Bez pripájacieho pruhu

Hlavný cestný ťah mestom Banská Bystrica roky patrí medzi opakujúce sa kritické nehodové lokality s vysokým počtom nehôd na kilometer. Kritický úsek začína spojením mestskej komunikácie s cestou I/66.

Problémový úsek začína nevhodným pripojením hlavného ťahu zo Zvolena a Bratislavy do mesta. Kým vozidlá z mestských častí jazdia v troch pruhoch, autá prichádzajúce zo Zvolena im vchádzajú rovno do jazdnej dráhy.(Zdroj: autor)

Hlavný cestný ťah mestom Banská Bystrica roky patrí medzi opakujúce sa kritické nehodové lokality s vysokým počtom nehôd na kilometer. Kritický úsek začína spojením mestskej komunikácie s cestou I/66.

Vozidlá idúce po vnútornom ťahu mesta využívajú tri pruhy v plnej šírke vozovky a na pripojenie veľkého počtu automobilov prichádzajúcich z rýchlostnej komunikácie od Zvolena nie je vybudovaný pripájací pruh. Neďaleko od križovatky je prechod pre chodcov so svetelnou signalizáciou, ktorý zastavuje premávku a vznikajú situácie ohrozujúce chodcov aj automobily. Situáciu ešte skomplikovala hustejšou premávkou výstavba obchodného centra Európa.

Podľa Vojtecha Fajtu zo Slovenskej správy ciest bolo na križovatke vybudované doplňujúce zvislé dopravné značenie - prehľadné smerové tabule na portáloch. Ďalej sa uvažovalo s vybudovaním nadchodu pre chodcov, čo je už investícia mesta Banská Bystrica. Podľa Fajtu vybudovanie ďalších opatrení teraz závisí na správe ciest IVSC Banská Bystrica. Situáciu zrejme vyrieši až výstavba severného obchvatu Banskej Bystrice so začiatkom v tomto roku.

Článok pokračuje pod video reklamou

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Košická Klinika detí a dorastu je opäť krajšia
  2. Aká je skutočná pravda o Partners Group Sk?
  3. Desať obľúbených multistop zájazdov do celého sveta
  4. Firmy, pri ktorých sa nemusíte obávať dvojakej kvality potravín
  5. S novou optikou máte v Poprade rýchlosť a kvalitu zaručenú
  6. V Trenčíne vzniká nová komunita, susedia tu budú priateľmi
  7. Nenechajte svojich zamestnancov „vyhorieť“!
  8. Tieto dizajnové hrnčeky a poháre na kávu ocení každý
  9. Získajte špičkovú klimatizáciu a toto leto ušetrite na elektrine
  10. ZOC MAX Prešov má za sebou úspešnú desaťročnicu
  1. Poľovníkom sa nestaneš, musíš sa ním narodiť!
  2. Bratislava začína s výstavbou bulváru Mlynské nivy
  3. Tréningové moduly HACCP online
  4. Kuba má záujem o spoluprácu s SPU v Nitre
  5. Návštevníkov Gardenie zaujali expozície SPU v Nitre
  6. Slováci si nevedia predstaviť svoj deň bez chleba a pečiva
  7. Vieme, čo môže spôsobovať neplodnosť u mužov a žien
  8. Košická Klinika detí a dorastu je opäť krajšia
  9. Desať obľúbených multistop zájazdov do celého sveta
  10. Aká je skutočná pravda o Partners Group Sk?
  1. Toto sú zdravotné problémy, o ktorých muži nehovoria 20 419
  2. Tieto dizajnové hrnčeky a poháre na kávu ocení každý 14 377
  3. Firmy, pri ktorých sa nemusíte obávať dvojakej kvality potravín 14 108
  4. Desať obľúbených multistop zájazdov do celého sveta 9 616
  5. Jordánsko: Najkrajšie miesta kráľovstva v púšti 7 613
  6. Aká je skutočná pravda o Partners Group Sk? 6 051
  7. Miesta v Rakúsku, ktoré by ste mali vidieť. Kúsok za Bratislavou 5 946
  8. Vajíčka, chlebíky či niečo sladké? Kam v Bratislave na raňajky? 5 461
  9. V Trenčíne vzniká nová komunita, susedia tu budú priateľmi 4 836
  10. Nenechajte svojich zamestnancov „vyhorieť“! 3 628

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Rozdeľuje nás chudoba, nie nevedomosť

Dlhodobý nedostatok peňazí je nesmierne poučná skúsenosť

SVET

Ako Skripaľovci prežili? Šťastie, tekutiny, rýchla pomoc

Miesta v Salisbury, kde objavili novičok, budú niekoľko mesiacov čistiť.

ŠPORT

Kužmová po veľkej dráme zdolala bieloruskú jednotku

Napínavý duel musel rozhodnúť až tajbrejk tretieho setu.

TECH

Kde sú všetci? Prečo sme ešte nenarazili na mimozemský život

Podľa hypotézy môže byť ľudstvo jednou z prvých civilizácií vo vesmíre.

Neprehliadnite tiež

Škoda Kodiaq Sportline a Scout: Keď obyčajné SUV nestačí (test)

Záujemcovia o Kodiaq dostali šancu sa viac odlíšiť, športové ani terénne vlastnosti sa však nezmenili.

Volkswagen zverejnil kompletný cenník Touaregu. Čo ponúkne slovenské SUV?

Novými prvkami je natáčanie zadných kolies aj automatické dovieranie dverí

Ako prepraviť psa v aute jednoduchšie a bezpečnejšie?

Prinášame prehľad príslušenstva, ktoré vám pomôže s prepravou vášho štvornohého pasažiera.

Ako vyzerá dizajn auta v roku 2018? Veľké logá, veľké zadky a račie klepetá

Dizajnéri chcú autá odlíšiť, ale všetci používajú rovnaké prvky.

Lego vyrobilo Porsche 911 z obrovských kociek v životnej veľkosti

Zmenšenú verziu si môžu fanúšikovia kúpiť v múzeu za 25 eur.