t.
Touring pochopiteľne využíva rovnakú techniku ako sedan M5. Poháňa ho ten istý vysokootáčkový V10 motor s výkonom 507 k a krútiacim momentom 520 Nm, ktorý je dvojnásobným absolútnym držiteľom titulu motor roka (2005, 2006). Svoju obrovskú silu prenáša na zadné kolesá cez rovnakú 7-stupňovú SMG prevodovku s možnosťou nastavenia rýchlosti radenia. Nechýba tiež chytrý samosvorný M-diferenciál, ktorý urobí driftera takmer z každého. Napriek pohotovostnej hmotnosti 1800 kg tento rodinný superstroj zrýchli z 0 na 100 km/h len o 0,1 sekundy pomalšie (4,8 s ) než sedan. Maximálna rýchlosť ostáva elektronicky obmedzená na 250 km/h, ale po ľahkej softwarovej úprave by kombík M5 mohol dosahovať rýchlosť až 322 km/h.
Popri vymenovaní dynamických parametrov nesmieme zabudnúť ani na tie druhé najpodstatnejšie, ktorými sú údaje o batožinovom priestore. Zadná časť prakticky tvarovanej karosérie BMW M5 Touring odvezie v základnom usporiadaní 500 litrov batožín, po sklopení zadných sedadiel až 1650 l.
Autor: Milan Karpat