SME

Miko Hladký - šoférovanie je práca aj relax zároveň

Skupine Gladiator zostal verný takmer dve desaťročia, ale autá strieda podľa potreby. Od Forda prešiel k Jeepu a stále viac času trávi za volantom. Najmä počas aktuálneho koncertného turné, keď zamieri okrem východného Slovenska aj do Talianska.

(Zdroj: Sita)

Skupine Gladiator zostal verný takmer dve desaťročia, ale autá strieda podľa potreby. Od Forda prešiel k Jeepu a stále viac času trávi za volantom. Najmä počas aktuálneho koncertného turné, keď zamieri okrem východného Slovenska aj do Talianska. Spevák a líder skupiny Gladiator, Miko Hladký.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Pamätáte sa na svoje prvé auto?
"Bol to Ford Escort, automat, trojdverový."


Aké malo plusy a mínusy?
"Bol to taký malý športiak, a to sa mi na ňom práve páčilo. Malo len jeden problém, bolo bez papierov, takže som s ním platil dosť pokút. Vydržalo mi rok, potom mi pokuty začali prekážať, tak som si kúpil druhé. Tiež Ford Escort, ale už s papiermi."

SkryťVypnúť reklamu

Aké ďalšie autá ste mali?
"Po Forde to bol Opel Omega, potom Škoda Octavia, s ňou som bol veľmi spokojný."


S akým autom jazdíte dnes?
"Jeep Grand Cherokee. Je to vynikajúce auto, spĺňa všetky moje očakávania."


Aké očakávania?
"Potrebujem pohodlie na cestách a bezpečie, hlavne keď chodím s kapelou na dlhé cesty. Zaujíma ma najmä akcelerácia pri predbiehaní a taktiež chcem, aby rýchlo zareagovalo, keď potrebujem ubrzdiť. To je asi najpodstatnejšie. Potrpím si aj na komfort ovládania a na prístrojovú dosku. Toto auto mi ich spĺňa na sto percent."


Čo pre vás znamená šoférovanie?
"Každodennú potrebu. Je to práca aj relax zároveň."


Čo je podľa vás zárukou bezpečnej jazdy?
"Šofér. U neho sa to všetko začína a končí. Potom samozrejme kvalitné auto, aby robilo presne to, čo od neho chcete."

SkryťVypnúť reklamu

A čo dopravné priestupky?
"Najčastejším je rýchlosť."

Profil

Šoféruje od roku 1990
Počet najazdených kilometrov ročne okolo 40 000 km
Autá Ford Escost, Opel Omega, Škoda Octavia, Jeep Grand Cherokee
Nehody dve, obe so šťastným koncom

 

 

 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  2. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  7. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  8. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 77 936
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 20 385
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 10 090
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 444
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 7 023
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 210
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 202
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 274
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Radko Mačuha: Fico vymenil Troškovú za Bombica.
  2. Ján Škerko: Prečo vláda nezvládla slintačku a krívačku? Lebo sama je ňou postihnutá
  3. Teodor Dlužanský: Vážení zamestnanci okrem verejného sektora – štát ďakuje!
  4. Juraj Tušš: Intelektuáli, blogeri, na slovíčko prosím – Zmysluplné využitie umelej inteligencie "ChatGPT" v dnešnej dobe.
  5. Matúš Radusovsky: Ohrozenia včiel a ako im môžeme pomôcť
  6. Štefan Šturdzík: Čurillovci.
  7. Otilia Horrocks: Bože, ako hlboko vie jeden klesnúť...
  8. Jaroslav Karahuta: Boj veľkých proti malým neskončil ani po 21 rokoch od vstupu do EÚ. Čaká nás kolonizácia vidieka ?
  1. Rado Surovka: Raši dostal padáka 80 616
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 556
  3. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 52 764
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 310
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 15 338
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 949
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 10 634
  8. Martina Paulenová: Dozvedeli sme sa zlú správu 9 611
  1. Radko Mačuha: Fico vymenil Troškovú za Bombica.
  2. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  3. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  4. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  5. Tupou Ceruzou: Businessman
  6. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  7. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  8. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
reklama
SkryťZatvoriť reklamu