SME
Sobota, 29. február, 2020 | Meniny má

Peugeot sa vracia do Le Mans

Rok 2007 je pre značku Peugeot rokom návratu do vrcholového automobilového športu. Po početných úspechoch modelu 206 v Majstrovstvách sveta v rely WRC, značka Peugeot vstupuje do programu vytrvalostných pretekov LE MANS, kde chce poraziť svojho najväčšie

V januári tohto roka sa však po prvý krát pred novinárskou verejnosťou z celého sveta predstavil Peugeot  908 Hdi FAP V12 s výkonom 700 koní a krútiacim  momentom  1200 Nm.V januári tohto roka sa však po prvý krát pred novinárskou verejnosťou z celého sveta predstavil Peugeot 908 Hdi FAP V12 s výkonom 700 koní a krútiacim momentom 1200 Nm.(Zdroj: Peugeot)

ho rivala s naftovým motorom Audi R10 TDI.
Peugeot svoj zámer preraziť vo svete motoristického športu s naftovým motorom oznámil v júni minulého roka, keď predstavil maketu nového motora V12 HDi FAP. Na domácom autosalóne v Paríži potom pribudol aj prototyp pretekárskeho monopostu 908 HDi FAP. V januári tohto roka sa však po prvý krát pred novinárskou verejnosťou z celého sveta predstavil Peugeot 908 Hdi FAP V12 s výkonom 700 koní a krútiacim momentom 1200 Nm.
Značka Peugeot tak prvý krát oficiálne vstúpila do vytrvalostných pretekov s naftovým motorom. Továrenský tím Peugeot, ktorý disponuje bohatými skúsenosťami s vytrvalostnými pretekami získal pre svoj nový projekt pilotov zvučných mien ako Nicolas Minassian, Stéphane Sarrazin, Pedro Lamy, Marc Gené, Sebastien Bourdais Jacques Villeneuve a Eric HELARY.

Článok pokračuje pod video reklamou

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Turecký kúpeľ hammam: Očista tela tradičným spôsobom
  2. Rolls Royce medzi motorkami prichádza do Bratislavy
  3. Limitovaná ponuka Mercedes-Benz s najmodernejšími technológiami
  4. Angličtina nielen pre maturantov
  5. Fixný výnos teraz až do 8 % ročne
  6. Začať investovať v mobile môžete konečne aj na Slovensku
  7. Denník SME s odznakom Nie v našej krajine
  8. Nestarnú, ale dozrievajú
  9. Slovensko potrebuje dezinFicovať
  10. Objavte najkrajšie zastávky na ceste po temperamentnej Andalúzii
  1. Jarné upratovanie s KOSITom
  2. Obdarujte vašich blízkych s darčekovými kartami VIVO! Bratislava
  3. Oslávte 25. výročie Revalidu a vyhrajte zájazd do Švajčiarska
  4. Cesta na sever Talianska je nateraz riziková, zvážte ju
  5. Turecký kúpeľ hammam: Očista tela tradičným spôsobom
  6. Modrá je dobrá. Článok IBA pre ženy
  7. Vieme prví: značky prinesú do Ženevy množstvo noviniek
  8. Rolls Royce medzi motorkami prichádza do Bratislavy
  9. Limitovaná ponuka Mercedes-Benz s najmodernejšími technológiami
  10. Môže ťa štúdium baviť?
  1. SME.sk môžete teraz čítať 30 dní úplne zadarmo 13 820
  2. Objavte najkrajšie zastávky na ceste po temperamentnej Andalúzii 10 669
  3. Denník SME s odznakom Nie v našej krajine 9 653
  4. Slovensko potrebuje dezinFicovať 8 141
  5. Angličtina nielen pre maturantov 7 242
  6. Turecký kúpeľ hammam: Očista tela tradičným spôsobom 7 151
  7. Ktorá farba je tá tvoja? 7 047
  8. Strávte Veľkú noc inak. Cestujte za dobrodružstvom 6 229
  9. Rolls Royce medzi motorkami prichádza do Bratislavy 6 092
  10. Viete aké je študentské mesto na Slovensku? 5 275

Hlavné správy zo Sme.sk

Kto v skutočnosti volí populistov a extrémistov, prečo to tak je a čo sa s tým dá robiť

Príklady z regiónov ukazujú, ako sa dá riešiť problém vylúčení.

Stĺpček šéfredaktorky Beaty Balogovej

Vieme, čo nechceme. To je dobrý začiatok

Urobme rozhodnutie, za ktoré sa nám poďakujú generácie.

Beata Balogová, šefredaktorka denníka SME
Parlamentné voľby 2020

Ako voliť vo voľbách a čo pripravujeme na SME.sk? (otázky a odpovede)

Volebné spravodajstvo s výsledkami.

Prípravy na voľby 2020 vrcholia.
KOMENTÁR PETRA SCHUTZA

Aspoň druhú ligu

Dnes je dovolené voliť aj srdcom.

Peter Schutz

Neprehliadnite tiež

Volkswagen Golf GTI

Švajčiarsko pre koronavírus ruší ženevský autosalón

Krajina zakázala zhromaždenia nad 1000 ľudí.

Autosalón Frankfurt 2019
Citroen Ami

Renault Talisman dostal modernejšie technológie

Pribudol kvalitnejší interiér aj adaptívny tempomat.

Renault Talisman po facelifte