SME

Chrysler 300 C - legenda v novom

Chrysler po troch rokoch úspešného predaja modelu 300C pripravila jeho ďalšie zušľachtenie. Predná maska chladiča je výraznejšia a svetlomety väčšie. Najvýraznejšie zmeny novej 300-vky sú v interiéri.

Novší systém reakcie na nehodu zabezpečí v prípade kolízie odpojenie prívodu paliva z nádrže do motora, odomknutie celého vozidla a rozsvietenie interiérového osvetlenia.Novší systém reakcie na nehodu zabezpečí v prípade kolízie odpojenie prívodu paliva z nádrže do motora, odomknutie celého vozidla a rozsvietenie interiérového osvetlenia. (Zdroj: Chrysler)

Chrysler po troch rokoch úspešného predaja modelu 300C pripravila jeho ďalšie zušľachtenie. Predná maska chladiča je výraznejšia a svetlomety väčšie. Na zadnej časti inšpirovanej športovou verziou SRT vyniká zadný spojler s veľkým tretím brzdovým svetlom.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Najvýraznejšie zmeny novej 300-vky sa nachádzajú v interiéri, kde budíky s dizajnom automobilov tridsiatych rokov nahradili ciferníky so strieborným lemovaním. Podľa prvých fotografií automobilka veľmi citlivo narábala s nezameniteľným štýlom, ktorý zostal zachovaný.

SkryťVypnúť reklamu

Zábava
Na ovládacom paneli pribudol 6,5” dotykový TFT displej pripojený k multimediálnemu systému MyGIG™. Zábavný a navigačný systém má 20GB hard-disk na ukladanie hudby alebo fotografií. O dokonalý hudobný zážitok sa stará vylepšený zvukový systém Boston Acoustics® s ôsmimi reproduktormi a 5.1 priestorovým zvukom. Cestujúci na zadných sedadlách sa zase môžu tešiť na komfortné kožené vyhrievané sedadlá s dvojstupňovou reguláciou.

Aktívny tempomat
Pre zvýšenie bezpečnosti pribudol adaptívny tempomat s aktívnym systémom riadenia rýchlosti (Adaptive Cruise Control), ktorý udržuje bezpečnú vzdialenosť od ostatných vozidiel, rozoznáva prekážky až do 100m a upozorňuje na prípadnú kolíziu. Bočné airbagy zabudované do predných sedadiel ako aj hlavové airbagy pre oba rady sedadiel sú teraz štandardom. Vylepšený systém reakcie na nehodu zabezpečí v prípade kolízie odpojenie prívodu paliva z nádrže do motora, odomknutie celého vozidla a rozsvietenie interiérového osvetlenia.

SkryťVypnúť reklamu

Motory zostávajú
K štandardnému pohonu zadných kolies modelu 300C Touring si môže zákazník objednať aj pohon 4x4 AWD. Na Slovensko sa 300C dodáva s tromi motormi. Dieselový V6 3,0L CRD s výkonom 160kW (218 koní) dopĺňa silnejší 5,7-litrový benzínový motor V8 HEMI s MDS- technológiou vypínania 4 valcov, s celkovým výkonom 250kW (340 koní). Na vrchole ponuky zostáva benzínový motor 6,1L SRT8 HEMI dodávaný k športovej verzii SRT8. S výkonom 317kW (431 koní) pri 6000 otáčkach dokáže zrýchliť z 0 na 100 km/h pod päť sekúnd a dosahuje maximálnu rýchlosť 265 km/h. K všetkým modelom je štandardne dodávaná 5-stupňová automatická prevodovka Autostick®.

Autor: rch

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  2. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  7. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  8. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 79 352
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 20 410
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 10 117
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 444
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 6 928
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 236
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 206
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 299
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Rudolfa Vallová: Prečo nám dnešok pripomína čas II. svetovej vojny?
  2. Vladimír Bojničan: Prečo je “Desatoro” morálne neakceptovateľné v dnešnej modernej spoločnosti
  3. Radko Mačuha: Fico vymenil Troškovú za Bombica.
  4. Ján Škerko: Prečo vláda nezvládla slintačku a krívačku? Lebo sama je ňou postihnutá
  5. Teodor Dlužanský: Vážení zamestnanci okrem verejného sektora – štát ďakuje!
  6. Juraj Tušš: Intelektuáli, blogeri, na slovíčko prosím – Zmysluplné využitie umelej inteligencie "ChatGPT" v dnešnej dobe.
  7. Matúš Radusovsky: Ohrozenia včiel a ako im môžeme pomôcť
  8. Štefan Šturdzík: Čurillovci.
  1. Rado Surovka: Raši dostal padáka 80 637
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 561
  3. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 51 467
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 204
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 15 357
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 957
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 10 673
  8. Martina Paulenová: Dozvedeli sme sa zlú správu 10 072
  1. Radko Mačuha: Fico vymenil Troškovú za Bombica.
  2. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  3. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  4. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  5. Tupou Ceruzou: Businessman
  6. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
SkryťZatvoriť reklamu