KUPUJEME OJAZDENÉ AUTO

Fiat Bravo, Brava

Ako nástupca rozšíreného Fiata Tipo sa v septembri 1995 na trhu objavili hneď dve autá – štvordverová Brava a dvojdverové Bravo. Obe sú veľmi komfortné, majú priestrannú karosériu, štatistika poruchovosti však hovorí aj o problémoch, ktoré zdedili od svoj

ho predchodcu. Pohonné jednotky trpia na únik oleja už takmer chronicky a elektronika nie je ani v tomto modelovom rade silnou stránkou Fiata.

Majiteľov pomerne často hnevá elektrické vstrekovanie paliva, smerové a koncové svetlá. Brzdové svetlá často svietia nepravidelne, prípadne nesvietia vôbec. V princípe znamenajú uvedené problémy len maličkosti a výrobcovi sa v modelovom rade Bravo/Brava podarilo podstatne zvýšiť úroveň spoľahlivosti. Závažnejšie nedostatky sa vyskytujú iba zriedkavo.
Poruchy motora, prevodovky, podvozku a karosérie majú najnižší index poruchovosti vo svojej triede. Jednoduché ovládanie, dostatok priestoru, precízne radenie a komfort sú samozrejmosťou. Kvalitný posilňovač riadenia, ktorý je súčasťou bohatej sériovej výbavy, poskytuje dostatočné pohodlie pri riadení nielen v mestskej premávke. Na rozdiel od svojho predchodcu sú oba modely odolné voči korózii. Karoséria si navyše získava priaznivcov aj atraktívnym dizajnom. Bezpečnosť novších verzií zvyšuje od januára 1998 sériovo montovaný ABS a bočné airbagy.

Typické slabé miesta
smerové a brzdové svetlá, vstrekovanie paliva, hlučná prevodovka, kontrolné svetlá
+
dostatok priestoru
veľký a variabilný batožinový priestor
precízny posilňovač riadenia
jednoduché ovládanie
bohatá výbava
-
dielenské spracovanie interiéru
účinok bŕzd pri zaťažení
netesná výfuková sústava

Odporúčané druhy motorov
1,4 l štvorvalcový, trojventilový s výkonom 75 k. Dobrý priebeh točivého momentu. Spotreba 8,5 l/100 km.
1,6 l štvorvalcový, štvorventilový s výkonom 103 k. Silný, spotreba 9 l/100 km.
1,8 l štvorvalcový, štvorventilový s výkonom 113 k. Elastický a kultivovaný. Spotreba 9,5 l/100 km.
1,9 l štvorvalcový turbodiesel s výkonom 75 alebo 100 k. Úsporný, trochu hlučný. Spotreba 7 l/100 km.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  5. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  4. Už aj seniori presadajú do SUV
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  6. Americká ambasáda zaberá pozemky už rok bez nájomnej zmluvy
  7. Bratislava gets a new public space and park
  8. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  9. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  10. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 24 898
  2. Ako sme jazdili v socializme 3 019
  3. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho 2 456
  4. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 978
  5. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 526
  6. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 518
  7. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 1 433
  8. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 363
  9. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení 1 348
  10. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 284

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Obec, kde sa nestrácajú eurofondy, stavia wellness centrum

Starosta Raslavíc Marek Rakoš dokázal za dva roky vybudovať 80 pracovných miest pre sociálne slabé skupiny.

DOMOV

Kaliňák prečkáva Plavčana v zahraničí, dosiaľ šlo o jeho hlavu

Minister vnútra je už dlhšie na dovolenke.

SVET

Stala sa nehoda? Treba natáčať

Prácu záchranárov komplikujú ľudia, ktorí sa chcú pochváliť zábermi.

Neprehliadnite tiež

NA ČOM SME JAZDILI

V garáži opatruje rodinné dedičstvo: Škodu 120 GLS

Najdrahšia verzia škodovky mala ako jediná olejový chladič, majiteľom však robil problémy.