SME

Program BMW Service Inclusive v regióne BMW Group Central Eastern Europe od marca 2007

Balík BMW Basic Service Inclusive ako súčasť štandardnej výbavy.

Mníchov. Dňom 1. marca 2007 BMW Group Central Eastern Europe uvádza do života program BMW Basic Service Inclusive, ktorý bude súčasťou štandardnej výbavy všetkých novovyrobených vozidiel predaných v Česku, na Slovensku a v Slovinsku. Rumunsko a Bulharsko budú do programu zaradené v septembri 2007. Spomínaný balík zahŕňa servis i údržbu vozidla a dodáva sa ako štandardné vybavenie pre celú škálu súčasnej modelovej ponuky BMW. Štandardný program bude možné rozšíriť o balíky BMW Service Inclusive a BMW Service + Repair Inclusive.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Balík BMW Basic Service Inclusive pokrýva servis a údržbu plus originálne náhradné diely BMW, olejový servis a prácu. Okrem výmeny oleja, zahŕňa aj pravidelné prehliadky vozidla a štandardné úkony v rozsahu podľa servisnej knižky BMW, ktorá je súčasťou palubnej literatúry vozidla - servis vzduchového filtra, mikrofiltra, palivového filtra, zapaľovacích sviečok a výmena brzdovej kvapaliny. Cena balíka BMW Basic Service Inclusive je už zahrnutá v základnej cene vozidla a pokrýva bezplatný plánovaný servis počas prvých 5 rokov prevádzky vozidla alebo prvých 100 000 kilometrov.

Náročnejší klienti si môžu štandardný program rozšíriť o nasledovné balíky:

  • BMW Service Inclusive, 5 rokov alebo 100 000 km
  • BMW Service + Repair Inclusive, 5 rokov alebo 100 000 km
  • BMW Service Inclusive, 6 rokov alebo 150 000 km
  • BMW Service + Repair Inclusive, 6 rokov alebo 150 000 km.

Zákazníci BMW budú ťažiť z rôznych výhod balíka.

SkryťVypnúť reklamu

Tento balík oprávňuje zákazníkov využívať bezplatný servis počas dohodnutej doby, resp. počas stanoveného počtu najazdených kilometrov. Preto majú zákazníci absolútnu kontrolu nad svojimi peniazmi, nemôžu ich totiž stretnúť žiadne dodatočné výdavky spojené so servisom a údržbou svojho vozidla. Program navyše garantuje použitie výhradne originálnych náhradných dielov.

BMW, servis vykonávaný kvalifikovanými partnermi BMW, úzkostlivý prístup ku každému klientovi a tiež používanie najmodernejšej diagnostickej techniky.

Balík BMW Basic Inclusive Package možno pri opätovnom predaji vozidla preniesť na nového majiteľa, čo zvyšuje hodnotu automobilu. Keďže samotný program bol vytvorený s medzinárodnou pôsobnosťou, všetky služby možno využívať u ktoréhokoľvek participujúceho dílera aj za hranicami republiky. Pre zákazníka to znamená vysokú flexibilitu pri voľbe partnera BMW.

SkryťVypnúť reklamu

Autor: www.press.bmwgroup.com

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 14 483
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 331
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 907
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 156
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 806
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 563
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 432
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 128
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Ladislav Kucharik: Rio 01 - Holé zadky v meste hriechu, pod rukami Krista
  2. Juraj Ondruška: PRIPOMIEKY LETISKO VAJNORY DO 22.4.2025
  3. Eva Gallova: Slávny maliar Raffael Santi bol pochovaný dvakrát
  4. Peter Kuchár: Venuje sa narkomanom a prostitútkam. Konvertujú však aj celebrity...
  5. Zuzana Valachovičová: Plasty. Plasty? Plasty!
  6. Štefan Šturdzík: Kúpele Brusno
  7. Ján Chomík: Medzi vierou a pózou
  8. Martin Sukupčák: Požičiam Tatrabanke, a.s. 3 000€
  1. Martin Ondráš: Slintačka a krívačka - prečo to celé nesedí 43 716
  2. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný? 30 534
  3. Michael Achberger: Revolučný trik na chudnutie: Ženy si ho pochvaľujú, trvá len 5 minút denne 21 314
  4. Vlado Jakubkovič: Otvorený list Generálnemu prokurátorovi 19 783
  5. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 19 242
  6. Viera Gáliková: Pelíšky - prečo tri pokusy o samovraždu 11 039
  7. Miroslav Ferkl: Magor Magor Magor 10 445
  8. Ján Šeďo: Pomoc "bezradnému MUDr. Kotlárovi", apel na s. "precedu". 8 474
  1. Věra Tepličková: Komu svieti Slnko v sieti?
  2. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
  3. Radko Mačuha: Kotlár je génius, objavil Tučík.
  4. Marcel Rebro: Fico potvrdil účasť na májových oslavách v Moskve. Prispejme mu na letenku
  5. Věra Tepličková: Predveľkonočné pašie alebo Aký štát, také Turínské plátno
  6. Radko Mačuha: Prejav Roberta Fica v Moskve. ( fikcia)
  7. Marcel Rebro: Raketový útok v Sumoch je aktom štátneho terorizmu
  8. Radko Mačuha: Čurilla? Veď to je magor.
reklama
SkryťZatvoriť reklamu