aj dizajnovo zostarla.
Jedine zaujímavá ponuka motorov a dobré ceny ju ako-tak držali nad vodou. Práve uvoľnené fotografie novej limuzíny naznačujú, že Citroen má pripravené moderné auto s prepracovaným dizajnom, ale už nie tak výstredné ako predchádzajúce generácie.
Od začiatku je jasné, že okrem základného modelu príde na trh kombi. Základná karosárska verzia však bude sedan a nie liftback. Doteraz mal Citroen C5 praktické výklopné zadné okno a dobrý prístup do interiéru. Novinka bude vraj iba ako sedan. Citroen C5 bude mať na želanie hydropneumatický podvozok tretej generácie s nastaviteľnou charakteristikou pruženia ale taktiež klasický podvozok s oceľovými pružinami a tlmičmi.
Kokpit vodiča súčasnej generácie je trochu neosobný a to sa zmení, lebo dvojitý šíp pripravuje robustný interiér útočiaci na nemecké autá. Napokon aj z vonkajšieho dizajnu cítiť snahu osloviť milovníkov športovejšie založených limuzín. Vo vnútri bude použitá súčasná technika s radom vylepšení a s doteraz príplatkovými prvkami už v základnom vyhotovení.
V oblasti motorov bude Citroen vychádzať z doteraz dostupných a moderných naftových agregátov. Motory boli totiž modernou a dnes veľmi konkurencie schopnou časťou modelu C5. Podľa prvých fotografií sa máme v prípade modelového radu C5 konečne na čo tešiť.
![]() | Dynamický bočný profil a zadné svetlá pripomínajú najnovšie kreácie značky Audi. |
![]() | Interiér je na nerozoznanie od predchodcu. Volant s pevným stredom sa stáva neoddeliteľnou súčasťou nových Citroenov. V porovnaní s modelom C4 má prepracovaný stred a jednoduchšie ovládanie. |
Autor: rch