Ďalšie informácie o novom Fiate Bravo

Motorovú paletu nového Brava rozšíri od mája nový prepĺňaný zážihový štvorvalec 1,4 T-Jet, ktorý bude v ponuke v dvoch výkonových verziách. Špeciálnu pozornosť konštruktéri venovali podvozku a riadeniu. Chýbať nebude systém osvetľovania zákrut.

Šéf inžinier automobilky Fiat - Gianfranco Romeo

Vývoj nového Fiatu Bravo trval len 18 mesiacov, čo je nový rekord v histórii talianskeho výrobcu. Vďačí za to použitiu viacerých novodobých technológii - ako napríklad programu na virtuálne simulovanie výroby, vypracovanému v spolupráci s rakúskym koncernom Magna-Steyr. Minulý týždeň o ňom na stránke venovanej novému modelu Bravo (quellichebravo.it) rozprával šéf inžinier automobilky Fiat Gianfranco Romeo, ktorý zároveň prezradil aj niekoľko ďalších informácií z pozadia výroby a vývoja tohto auta. Bravo vstúpi na taliansky trh už budúci mesiac a na začiatok bude k dispozícii s tromi motormi. Základ by mal tvoriť zážihový štvorvalec objemu 1,4 l s výkonom 90 k. Naftovou alternatívou bude dôverne známy 1,9-litrový turbodiesel Multijet s výkonom 120 alebo 150 k. Tri mesiace po začiatku predaja pribudne úplne nový 1,4 litrový prepĺňaný zážihový štvorvalec nazvaný T-Jet, ktorý bude výrobca ponúkať najprv v silnejšej z dvoch výkonových verzií (150 k). Neskôr na jeseň ho doplní aj slabšia verzia s výkonom 120 k.

Romeo tiež povedal, že automatickú prevodovku si zákazníci budú môcť objednať v priebehu budúceho roka. Špeciálnu pozornosť podľa neho konštruktéri venovali naladeniu podvozka, ktorý by mal novému modelu zabezpečiť suverénne až športové jazdné vlastnosti. V tomto duchu doplní podvozok aj riadenie, s citlivejšími a presnejšími reakciami na pohyby volantom. Z nových prvkov bude mať Bravo v ponuke systém osvetľovania zákrut. Zatiaľ ale nie je jasné, či na tento účel využije len hmlové svetlá a zákrutu si prisvieti podľa natočenia volantu, alebo súčasne s rozsvietením hmlovky bude schopný natočiť aj hlavný reflektor tak ako to vie napríklad Škoda Roomster.

 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Dúbravské Čerešne dozreli: Začína sa kolaudovať!
  2. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
  3. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  5. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  6. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  7. Podnikajte múdro, skúste služby profesionálneho call centra
  8. Mesto necháva Košičanov platiť za parkovanie aj ďalej
  9. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  10. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  1. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
  2. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
  3. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  4. Zlatý mok čapujú najlepšie v Prešove. Šarišským Majstrom výčapu
  5. Rezidenčná štvrť bez betónových plotov
  6. Equal treatment is a must for successful companies of the future
  7. Aj v Poluse chránime vaše srdcia
  8. Dúbravské Čerešne dozreli: Začína sa kolaudovať!
  9. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  10. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  1. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 17 863
  2. Najužitočnejšia appka 17 765
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 13 050
  4. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 408
  5. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov 9 014
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 276
  7. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 5 316
  8. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska! 4 646
  9. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 4 214
  10. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste 3 807