SME
Piatok, 22. január, 2021 | Meniny má ZoraKrížovkyKrížovky

Renault už nechce byť "Tvorca automobilov"

Francúzska automobilka sa už nechce viac prezentovať sloganom "Créateur d'automobiles". Vyhlásil to zástupca šéfa Patrick Pélata a ďalej uviedol, že spoločnosť chce ešte tento rok predstaviť nový slogan.

Ilustračné foto - Renault Laguna II. generáciaIlustračné foto - Renault Laguna II. generácia

 

Napriek tomu, že koncern v roku 2006 predal o 100 000 áut menej ako v roku 2005 a trhový podiel v Nemecku klesol od roku 1999 zo 6,8 na 4,7 %, Pélata sa odvážil prognózovať: "Z 800 000 dodatočných áut, ktoré chceme predať v roku 2009, má 200 000 až 250 000 kusov pripadnúť na Európu." Ako dôvod pre straty v Nemecku udáva , že dizajn značky Nemci veľmi neakceptovali a  vždy pri poklese kvality Renault výrazne stratil podiely na trhu. Nemecko je v tomto smere najnáročnejší trh na svete. Preto na to Renault dopláca, najmä pri výskyte nedostatkov v kvalite, aj keď tie sa už medzičasom odstránili. "Preto chceme symbol nášho vylepšenia a obnovenia kvality, model Laguna, predstaviť najskôr v Nemecku, na medzinárodnom automobilovom veľtrhu vo Frankfurte nad Mohanom."

Renault sa chce vzdať modelov v luxusnej triede a sústredí sa na nový imidž - teda autá s "praktickými nápadmi, priateľským dizajnom, dobrou kvalitou a za férové ceny".

V budúcnosti však  Renault počíta s výrazným rastom cien nových áut. Príčinou je obmedzenie emisií kysličníka uhličitého. V dôsledku toho koncern očakáva aj pokles predaja nových áut v Európe, keďže veľké technické zmeny na automobiloch sú nevyhnutné a výrazne zvýšia náklady a  aj ceny. Ceny na európskom trhu vzrastú podľa Renaultu o 10 % a predaj klesne o 15 až 20 %.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  2. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  1. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  2. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  3. Hygge ako životný štýl
  4. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  5. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  6. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  7. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  8. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  9. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  10. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 34 259
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 33 277
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 13 616
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 160
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 10 077
  6. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 626
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 973
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 714
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 666
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 4 564
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Miroslav Marček na hlavnom pojednávaní v prípade obžaloby za vraždu Jána Kuciaka, Martiny Kušnírovej a Petra Molnára začiatkom roka 2020.

Marček si odpykáva 25 rokov.

10 h

Už stihol vydať zásadné nariadenia.

9 h
Marcel Slávik

Sulík naňho podal trestné oznámenie.

14 h