Ide o nové modely, ako aj o nové verzie áut, ktoré Fiat už vyrába. Podľa informácií talianskych médií to povedal šéf Fiatu Sergio Marchionne.
Cieľom automobilky je predať 2,8 milióna vozidiel do roku 2010. Aby Fiat tento ambiciózny cieľ dokázal splniť, Marchionne rokuje o novom partnerstve. "V polovici roka uzavrieme novú alianciu," povedal Marchionne. Vlani Fiat uzavrel partnerstvá s indickou spoločnosťou Tata Motors a ruskou skupinou Severstaľ Auto.
Fiat si od nového modelu Bravo veľa sľubuje. Do tohto auta ivestovali 250 miliónov EUR, v prepočte 8,8 miliardy SKK, aby sa čo najviac priblížili japonskej kvalite, uviedol prezident automobilky Luca Cordero di Montezemolo. Fiat je značkou, ktorá rástla najrýchlejšie v Európe. Do konca roka 2007 by sa Bravo malo predávať v 60 krajinách po celom svete, vrátane Číny.
Okrem Brava uvedie Fiat v najbližších mesiacoch na trh nový model 500. Koncern sa týmto snaží oživiť starú legendu. Toto malé auto by malo osloviť predovšetkým mladšie ročníky. Starý Fiat 500 bol hitom 50. rokov. Po 18 rokoch sa prestal vyrábať v roku 1978. Celkovo sa predalo 3,6 milióna áut tohto modelu.
(1 EUR = 35,126 SKK)