Dodge
Na spoločnej platforme automobiliek Chrysler a Mitsubishi (zdieľa ju Dodge Caliber, Dodge Nitro, Dodge Avenger, Jeep Compas, Jeep Patriot, Chrysler Sebring, Mitsubishi Lancer, Mitsubishi Outlander) vznikne ďalší model, 7-miestny crossover s pohonom dvoch a všetkých kolies nazvaný Journey. Poháňať ho bude dôverne známy 2,4-litrový zážihový štvorvalec a dvojlitrový turbodiesel. Do predaja v Európe by sa mal dostať v druhej polovici roka.
Ďalšou novinkou by mala byť športová verzia modelu Caliber s označením SRT-4, ktorej potrebné korenie dodá prepĺňaný 2,4-litrový štvorvalec s premenlivým časovaním ventilov a výkonom 220 kW/299 k.
Honda
Japonská Honda v poslednej dobe produkuje veľmi pekné a kvalitné autá s veľkou dávkou emócií. A hoci nehýri každoročne množstvom noviniek ako niektoré iné automobilky, vždy niečim v pozitívnom slova zmysle šokuje a každé jej nové auto stojí za to.
Tento rok budú hrať prím Accord sedan a Accord Tourer novej generácie. Podľa zdrojov z automobilky sa vraj nebudú výrazne líšiť od rovnomenného konceptu predstaveného vlani vo Frankfurte. Nový model dostane samozrejme nové motory. Európanov bude zaujímať predovšetkým nová generácia čistého turbodieselu 2.2 i-CTDi (spĺňa emisnú normu Euro5) v dvoch výkonových verziách - 110 kW/150 k a 132 kW/180 k. Slabší variant sa bude dať prvýkrát kombinovať s automatickou prevodovkou.
Na jeseň očakávame ešte novú generáciu modelu Jazz, ktorý podrástol smerom k nižšej strednej triede. Na Slovensku sa však začne predávať až v roku 2009.
Hyundai
Kórejci budú aj tento pracovať na plné obrátky. Začiatok roka u automobilky Hyundai patrí modernizovanej dodávke H1 a novému mini automobilu i10.
Nasledovníka v Európe populárneho miniauta Atos (predovšetkým v Taliansku) predstavila kórejská automobilka v Indii, kde ho bude vyrábať pre celý svet. Nový model má taký istý rázvor náprav (2380 mm), je rovnako dlhý (3565 mm) a o 70 mm širší (1595 mm) než predchodca. Hyundai tvrdí, že na rozdiel od niektorých konkurentov, jeho nový miniautomobil odvezie až 5 dospelých pasažierov. Vyrábať sa bude iba s 5-dverovou karosériou typu hatchback. Poháňa ho zážihový motor 1.1 s výkonom 67 k a krútiacim momentom 99 Nm, ktorý sa na predné kolesá prenáša cez manuálnu alebo automatickú prevodovku. Všetky verzie majú mať v štandardnej výbave klimatizáciu a dvojfarebný interiér s delenými zadnými sedadlami. Za príplatok bude k dispozícii panoramatické strešné okno, zadný spojler, kožený volant a hlavica radiacej páky, kvalitný audiosystém a bezkľúčové odomykanie. V Európe sa začne predávať na jar 2008.
Ešte dôležitejšou novinkou bude kombi verzia modelu i30 označená ako CW (Cross Wagon). Pre kórejskú značku to znamená návrat medzi kompaktné kombíky s veľkým batožinovým priestorom od čias modelu Lantra kombi. Rovnako ako jeho 5-dverový súrodenec, aj Hyundai i-30 CW vychádza z toho istého technického základu avšak s jednou podstatnou zmenou. Rázvor náprav narástol o 50 mm až na 2700 mm. Tým Hyundai demonštruje istú nezávislosť od sesterskej značky Kia, pretože rázvor náprav narástol aj v porovnaní s modelom Kia Cee´d SportyWagon. Podľa základného objemu batožinového priestoru (415 l) možno usúdiť, že pre i30 CW bol ťažiskom priestor na zadných sedadlách. Ponuka motorov kopíruje hatchback.
V prvej polovici roka má Hyundai ešte v pláne facelift Sonaty, alebo po novom i40.
Jesennú časť obnovy modelovej palety začne facelift minivanu Matrix. Po ňom bude nasledovať úplne nový Getz alebo i20 a koncom roka sa môžeme tešiť na európsku verziu SUV Veracruz, ktorá sa bude predávať pod označením iX.