KUPUJEME OJAZDENÉ AUTO

Fiat Bravo, Brava

Ako nástupca rozšíreného Fiata Tipo sa v septembri 1995 na trhu objavili hneď dve autá – štvordverová Brava a dvojdverové Bravo. Obe sú veľmi komfortné, majú priestrannú karosériu, štatistika poruchovosti však hovorí aj o problémoch, ktoré zdedili od svoj

ho predchodcu. Pohonné jednotky trpia na únik oleja už takmer chronicky a elektronika nie je ani v tomto modelovom rade silnou stránkou Fiata.

Majiteľov pomerne často hnevá elektrické vstrekovanie paliva, smerové a koncové svetlá. Brzdové svetlá často svietia nepravidelne, prípadne nesvietia vôbec. V princípe znamenajú uvedené problémy len maličkosti a výrobcovi sa v modelovom rade Bravo/Brava podarilo podstatne zvýšiť úroveň spoľahlivosti. Závažnejšie nedostatky sa vyskytujú iba zriedkavo.
Poruchy motora, prevodovky, podvozku a karosérie majú najnižší index poruchovosti vo svojej triede. Jednoduché ovládanie, dostatok priestoru, precízne radenie a komfort sú samozrejmosťou. Kvalitný posilňovač riadenia, ktorý je súčasťou bohatej sériovej výbavy, poskytuje dostatočné pohodlie pri riadení nielen v mestskej premávke. Na rozdiel od svojho predchodcu sú oba modely odolné voči korózii. Karoséria si navyše získava priaznivcov aj atraktívnym dizajnom. Bezpečnosť novších verzií zvyšuje od januára 1998 sériovo montovaný ABS a bočné airbagy.

Typické slabé miesta
smerové a brzdové svetlá, vstrekovanie paliva, hlučná prevodovka, kontrolné svetlá
+
dostatok priestoru
veľký a variabilný batožinový priestor
precízny posilňovač riadenia
jednoduché ovládanie
bohatá výbava
-
dielenské spracovanie interiéru
účinok bŕzd pri zaťažení
netesná výfuková sústava

Odporúčané druhy motorov
1,4 l štvorvalcový, trojventilový s výkonom 75 k. Dobrý priebeh točivého momentu. Spotreba 8,5 l/100 km.
1,6 l štvorvalcový, štvorventilový s výkonom 103 k. Silný, spotreba 9 l/100 km.
1,8 l štvorvalcový, štvorventilový s výkonom 113 k. Elastický a kultivovaný. Spotreba 9,5 l/100 km.
1,9 l štvorvalcový turbodiesel s výkonom 75 alebo 100 k. Úsporný, trochu hlučný. Spotreba 7 l/100 km.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 201
  2. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 25 048
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 22 135
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 11 092
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 275
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 655
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 961
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 313
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 057
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 911

Hlavné správy zo Sme.sk

AUTORSKÁ STRANA PETRA TKAČENKA

Tri mýty o brexite

Briti už si hrozienka vyberať nebudú.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.