Ďalšie informácie o novom Fiate Bravo

Motorovú paletu nového Brava rozšíri od mája nový prepĺňaný zážihový štvorvalec 1,4 T-Jet, ktorý bude v ponuke v dvoch výkonových verziách. Špeciálnu pozornosť konštruktéri venovali podvozku a riadeniu. Chýbať nebude systém osvetľovania zákrut.

Šéf inžinier automobilky Fiat - Gianfranco Romeo

Vývoj nového Fiatu Bravo trval len 18 mesiacov, čo je nový rekord v histórii talianskeho výrobcu. Vďačí za to použitiu viacerých novodobých technológii - ako napríklad programu na virtuálne simulovanie výroby, vypracovanému v spolupráci s rakúskym koncernom Magna-Steyr. Minulý týždeň o ňom na stránke venovanej novému modelu Bravo (quellichebravo.it) rozprával šéf inžinier automobilky Fiat Gianfranco Romeo, ktorý zároveň prezradil aj niekoľko ďalších informácií z pozadia výroby a vývoja tohto auta. Bravo vstúpi na taliansky trh už budúci mesiac a na začiatok bude k dispozícii s tromi motormi. Základ by mal tvoriť zážihový štvorvalec objemu 1,4 l s výkonom 90 k. Naftovou alternatívou bude dôverne známy 1,9-litrový turbodiesel Multijet s výkonom 120 alebo 150 k. Tri mesiace po začiatku predaja pribudne úplne nový 1,4 litrový prepĺňaný zážihový štvorvalec nazvaný T-Jet, ktorý bude výrobca ponúkať najprv v silnejšej z dvoch výkonových verzií (150 k). Neskôr na jeseň ho doplní aj slabšia verzia s výkonom 120 k.

Romeo tiež povedal, že automatickú prevodovku si zákazníci budú môcť objednať v priebehu budúceho roka. Špeciálnu pozornosť podľa neho konštruktéri venovali naladeniu podvozka, ktorý by mal novému modelu zabezpečiť suverénne až športové jazdné vlastnosti. V tomto duchu doplní podvozok aj riadenie, s citlivejšími a presnejšími reakciami na pohyby volantom. Z nových prvkov bude mať Bravo v ponuke systém osvetľovania zákrut. Zatiaľ ale nie je jasné, či na tento účel využije len hmlové svetlá a zákrutu si prisvieti podľa natočenia volantu, alebo súčasne s rozsvietením hmlovky bude schopný natočiť aj hlavný reflektor tak ako to vie napríklad Škoda Roomster.

 

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Košická Klinika detí a dorastu je opäť krajšia
  2. Aká je skutočná pravda o Partners Group Sk?
  3. Desať obľúbených multistop zájazdov do celého sveta
  4. Firmy, pri ktorých sa nemusíte obávať dvojakej kvality potravín
  5. S novou optikou máte v Poprade rýchlosť a kvalitu zaručenú
  6. V Trenčíne vzniká nová komunita, susedia tu budú priateľmi
  7. Nenechajte svojich zamestnancov „vyhorieť“!
  8. Tieto dizajnové hrnčeky a poháre na kávu ocení každý
  9. Získajte špičkovú klimatizáciu a toto leto ušetrite na elektrine
  10. ZOC MAX Prešov má za sebou úspešnú desaťročnicu
  1. Poľovníkom sa nestaneš, musíš sa ním narodiť!
  2. Bratislava začína s výstavbou bulváru Mlynské nivy
  3. Tréningové moduly HACCP online
  4. Kuba má záujem o spoluprácu s SPU v Nitre
  5. Návštevníkov Gardenie zaujali expozície SPU v Nitre
  6. Slováci si nevedia predstaviť svoj deň bez chleba a pečiva
  7. Vieme, čo môže spôsobovať neplodnosť u mužov a žien
  8. Košická Klinika detí a dorastu je opäť krajšia
  9. Desať obľúbených multistop zájazdov do celého sveta
  10. Aká je skutočná pravda o Partners Group Sk?
  1. Toto sú zdravotné problémy, o ktorých muži nehovoria 20 415
  2. Tieto dizajnové hrnčeky a poháre na kávu ocení každý 14 264
  3. Firmy, pri ktorých sa nemusíte obávať dvojakej kvality potravín 13 996
  4. Desať obľúbených multistop zájazdov do celého sveta 9 302
  5. Jordánsko: Najkrajšie miesta kráľovstva v púšti 7 917
  6. Miesta v Rakúsku, ktoré by ste mali vidieť. Kúsok za Bratislavou 6 198
  7. Aká je skutočná pravda o Partners Group Sk? 5 772
  8. Vajíčka, chlebíky či niečo sladké? Kam v Bratislave na raňajky? 5 547
  9. V Trenčíne vzniká nová komunita, susedia tu budú priateľmi 4 755
  10. Nenechajte svojich zamestnancov „vyhorieť“! 3 583

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Rozdeľuje nás chudoba, nie nevedomosť

Dlhodobý nedostatok peňazí je nesmierne poučná skúsenosť

ŠPORT

Kužmová po veľkej dráme zdolala bieloruskú jednotku

Napínavý duel musel rozhodnúť až tajbrejk tretieho setu.

TECH

Kde sú všetci? Prečo sme ešte nenarazili na mimozemský život

Podľa hypotézy môže byť ľudstvo jednou z prvých civilizácií vo vesmíre.

EKONOMIKA

Alkohol u cyklistov tolerujú, ale nie všade

Vlani nafúkali stovky cyklistov, väčšinou viac ako jedno promile.

Neprehliadnite tiež

Škoda Kodiaq Sportline a Scout: Keď obyčajné SUV nestačí (test)

Záujemcovia o Kodiaq dostali šancu sa viac odlíšiť, športové ani terénne vlastnosti sa však nezmenili.

Volkswagen zverejnil kompletný cenník Touaregu. Čo ponúkne slovenské SUV?

Novými prvkami je natáčanie zadných kolies aj automatické dovieranie dverí

Ako prepraviť psa v aute jednoduchšie a bezpečnejšie?

Prinášame prehľad príslušenstva, ktoré vám pomôže s prepravou vášho štvornohého pasažiera.

Ako vyzerá dizajn auta v roku 2018? Veľké logá, veľké zadky a račie klepetá

Dizajnéri chcú autá odlíšiť, ale všetci používajú rovnaké prvky.

Lego vyrobilo Porsche 911 z obrovských kociek v životnej veľkosti

Zmenšenú verziu si môžu fanúšikovia kúpiť v múzeu za 25 eur.