Tvar jeho karosérie bol prísne podriadený účelovosti a využitiu interiéru do posledného centimetra. Podobne ako predchodca bude v ponuke s dvomi dĺžkami karosérie (4,8m a 5,1 m) a viacerými motormi. Samozrejme nebude chýbať ani verzia s pohonom 4x4.
Variabilný interiér ponúkne miesto opäť pre 7 pasažierov, ktorí sa rozdelia na dve samostatné kreslá v prvom i druhom rade a trojmiestnu lavicu vzadu. Oba zadné rady sedadiel sa dajú stlačením tlačidla schovať do podlahy. Sedadlá druhého radu je tiež možné otočiť o 180 º a vytvoriť tak konferenčné sedenie so stolíkom v strede. Tí, ktorí nemajú chuť hrať spoločenské hry alebo zoči voči komunikovať, môžu sa zabaviť prehrávaním DVD nosičov na dvoch zo stropu vyklápateľných obrazovkách. O ideálne teplotné podmienky vo vnútri sa stará 3-zónová
klimatizácia. Prístup k dvom zadným radom sedadiel uľahčujú dlhé posúvateľné dvere na oboch stranách. Novinkou je možnosť elektrického šťahovania bočných okien. Kokpit sa nesie v duchu limuzíny 300C s dosť netradične umietnenou radiacou pákou prevodovky - medzi prístrojový a stredový panel.