Kórejská automobilka plánuje vstúpiť do nového segmentu a konkurovať športovo ladeným automobilovým značkám, najmä pomerom ceny a ponúknutej hodnoty. Predstaveniu sériového vozidla predchádza vyladenie novej koncepcie s pohonom zadných kolies a pozdĺžne uloženým šesťvalcovým motorom.
Štúdia Genesis Coupe je vybavená dvadsaťpalcovými hliníkovými diskami kolies a jazdí na pneumatikách rozmeru 255/35 ZR vpredu a 275/35 ZR vzadu. Koncovky dvojitých výfukov, sú integrované do difúzora vyrobeného z karbónových vlákien. Predná kapota nemá nasávacie otvory, tradičný prvok športových áut, ale tri veľké otvory určené na odvod tepla od motora.
Motor s hliníkovým blokom a objemom 3,8 litra má dosahovať krútiaci moment okolo 340 Nm a výkon cez tristo koní. Na základe týchto parametrov možno očakávať zrýchlenie z pokoja na stokilometrovú rýchlosť pod šesť sekúnd. Brzdy dodá špecializovaná firma Brembo a poháňaná zadná náprava dostane samosvorný diferenciál.
Autor: rch