SME

Juraj Bača preferuje kombi

Aby na seba upozornil, nepotrebuje pekné auto, napriek tomu miluje extravagantné autá. Po konzervatívnej Octavii a Mercedesoch usadol za volant svojského a svalnatého Chrysleru 300C. Juraj Bača je za volantom ovplyvnený emóciami.

(Zdroj: archív)

Aby na seba upozornil, nepotrebuje pekné auto, napriek tomu miluje extravagantné autá. Po konzervatívnej Octavii a Mercedesoch usadol za volant svojského a svalnatého Chrysleru 300C. Juraj Bača je za volantom ovplyvnený emóciami.

Aké bolo vaše prvé auto ?
„Moje prvé auto v osobnom vlastníctve bol Peugeot 306 XR Dc 1,9, už v tom čase bol s klimatizáciou a všetkou výbavou okrem automatu a bol som naň patrične hrdý, lebo som bol mladý a prvé auto som si kúpil za vlastné peniaze .“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aké boli jeho prednosti a nevýhody ?
„Pozitíva malo jednoznačné, mal som svoje prvé auto a veľmi som sa mu tešil, 1,9 litrový motor mal nízku spotrebu a dobrú dynamiku. Akurát auto bolo jazdené a bolo dovezené a nemal som možnosť vyskúšať ho ako úplne nové. Bol som s ním maximálne spokojný a veľmi dobre mi poslúžilo.“

SkryťVypnúť reklamu

Aké ďalšie autá ste mali potom ?
„V rokoch 1997 -1998 som mal Škodu Octavia kombi vo výbave Laurin a Klement, potom som mal to šťastie a možnosť jazdiť na produktoch Mercedesu, konkrétne na Mercedesoch radu C . V poslednom období sa mi splnil jeden môj veľký sen, keďže som veľa času strávil v USA, zapáčil sa mi Chrysler 300C. Američania ale doňho dávali príliš objemné motory s veľmi veľkou spotrebou, v Európe takmer nepoužiteľné. Vzhľadom na to, že Chrysler dostal trojlitrový dieselový motor, tak na ňom môžem jazdiť. Toto auto mi poskytuje taký komfort, aký som ešte nemal, je to veľké, dynamické a bezpečné auto.“

Čo od svojho auta očakávate?
„Keďže veľa jazdím, auto musí byť predovšetkým bezpečné, dostatočne dynamické a ekonomicky prístupné, hlavne čo sa týka spotreby, preto uprednostňujem dieselové motory.
Potrebujem aj komfort na spríjemnenie cesty ako klimatizáciu, navigačný systém a hlavne automatickú prevodovku, na ktorú som si už za niekoľko rokov zvykol. Samozrejme imponuje mi aj športovo elegantný imidž auta a karoséria kombi mi vyhovuje vzhľadom na športové aktivity.“

SkryťVypnúť reklamu

Ako vnímate šoférovanie ?
„Doteraz som pristupoval k šoférovaniu ako k presúvaniu, ale teraz som ovplyvnený emóciami, lebo na tomto aute jazdím mesiac a veľmi ma to baví.“

V čom spočíva bezpečnosť na cestách ?
„Je to nielen výkon a pasívna bezpečnosť auta, ale hlavne zodpovednosť účastníkov cestnej premávky.“



JURAJ BAČA

Profil

Šoféruje od roku - 1995,
Najazdené kilometre ročne - 70 až 80 tis.
Nehody - jedna bez zranenia, iba s materiálnymi škodami
Priestupky - rýchlosť na diaľniciach, dáva si pozor

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 8 132
  2. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 734
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 616
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 602
  5. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 586
  6. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 3 049
  7. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 909
  8. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 227
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Škoda Enyaq Coupé RS

Športová verzia dostala upravené tlmiče.


8
Peugeot 309 bol prvým modelom značky, ktorý sa dal kúpiť v Tuzexe, biele GTI je však dovezené zo západu.

Bol prvým modelom značky, ktorý sa predával v Tuzexe.


Oliver Varchol 2
Ilustračné foto

Ktoré krajiny majú 10 dňovú diaľničnú známku?


22
Citroën nepoužije na Slovensku reklamu s medveďmi.

C3 Aircross značka nebude spájať so šelmami.


11
  1. Miroslav Daniš: Historický úspech súdruha precedu
  2. Tadeáš Ďurica: Igor sa vracia
  3. Naďa Serafínová: Kto je Sulíkov syn a prečo obťažuje ľudí.
  4. Ivan Čáni: Dokáže NR SR prijať uznesenie odsudzujúce cestu Roberta Fica do Moskvy?
  5. Júlia Piraňa Mikolášiková: Nazvali po ňom policajnú akciu, viac ako 20 rokov pôsobil v zločineckej skupine, priznal sa k násilným činom. Ostal bez trestu
  6. Zuza Fialová: Prečo potrebujeme prepísať históriu
  7. Štefan Šturdzík: Igor v Kyjeve.
  8. Viktor Pamula: Tvorí sa nová Európa
  1. Ivan Čáni: 9. máj 2025 – najhanebneší deň v dejinách Slovenska. 38 597
  2. Ivan Mlynár: Odpoveď Michalovi Šimečkovi na otázku, ktorú o Ficovi zrejme nikdy nepoloží 24 012
  3. Radko Mačuha: Šimečka má niečo, čo už Fico nikdy nebude mať? 20 608
  4. Teodor Pasternák: NAY už nie je „naj“ 13 096
  5. Vlado Jakubkovič: Vypískaný mr. Rudo a prezident mieru. 10 033
  6. Rastislav Puchala: Výzva od Ficina prijatá 8 491
  7. Ján Chomík: Liek na nespavosť 8 057
  8. Miroslav Galovič: Marečku, mohol si ostať legendou... (Mikroblog No 20) 6 986
  1. Věra Tepličková: Cesta slovenského Sizyfa do Moskvy alebo Nie je pre cholerika nič horšie, ako nemať možnosť ísť vyššie
  2. Roman Kebísek: Oslobodzujúci efekt Gauguinovej „lekcie maľovania“ na veko drevenej krabice
  3. Anna Brawne: Pridrahý Robert, najlepšia trasa z "Matičky Rusi" by bola cez Bermudy
  4. Marcel Rebro: Fico má strach z Ukrajiny, preto sa klania Putinovi
  5. Radko Mačuha: Fico ide na oslavu začiatku 3 svetovej vojny.
  6. Tupou Ceruzou: Dobre bude
  7. Post Bellum SK: Hlasy pamätníkov: Nedopusťme návrat vojny!
  8. Radko Mačuha: Hanba, uniklo ďalšie video Šimečkovej ženy.
reklama
SkryťZatvoriť reklamu