Navyše, aby sa pasažierom nastupovalo dnu čo najpohodlnejšie, predné sedadlá sa natáčajú o 80 ° smerom k chodníku. Takže stačí len podísť k autu, usadiť sa do pohodlnej sedačky a tá vás vtiahne do auta a natočí v smere jazdy.
V porovnaní s mnohými ďalšími štúdiami, ktoré si v Tokiu odbijú premiéru, pôsobí tento koncept veľmi realisticky. Dokonca aj interiér vyzerá, akoby ho navrhovali pre sériový model. Preto sa v tejto súvislosti núka otázka, či Nissan prehodnotil svoju stratégiu ( nedať modelom Maxima a Primera nástupcu ale nahradiť ich značkou Infiniti) alebo sa táto stratégia týka len vybraných trhov a v Japonsku, Amerike alebo v Rusku vyrazí proti európskej konkurencii na dvoch frontoch - ako Nissan aj Infiniti ?
Z typicky japonsky-amerických tvarov karosérie sa dá predpokladať, že pokiaľ toto auto niekedy uzrie svetlo sveta v sériovej podobe, pravdepodobne to nebude v Európe ale na niektorom zo spomínaných trhov.
Nissan tvrdí, že koncept Intima bol navrhnutý ako súčasť životného štýlu. Aj preto sa určite pustil do atraktívnej ale pomerne odvážnej kombinácie farieb interiéru a exteriéru a k výbave pridal vlastnú, farebne zladenú kozmetiku, dámsku kabelku aj pohár.
Autor: mk