BMW
Mníchovskú "vrtulu" čaká pomerne rušný rok. V Detroite predstaví novú generáciu ekologických šesťvalcových turbodieselov TwinTurbo. Hneď na jar potom doplní svoj športový modelový rad M3 o verziu sedan a kabriolet. Bez strechy sa predstaví aj kupé radu 1, ktoré podobne ako Audi A3 Cabriolet môžeme očakávať na súťažnom móle autosalónu v Ženeve o titul kabriolet roka. V máji očakávame príchod sériovej verzie zakladateľa novej kategórie crossoverov X6, ktorý kombinuje prednosti SUV s stylingom športového kupé. Zadný diferenciál Dynamic Performance Control schopný rozdeľovať výkon nastrany podľa potreby ho v ovládateľnosti a jazdných vlastnostiach pravdepodobne posunie ešte ďalej než X5 a urobí z neho najlepšie jazdiace SUV na trhu.
Ešte dôležitejšia bude jeseň, keď sa na parížskom autosalóne predvedie nielen facelift radu 3 a 3 Touring vrátane upravených alebo nových motorov (napr. 323d) ale aj úplne nová generácie vlajkovej lode radu 7 s krátkym aj dlhým rázvorom. Podobne ako predchodca načrtne nové dizajnové smerovanie značky pod taktovkou nového šéfdizajnéra Adriana van Hooydonk.
Citroen
Citroen vo februári uvedie nový malý úžitkový automobil Nemo - výsledok spolupráce trojkoalície PSA Peugeot Citroen a Fiat. Veľkopriestorový van C8 prešiel kozmetickými zmenami a v rámci inovácie dostane aj nový dvakrát preplňovaný naftový motor 2.2 HDi 16V.
Pomerne husto bude v máji a júni, kedy prídu na trh faceliftované modeli C3 a C4. Premiéru bude mať nová generácia modelu C5, ktorý svojim fantastickým svalnatým dizajnom, kvalitným interiérom a celkovým "držaním" atletickej postavy naznačuje zmenu orientácie smerom k športovým manažérskym limuzínam. V krátkom čase po limuzíne sa predstaví aj kombík C5 Break a súčasne z ním príde nová generácia modelu Berlingo. Väčšia, krajšia a kultivovanejšia dodávka bude sa ponúkať v osobnej aj úžitkovej verzii.
Dacia
Ľudovú značku koncernu Renault čaká tento rok len jedna premiéra. Krátka hatchback verzia modelu Logan nazvaný Sandero. tento automobil pochádza z vývojového centra automobilky v Brazílli, kde sa aj vyrába pod menom Renault Sandero. Pôvodne mal byť tento model určený len pre trhy Latinskej Ameriky, ale preťažené kapacity výrobných závodov Dacia donútili prevdepodobne šéfa koncernu Carlosa Ghosna aby zmenil svoje pôvodné rodhodnutie. Sandero je postavený na platforme, ktorú využíva aj Dacia Logan.
Mnohé spoločné prvky boli použité tiež v interiéri. Batožinový pirestor má na rozdiel od sedanu objem len 320 litrov a na pohon mu slúžia benzínový motor 1.6 16v a naftový agregát 1.5 dCi. Slovenskú premiéru bude mať na jesennom autosalóne v Nitre.