SME

Ján Kroner tlačil auto na chatu

Jazdu autom vníma ako životnú nevyhnutnosť. Jazdiť začínal ako štrnásťročný na otcovom starom aute. Herec a moderátor Ján Kroner.

Pamätáte sa na svoje prvé auto?
Prvé auto, na ktorom som šoféroval, keď som mal 14 rokov, bol Opel Kadet, rok výroby 1938. Bolo to nemecké auto – predchodca Moskviča a mali sme ho doma. Moje prvé vlastné auto bola Škoda 120.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aké malo negatíva a pozitíva?
Pozitívum bolo už to, že som sa zmohol na auto a na tie časy to bolo celkom slušné auto. Vtedy sme ani nemali veľmi na výber. Tí solventnejší mali žiguláky a my sme boli radi, že máme embéčky. Negatívum? Trápil nás nefungujúci termostat a prehrievajúci sa motor po dlhom a prudkom stúpaní do kopca.

SkryťVypnúť reklamu

Aké ďalšie autá ste mali?
Neskôr som mal Favorit. V porovnaní s tou 120 sa mi zdalo, že už mám luxusné auto. Moje prvé zahraničné auto bol Fiat Punto. Potom nasledovali dva Citroeny, prvá Xsara a Xsara Piccaso.

S akým autom jazdíte dnes?
Teraz už niekoľko rokov vlastním autá značky Suzuki, celá naša rodina na nich jazdí, syn má Swifta, manželka jazdí na SX4 a ja mám Grand Vitaru.

Čo od svojho auta vyžadujete?
Moje auto musí byť v prvom rade pohodlné, v druhom rade musím mať pocit bezpečia a po tretie musí mať príjemný motor a zdolať aspoň nenáročný terén.

Čo pre vás znamená šoférovanie?
Presun z bodu A do bodu B bez toho, aby sa mi auto pokazilo. Už sa veľmi na cestách nenaháňam. Klamal by som, že šoférovanie je pre mňa relax. Je to nutnosť.

Moderujete v televízii reláciu o domácich videách. Stál by nejaký váš zážitok s autom za nakrútenie vtipného domáceho videa?
Keď sme chodili na chatu, posledný úsek cesty sme museli auto vytlačiť. Keďže som bol najmladší, tak som šoféroval a mama s dvomi sestrami tlačili auto.

SkryťVypnúť reklamu

Ján Kroner

Šoféruje od roku: 1974
Približný počet najazdených kilometrov ročne: 40 000
Nehody: asi dve – tri, nie vážne
Priestupky: prekročenie rýchlosti

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  2. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  7. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  8. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  1. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  2. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska
  3. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí
  4. Najlepšia dovolenka s deťmi pri mori: Kam letieť z Košíc?
  5. Na koho myslíš, keď si pripínaš narcis?
  6. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu
  7. Na Marka oharka do jarka
  8. Najlepšie okamihy svojho života zachytené s HONOR 400 Lite
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 31 184
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 19 644
  3. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 416
  4. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 8 405
  5. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 6 431
  6. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí 4 984
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 4 373
  8. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 4 148
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Vladimír Krátky: Šimečka dláždi Matovičovi cestu do parlamentu .
  2. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  3. Rudolfa Vallová: Trumpova šoková terapia
  4. Viktor Pamula: Nie Ruskému zákonu
  5. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  6. Ľuboslava Šusteková: Čo je súkromné a čo už firemné?
  7. Jolana Čuláková: Prečo je Hašek "ne/bezpečný" aktivista a Ovečkin "ne/slávny" hokejový vzor
  8. Juraj Tušš: Transakčná daň
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 597
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 438
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 77 806
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 765
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 14 827
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 460
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 9 867
  8. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 9 832
  1. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  2. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  3. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  4. Tupou Ceruzou: Businessman
  5. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  6. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
reklama
SkryťZatvoriť reklamu