Slovenská dcéra OMV je svojim podielom na trhu a počtom čerpacích staníc druhou najväčšou zahraničnou spoločnosťou pôsobiacou na slovenskom trhu.
Najbližším zámerom spoločnosti je zvýšiť podiel predaja z terajších 14 na 20 %, a to najmä zlepšením a rozšírením služieb a zavedením predaja tekutého plynu LPG (propán-bután). A to aj napriek tomu, že v minulom roku trh minerálnych olejov na Slovensku zaznamenal celkový pokles.
V spoločnosti OMV sa tak rok 2000 prejavil poklesom predaja benzínov o 19 % a nafty o 8 %, stúpol však predaj Bionafty, ktorú OMV začala ponúkať vo väčšom. Pokles minuloročných predajov však treba hľadať predovšetkým v znižujúcej sa kúpyschopnosti obyvateľstva SR. Kým napríklad rakúsky občan na liter benzínu pracuje 5 minút, na Slovensku je to až 34 minút.
Víziou OMV do budúcnosti je zvýšiť svoj podiel produktov a služieb tak, aby OMV bolo vedúcou zahraničnou olejárskou spoločnosťou na Slovensku.
Autor: jg