
Auto Palace je novým autorizovaným dovozcom automobilov Hyundai na Slovensko. S akými predsavzatiami nastupujete na slovenský trh?
„Predsavzatia sú v zásade jednoduché. Chceme zaistiť značke Hyundai pozíciu, ktorá jej právom prináleží ako značke, ktorá patrí medzi desať najväčších výrobcov automobilov na svete. To znamená zabezpečiť predovšetkým dílerskú sieť na príslušnej úrovni európskych štandardov, zabezpečiť príslušné predaje ako v oblasti automobilov, tak samozrejme aj v zaistení náhradných dielov a všetkých popredajných služieb. Myslím si, že naša spoločnosť s pomerne rozsiahlymi skúsenosti s predajom a distribúciou automobilov má všetky predpoklady na to, aby tieto ciele splnila a uskutočňovala predaj týchto výrobkov na úrovni, ktorá im prináleží.“
Mohli by ste stručne predstaviť automobilku Hyundai, ktorá u nás bola aj vzhľadom na predchádzajúce obdobie menej známa?
Na trhu Slovenskej republiky došlo v ostatnom čase k určitému poklesu predaja automobilov Hyundai. Myslím si však, že išlo o momentálny stav. Ako som už povedal, automobilka Hyundai patrí k desiatim najväčším výrobcom automobilov na svete. V minulom roku vyrobila približne milión šesťstotisíc automobilov, čo znamená nárast oproti predchádzajúcemu roku asi o tristotisíc. I z toho si možno urobiť obraz o úspešnosti tohto výrobného podniku. Samozrejme, že nejde o úspech len na domácom trhu, ale aj na trhu Spojených štátov a v Európe. Hyundai je jednoznačne najúspešnejším kórejským výrobcom a dnes je to skutočne globálny hráč - chcem len pripomenúť, že čiastočne patrí do spoločnosti Daimler-Chrysler, ktorá vlastní 10 % Inter motor company.“
Ktoré modely sa budú ponúkať na Slovensku?
„Na Slovensku budeme predávať celý modelový rad osobných i úžitkových automobilov, od najmenšieho Atosa s cenou niekde pod 290-tisíc korún, modely Accent, novinku strednej triedy Elantra až po kategóriu luxusných automobilov XG. Nesmieme zabudnúť ani na veľkopriestorové modely ako Trajet, ďalej novinku kategórie SUV - Santa Fé, model úžitkových vozidiel H1 a nové modely ako off-road Terracan, nové kupé a predovšetkým nové MPV strednej triedy Matrix. ktoré by na slovenský trh mali prísť v druhej polovici tohto roku.“
Ako bude prebiehať budovanie predajnej siete?
„Predaj sa začal prakticky hneď po skončení bratislavského autosalónu. Prvá predajňa je naša vlastná Auto Palace na Trnavskej ulici v Bratislave. V priebehu apríla rátane s uzatvorením dílerských zmlúv či už s doterajšími predajcami, alebo s novými záujemcami. Základné pokrytie predpokladáme vybudovať do konca tohto roku. Už táto sieť predajcov a servisov by mala spĺňať požiadavky, ktoré očakávajú najmä zákazníci.“
Akú pozíciu by ste ako značka chceli zaujať na slovenskom trhu?
„Rozhodne by sme sa chceli dostať do konca budúceho roka medzi desať najpredávanejších značiek na slovenskom trhu.“
Aké sú vaše ďalšie plány?
„Naším cieľom je zaistiť predovšetkým pozíciu značky na trhu, vrátiť doterajším zákazníkom istotu o budúcnosti a im i novým zákazníkom zabezpečiť služby na veľmi dobrej európskej úrovni.“
Autor: gold