SME

Miko Hladký - šoférovanie je práca aj relax zároveň

Skupine Gladiator zostal verný takmer dve desaťročia, ale autá strieda podľa potreby. Od Forda prešiel k Jeepu a stále viac času trávi za volantom. Najmä počas aktuálneho koncertného turné, keď zamieri okrem východného Slovenska aj do Talianska.

(Zdroj: Sita)

Skupine Gladiator zostal verný takmer dve desaťročia, ale autá strieda podľa potreby. Od Forda prešiel k Jeepu a stále viac času trávi za volantom. Najmä počas aktuálneho koncertného turné, keď zamieri okrem východného Slovenska aj do Talianska. Spevák a líder skupiny Gladiator, Miko Hladký.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Pamätáte sa na svoje prvé auto?
"Bol to Ford Escort, automat, trojdverový."


Aké malo plusy a mínusy?
"Bol to taký malý športiak, a to sa mi na ňom práve páčilo. Malo len jeden problém, bolo bez papierov, takže som s ním platil dosť pokút. Vydržalo mi rok, potom mi pokuty začali prekážať, tak som si kúpil druhé. Tiež Ford Escort, ale už s papiermi."

SkryťVypnúť reklamu

Aké ďalšie autá ste mali?
"Po Forde to bol Opel Omega, potom Škoda Octavia, s ňou som bol veľmi spokojný."


S akým autom jazdíte dnes?
"Jeep Grand Cherokee. Je to vynikajúce auto, spĺňa všetky moje očakávania."


Aké očakávania?
"Potrebujem pohodlie na cestách a bezpečie, hlavne keď chodím s kapelou na dlhé cesty. Zaujíma ma najmä akcelerácia pri predbiehaní a taktiež chcem, aby rýchlo zareagovalo, keď potrebujem ubrzdiť. To je asi najpodstatnejšie. Potrpím si aj na komfort ovládania a na prístrojovú dosku. Toto auto mi ich spĺňa na sto percent."


Čo pre vás znamená šoférovanie?
"Každodennú potrebu. Je to práca aj relax zároveň."


Čo je podľa vás zárukou bezpečnej jazdy?
"Šofér. U neho sa to všetko začína a končí. Potom samozrejme kvalitné auto, aby robilo presne to, čo od neho chcete."

SkryťVypnúť reklamu

A čo dopravné priestupky?
"Najčastejším je rýchlosť."

Profil

Šoféruje od roku 1990
Počet najazdených kilometrov ročne okolo 40 000 km
Autá Ford Escost, Opel Omega, Škoda Octavia, Jeep Grand Cherokee
Nehody dve, obe so šťastným koncom

 

 

 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  2. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  3. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  5. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  6. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  7. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  8. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  1. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  2. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  3. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  5. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  6. Kaufland pozýva na letnú oslavu plnú farieb: príde Tina aj Kali
  7. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  1. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 6 802
  2. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 6 694
  3. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 5 616
  4. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 4 425
  5. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých 3 113
  6. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 3 060
  7. McDonald’s otvoril svoju prvú reštauráciu v Spišskej Novej Vsi 2 141
  8. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 1 900
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Martin Fronk: Tragédia človeka: Maďarský Faust, ktorý vznikol na Slovensku a my o ňom takmer nič nevieme
  2. Martin Turčan: O čom svedčí aféra Hacienda. O neutralite a zbrojení
  3. Erik Kriššák: Michael McDowell – Blackwater, kniha první
  4. Branislav Hláčik: Superpozícia 6
  5. Lukáš Jankovič: 5 grafov o Slovensku v roku 2025
  6. Jozef Huljak: V tieni rastúceho napätia: Prečo je Han Kuang dôležitejší než kedykoľvek predtým
  7. Tomáš Kiebel: Platba cez kľúčenku? Vitaj vo svete Bitcoinu a bleskových platieb!
  8. Štefan Šturdzík: S každej strany zlé správy do čerta !! Alebo zle počujem ??
  1. Ivan Čáni: Všetci držme huby a nechajme Roberta Fica pracovať! Lebo len on JEDINÝ vie, čo je najlepšie. 18 427
  2. Janka Bittó Cigániková: Cirkev na gynekológii? Žiaľ, Cigániková nepreháňala 15 326
  3. Michael Achberger: Prestaňte držať diéty! Týchto 7 návykov vám predĺžia život aj zlepšia postavu 12 913
  4. Radko Mačuha: Viete na čom jazdí Šimečka? 8 371
  5. Radko Mačuha: Je to také Smerácke. 5 870
  6. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú. 5 402
  7. Vladimír Bojničan: Z Devína sa stáva festival kléro-fašistických príšer 4 110
  8. Věra Tepličková: Tri čisté okresy? Volám po vyvodení zodpovednosti! 4 010
  1. Post Bellum SK: Nicholas Winton zomrel pred desiatimi rokmi. Jeho príbeh zostáva inšpiráciou dodnes
  2. Roman Kebísek: Britka objavila hrob Adele Harms, modelky maliara Schieleho
  3. Věra Tepličková: Čím väčšia škola, tým lepšie výsledky...
  4. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú.
  5. Věra Tepličková: Šok v Martine alebo Alimachalala a 40 lúpežníkov(voľné pokračovanie Šoku v Levoči a Šoku v Bratislave)
  6. Radko Mačuha: Prezident bol v SNG podporiť kolabujúci rezort Šimkovičovej
  7. Věra Tepličková: Tri čisté okresy? Volám po vyvodení zodpovednosti!
  8. Marcel Rebro: Dnipro v slzách: Keď sa deti stávajú terčom
reklama
SkryťZatvoriť reklamu