Škoda končí s futbalom !

Posledným dňom roku 2007 vypršala platnosť partnerskej zmluvy medzi Slovenským futbalovým zväzom a spoločnosťou Škoda Auto Slovensko.

Škoda vníma slovenský futbal naďalej ako najmasovejší šport u nás a zároveň ako marketingový produkt výnimočnej hodnoty.(Zdroj: koláž - Rastislav Chvála)

Značka Škoda v Slovenskej republike spolupracovala na partnerskej platforme so slovenským futbalom od roku 1992, kedy sa stala jedným z prvých partnerov SFZ. Toto 15-ročné partnerstvo sa radí k najdlhším a najvýznamnejším v oblasti slovenského vrcholového športu.

Ing. Roman Holienčík, marketingový manažér spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o. sa vyjadril: „Prístup SFZ a organizácií, ktoré ho v marketingových aktivitách zastupujú, bol vždy na profesionálnej úrovni, čo výrazne napomáhalo našej značke napĺňať marketingové ciele sledované týmto partnerstvom“.

Konateľ spoločnosti Dipl. Ing. Matej Bugár k tejto téme dodal: „Aj napriek tomuto dlhotrvajúcemu úspešnému partnerstvu sa však značka Škoda v duchu celosvetovej stratégie sponzoringu chce aj na Slovensku sústrediť hlavne na aktivity spojené s ľadovým hokejom. V aktuálne prebiehajúcej sezóne sa naše aktivity rozšírili nad rámec spolupráce so slovenským národným tímom aj na partnerstvo so Slovnaft extraligou. Ako hlavný sponzor od roku 1992 sme zahájili prípravné aktivity k majstrovstvám sveta 2011, ktoré sa budú konať na Slovensku“.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  3. Rastie nám pokrivená generácia?
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  7. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 13 496
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 13 201
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 10 087
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 643
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 2 369
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 758
  7. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 488
  8. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 456
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 260
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 943

Hlavné správy zo Sme.sk

KULTÚRA

Šéfka Bielej noci: Museli sme vysvetľovať, že nie sme rasisti

Festival vizuálneho umenia sa v Bratislave bude tretí raz.

Neprehliadnite tiež

Nová Kia Stonic osloví tínedžera aj dôchodcu (prvá jazda)

Do predaja sa na Slovensku dostane 14. októbra.

Malá XC40 so sebou prináša veľké zmeny

Volvo predstavilo svoje najmenšie SUV, prináša hneď niekoľko noviniek

Šéf marketingu BMW Ian Robertson: Ďalšiu Čínu už na Zemi nenájdeme

Pre Jozefa Kabaňa majú v BMW prichystané veľké výzvy.

Anketa o Svetové auto roka 2018 sa ponesie v znamení SUV

Posledný ročník vyhral Jaguar F-Pace, tento rok SUV tvoria viac než polovicu nominovaných.