SME
Pondelok, 4. júl, 2022 | Meniny má Prokop

Mercedes C 200 Kompressor

Mercedes venoval príprave novej a z hľadiska predaja značky kľúčovej triede C mimoriadne veľkú pozornosť. Pred príchodom na trh ju vyzbrojil širokou paletou naftových a benzínových motorov. Kompresorom prepĺňaný štvorvalec k noblese značky pristane podsta

(Zdroj: autor)

tne viac ako diesel, ponúka viac radosti z jazdy pri nízkej spotrebe. Potreboval by však lepšiu automatickú prevodovku.

Základný benzínový motor 200 Kompressor sme vyskúšali v silnejšej verzii s výkonom 184 koní. Priemerná spotreba počas testu kopírovala údaje výrobcu a iba občas presiahla deväť litrovú hranicu. Vodič však musí jazdiť vyrovnane a nenútiť automatickú prevodovku k športovej jazde. Prevodovka pri športovej jazde nevie dobre využiť danosti motora a krútiaci moment, preto bude vyhovovať komótnejším vodičom. Vydarený a mimoriadne dynamický motor 200 Kompressor by potreboval sedemstupňový automat, ktorý sa dodáva iba k silnejším motorom. Pri výbere tohto motora odporúčame radšej šesťstupňovú manuálnu prevodovku.

Prepĺňané benzínové motory sú v mnohých prípadoch lepším riešením ako diesel. Najmä pod kapotou vozidiel prestížnych značiek. Mechanickým kompresorom preplňovaný motor ponúka z objemu 1,8 l slušný výkon až 186 k a krútiaci moment 250 Nm v rozsahu 2800 až 5000 otáčok. V praxi to znamená dobré dynamické parametre a pohotové zrýchlenie. Trieda C
má na pohľad strohý ale veľmi dobre a funkčne navrhnutý interiér. Vnútro auta kopíruje odkaz minulosti a zároveň ponúka najmodernejšie technológie, vrátane výborného podvozka. Pozornosť si zaslúži informačný palubný systém Command. Jeho obsluha je veľmi prehľadná a jednoduchá. Motor 200 Kompressor iba potvrdil, že nová trieda C je novým meradlom v strednej triede, dizajn nevynímajúc.



Naše hodnotenie

vzhľad ****
interiér **** 
motor *****
jazdné vlastnosti *****
technika ****
výbava ****
úžitok ***
celkový dojem ****



Mercedes C 200 Kompressor (automat)

Cena modelu od 1 053 061 Sk
Cena testovanej verzie 1 149 064 Sk
Motor 1,8 benzín, kompressor
Výkon motora 135 kW / 184 k
Zrýchlenie 0-100 km/h 8,8 s
Objem batožinového priestoru 475 l
Spotreba podľa výrobcu 8,2 l/100 km
Spotreba v teste 8,6 l/100 km
Bezpečnosť ABS,ESP, 6 x airbag

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Štyri veci, vďaka ktorým lepšie zvládnete infláciu
  2. Slovákovi sa podaril zázračný vynález. Môže zmeniť predpovede počasia
  3. Spoločnosť Mars inšpiruje: Lepší svet pre domácich miláčikov
  4. 30 rokov kvality spojenej so svetovými značkami automobilov
  5. Vypnite si reklamu na SME.sk a odomknite všetky články
  6. Foodblogerka Nikoleta Kováčová: Prečo nechcem deti
  7. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí!
  8. Je pre vás oddych synonymom spoznávania? Vycestujte za zážitkami
  1. Nadšenie zo skúsenosti prenášajú v dm na zákazníka
  2. Vypnite si reklamu na SME.sk a odomknite všetky články
  3. Foodblogerka Nikoleta Kováčová: Prečo nechcem deti
  4. Kamery do auta: Čo dokážu a akú by ste si mali vybrať?
  5. Meranie rýchlosti v úsekoch už nebude pre vodičov problémom
  6. Ocenená 4K autokamera Mio má aj 2K so 60 snímkami a FHD so 120!
  7. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí!
  8. Je pre vás oddych synonymom spoznávania? Vycestujte za zážitkami
  1. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí! 15 816
  2. Slovenské oplátky ocenil aj svet. Receptúru pozná jeden človek 12 837
  3. Mladá nádej Slovenska. Pracoval aj pre americkú armádu 10 127
  4. Leto v Čechách a na Morave: Tipy na výlety v susednej krajine 9 425
  5. Je pre vás oddych synonymom spoznávania? Vycestujte za zážitkami 5 375
  6. Vychádza nový časopis pre šikovné ruky a útulný domov 4 888
  7. Čítajte odomknuté články na mobile, počítači a aj v tablete 2 475
  8. Analytik Horňák: Niektorí výrobcovia budú musieť znížiť ceny 2 469
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Suzuki Vitara Strong Hybrid

Systém nie je zďaleka taký účinný ako pri Toyote.


30. jún
Honda Civic

Bohatá výbava sa stala štandardom.


1. júl

Klimatizáciu treba používať efektívne a s rozvahou.


31. júl
Hyundai Ioniq 6

Koeficient odporu vzduchu má iba 0,21.


30. jún

Blogy SME

  1. Štefan Vidlár: EKO NATO HOMO?
  2. Lenka Šafranová: Občan verzus USA
  3. Milan Buno: 7 knižných tipov: Kto prežije? Minister vnútra alebo mafiánsky boss?!
  4. INESS: Dr. Henry Ford z Indie
  5. Post Bellum SK: V Rádiu Slobodná Európa sme počúvali o pravde cez komunistické rušičky
  6. Michael Achberger: Plážová diéta: keď vás od plaviek delí len niekoľko kíl
  7. Jaroslav Polaček: VOLVO je ocenením našej tvrdej práce. Chcem v nej pokračovať.
  8. Jozef Sitko: Len spor Matovič - Heger umožní novú vládu
  1. Ján Šeďo: Mám 46 rokov, 4 deti a veľa skúseností - bránil sa dnes E. Heger u B. Závodského.(Oprava mena). 22 525
  2. Vanda Tuchyňová: Svedectvo bývalého krajského predsedu OĽANO v Žiline 12 855
  3. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť IVa) 11 082
  4. Martina Hilbertová: Utečenci spali na lehátkach a platili za nich ako v luxusnom hoteli. 9 863
  5. Post Bellum SK: Návrat mohol byť ťažší ako útek 4 402
  6. Tomáš Jacko: Keď upratovačka zarába viac než univerzitný profesor 3 348
  7. Andrej Šverha: Pohodovo Okolo Balatonu 3 089
  8. Martin Greguš: Ministerka Remišová s notebookom s nalepeným heslom na obrazovke...Je toto normálne? 2 911
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 42. - Arktída - Príbeh havárie vzducholode Italia podľa priameho účastníka Běhounka
  2. Lívia Hlavačková: Týždenne zjete jednu kreditku v podobe mikroplastov
  3. Jiří Ščobák: Ruské straty budú o 20 000 mŕtvych vyššie, než uvádza Ukrajina (analýza situácie na bojisku)
  4. Jiří Ščobák: Bude Ukrajina po vojne prosperovať? A my s ňou?
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 41. - Arktída - Roald Amundsen, Umberto Nobile a Expedícia Norge - 1926
  6. Monika Nagyova: Nebyť matkou je úžasné
  7. Jiří Ščobák: Skepsia okolo kryptomien: Ktoré kryptomeny naozaj nie sú pre začiatočníkov?
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 40. - Arktída - Expedícia MacMillan s účasťou amerického letectva z roku 1925
SkryťZatvoriť reklamu