Hyundai i30 kombi
Na autosalóne v Ženeve debutoval nový európsky hatchback segmentu C - Hyundai i30 (doteraz pod kódovým označením FD). V histórii automobilky je to prelomový model, keďže je to jej prvé vozidlo vyvinuté špeciálne pre európskych zákazníkov a po dostavaní závodu v českých Nošoviciach sa bude v Európe aj vyrábať (zatiaľ bude produkcia sústredená v Južnej Kórei). Poháňať ho budú 3 benzínové motory (1.4i/77kW, 1.6i/87kW, 2.0i/103kW) a 2 dieselové agregáty 1.6 CRDi/85kW a 2.0 CRDi/103 kW.
Po 5-dverovom hatchbacku bude z tohto modelu existovať aj priestranné kombi. Svetovú premiéru malo nedávno na autosalóne v kórejskom Soule. Vozidlo s nezmeneným rázvorom náprav 2700 mm má vonkajšie rozmery 4480x1780x1530 mm. Veľkosť jeho batožinového priestoru výrobca zatiaľ neoznámil. Dá sa ale predpokladať, že menší než v prípade modelu Cee´d Sporty Wagon určite nebude, keďže sú to dvojičky. Takže treba počítať s objemom približne 534 litrov. 5-dverový hatchback Hyundai i30 sa slovenským zákazníkom predstaví začiatkom septembra t. r. Jeho kombi verzia i30 Wagon bude k dispozícii vo februári 2008.
Hyundai VelosterTechniku nového modelu i30 použila kórejská automobilka aj pri stavbe dizajnérskej štúdie športového 2+2 miestneho kupé. Z toho vyplýva, že doterajší športiak Hyundai Coupé má už svoje dni zrátané. Veloster má osloviť predovšetkým najmladšiu generáciu motoristov, ktorá medzi kupcami kórejskej automobilovej jednotky chýba. Zrejme kvôli nej poháňa štúdiu 2-litrový zážihový štvorvalec, ktorého krútiaci moment sa ale na predné kolesá prenáša cez 5-stupňovú automatickú prevodovku. Športiak s rozmermi 4100x1790x1450 mm a rázvorom náprav 2600 mm jazdí na kolesách veľkosti 245/35 R20. Vonkajší dizajn štúdie s agresívnou prednou časťou, nízkym presklením a masívnym zadným stĺpikom s integrovanými koncovými svetlami vychádza z konceptu Qarmaq, ktorý debutoval na marcovom autosalóne v Ženeve. Pohľad zozadu odhaľuje bohato presklenenú strechu prechádzajúcu do symbolického zadného okna.