severoamerickom kontinente aj v Európe.
Do kategórie vozidiel, dovtedy jednotne označovaných ako SUV, priniesol nový štýl kombinujúci priestorový komfort a luxusne vybavený interiér limuzíny s karosériou typu kombi, výššou svetlu výškou a pohonom 4x4. Pritom jeho hlavným poslaním nebolo stať sa preborníkom v teréne, ale ponúknuť bezpečnosť na asfaltovom povrchu za akýchkoľvek poveternostných podmienok a maximálne pohodlie pre posádku.
V rámci faceliftu dostal Murano novú výraznejšiu masku chladiča, prechádzajúcu až do predných svetlometov, z ktorých oproti predchodcovi mierne ukrajuje. V jej strede sa vyníma masívny firemný znak a namiesto previsu v strede dostala predná kapota previsy po bokoch. Trochu výraznejšie sú tiež lemy blatníkov a prahy. Prepracované zadné svetlá nadväzujú na model Qashqai, zadné veko je už iba elektricky ovládateľné a parkovanie má opäť uľahčovať kamera.
Vozidlo bude naďalej poháňať zážihový 3.5 V6 motor s výkonom s výkonom 265 k, ktorý chce výrobca opäť montovať spolu s bezstupňovou automatickou prevodovkou CVT.
Najvýraznejšími zmenami prešiel interiér, ktorý dostal novú palubnú dosku, volant, stredový panel s prepracovanými ovládačmi ventilácie, navigácie a štartovacím tlačidlom. Nové sú tiež viaceré materiály, predovšetkým plasty s hodnotnejšou povrchovou úpravou.