ZHOVÁRAME SA

Zhovárame sa s Ing. Richardom Kopečným, generálnym riaditeľom HYUNDAI Motor SK, s.r.o. - O dovoze automobilov Hyundai na Slovensko


HYUNDAI Motor SK, s.r.o. je novým autorizovaným dovozcom automobilov Hyundai na Slovensko. S akými predsavzatiami nastupujete na slovenský trh?
Predsavzatia sú v zásade jednoduché. Chceme zaistiť značke Hyundai pozíciu, ktorá jej právom prislúcha ako značke, ktorá patrí medzi desať najväčších výrobcov automobilov na svete. To znamená zabezpečiť predovšetkým dílerskú sieť na príslušnej úrovni európskych štandardov, zabezpečiť určitý objem predaja automobilov, samozrejme aj zaistenie náhradných dielov a všetkých popredajných služieb. Myslím si, že naša spoločnosť s pomerne rozsiahlymi skúsenosťami s predajom a distribúciou automobilov má všetky predpoklady na to, aby tieto ciele splnila a uskutočňovala predaj týchto výrobkov na úrovni, ktorá im prináleží.

Mohli by ste stručne predstaviť automobilku Hyundai, ktorá aj vzhľadom na predchádzajúce obdobie bola u nás menej známa?
Na trhu Slovenskej republiky došlo v ostatnom čase k určitému poklesu predaja automobilov Hyundai. Myslím si však, že išlo o momentálny stav. Ako som už povedal, automobilka Hyundai patrí k desiatim najväčším výrobcom automobilov na svete. V minulom roku vyrobila približne milión šesťstotisíc automobilov, čo znamená nárast asi o tristotisíc oproti predchádzajúcemu roku. I z toho je možné si vytvoriť obraz o úspešnosti tohto výrobcu. Samozrejme že ten úspech je nielen na domácom trhu, ale aj na trhu Spojených štátov a v Európe a jednoznačne je ďaleko najúspešnejším kórejským výrobcom a dnes je to skutočne globálny hráč - chcem len pripomenúť, že dnes patrí čiastočne do spoločnosti Daimler-Chrysler, ktorá má v spoločnosti 10% podiel.

Ktoré modely sa budú ponúkať na Slovensku?
Na Slovensku budeme predávať celý modelový rad osobných i úžitkových automobilov, od najmenšieho Atosa s cenou niekde pod 290 tisíc korún, modely Accent, novinku strednej triedy Elantra až po kategóriu luxusných automobilov XG. Nesmieme zabudnúť ani na veľkopriestorové modely ako Trajet, ďalej novinku kategórie SUV - Santa Fé, model úžitkových vozidiel H1 a nové modely ako off-road Terracan, nové kupé a predovšetkým nové MPV strednej triedy Matrix. ktoré by na slovenský trh mali prísť v druhej polovici tohto roku.


Ako je to s novým modelom Sonaty? Bude sa predávať na slovenskom trhu?
Nová Sonata sa už vyrába a na Slovensku by sa mala objaviť niekedy v druhej polovici tohto roku.

Ako bude prebiehať budovanie predajnej siete?
Predaj sa začal prakticky hneď po skončení bratislavského autosalónu. Prvá predajňa je naša vlastná na Trnavskej ulici v Bratislave. V priebehu apríla rátame s uzatvorením dílerských zmlúv, či už s doterajšími predajcami alebo s novými záujemcami. Základné pokrytie predpokladáme vybudovať do konca tohto roku. Už táto sieť predajcov a servisov by mala spĺňať požiadavky, ktoré očakávajú najmä zákazníci.

Akú pozíciu by ste ako značka chceli zaujať na slovenskom trhu?
Rozhodne by sme sa chceli dostať do konca budúceho roka medzi desať najpredávanejších značiek na slovenskom trhu.

Aké sú vaše ďalšie plány?
Naším cieľom je zaistiť predovšetkým pozíciu značky na trhu, vrátiť doterajším zákazníkom istotu, a im i novým zákazníkom zabezpečiť služby na veľmi dobrej európskej úrovni.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní
  2. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  3. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  4. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  5. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  6. Top First moment dovolenky na leto 2018
  7. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  8. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté
  9. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a.
  10. Reportáž: Jaternice a klobásy pred jedením netreba šúpať
  1. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  2. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  3. HB Reavis sťahuje žiadosť na pridelenie osvedčenia o Smart City
  4. Do zóny Nové Nivy v Bratislave pribudne projekt
  5. Ako sa zmenili autá za štvrťstoročie?
  6. Accessible Urban Living
  7. RPSP – A good intention ruined by execution
  8. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní
  9. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  10. Riešenia pre hnedú planétu
  1. Top First moment dovolenky na leto 2018 10 072
  2. Reportáž: Jaternice a klobásy pred jedením netreba šúpať 5 830
  3. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 3 765
  4. Ako pôjdu vlaky po novom? Mení sa cestovný poriadok 2 795
  5. Toto sú najlepší umelci za uplynulý rok 2 204
  6. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní 2 071
  7. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a. 1 840
  8. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté 1 504
  9. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám 1 428
  10. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová 1 357

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Róbert Bezák: Radi počúvame, ako niekto vyrieši naše problémy

Možno je to taká diagnóza spoločnosti, že je schopná si kohokoľvek zvoliť. Som z toho smutný.

DOMOV

Dobré ráno: Trump obišiel spojencov, uznal Jeruzalem

USA môžu zničiť mierové snahy.

KOŠICE KORZÁR

Raši: Pre EEI nie som župan. Treba s ňou skončiť

Z ničoho sa urobila megakauza, sťažoval sa primátor.

Neprehliadnite tiež

Vjazdy do Bratislavy sa upchali, vodiči stoja v kolónach

Pri ceste do práce treba počítať s polhodinovým zdržaním.

Dopravná hádanka: Môžete sa otočiť v zákaze odbočovania?

Vodička sa pýta, či pokutu dostala oprávnene.

Druhý najpredávanejší Peugeot sa vyrába už 30 rokov

Po dávnom odchode z Európy sa model 405 ďalej vyrába v Iráne.

Silný vietor a sneh komplikujú dopravu

Uzatvorené sú viaceré horské priechody.