SME
Nedeľa, 11. apríl, 2021 | Meniny má JúliusKrížovkyKrížovky

Chrysler 300 C - legenda v novom

Chrysler po troch rokoch úspešného predaja modelu 300C pripravila jeho ďalšie zušľachtenie. Predná maska chladiča je výraznejšia a svetlomety väčšie. Najvýraznejšie zmeny novej 300-vky sú v interiéri.

Novší systém reakcie na nehodu zabezpečí v prípade kolízie odpojenie prívodu paliva z nádrže do motora, odomknutie celého vozidla a rozsvietenie interiérového osvetlenia.Novší systém reakcie na nehodu zabezpečí v prípade kolízie odpojenie prívodu paliva z nádrže do motora, odomknutie celého vozidla a rozsvietenie interiérového osvetlenia. (Zdroj: Chrysler)

Chrysler po troch rokoch úspešného predaja modelu 300C pripravila jeho ďalšie zušľachtenie. Predná maska chladiča je výraznejšia a svetlomety väčšie. Na zadnej časti inšpirovanej športovou verziou SRT vyniká zadný spojler s veľkým tretím brzdovým svetlom.

Najvýraznejšie zmeny novej 300-vky sa nachádzajú v interiéri, kde budíky s dizajnom automobilov tridsiatych rokov nahradili ciferníky so strieborným lemovaním. Podľa prvých fotografií automobilka veľmi citlivo narábala s nezameniteľným štýlom, ktorý zostal zachovaný.

Zábava
Na ovládacom paneli pribudol 6,5” dotykový TFT displej pripojený k multimediálnemu systému MyGIG™. Zábavný a navigačný systém má 20GB hard-disk na ukladanie hudby alebo fotografií. O dokonalý hudobný zážitok sa stará vylepšený zvukový systém Boston Acoustics® s ôsmimi reproduktormi a 5.1 priestorovým zvukom. Cestujúci na zadných sedadlách sa zase môžu tešiť na komfortné kožené vyhrievané sedadlá s dvojstupňovou reguláciou.

Aktívny tempomat
Pre zvýšenie bezpečnosti pribudol adaptívny tempomat s aktívnym systémom riadenia rýchlosti (Adaptive Cruise Control), ktorý udržuje bezpečnú vzdialenosť od ostatných vozidiel, rozoznáva prekážky až do 100m a upozorňuje na prípadnú kolíziu. Bočné airbagy zabudované do predných sedadiel ako aj hlavové airbagy pre oba rady sedadiel sú teraz štandardom. Vylepšený systém reakcie na nehodu zabezpečí v prípade kolízie odpojenie prívodu paliva z nádrže do motora, odomknutie celého vozidla a rozsvietenie interiérového osvetlenia.

Motory zostávajú
K štandardnému pohonu zadných kolies modelu 300C Touring si môže zákazník objednať aj pohon 4x4 AWD. Na Slovensko sa 300C dodáva s tromi motormi. Dieselový V6 3,0L CRD s výkonom 160kW (218 koní) dopĺňa silnejší 5,7-litrový benzínový motor V8 HEMI s MDS- technológiou vypínania 4 valcov, s celkovým výkonom 250kW (340 koní). Na vrchole ponuky zostáva benzínový motor 6,1L SRT8 HEMI dodávaný k športovej verzii SRT8. S výkonom 317kW (431 koní) pri 6000 otáčkach dokáže zrýchliť z 0 na 100 km/h pod päť sekúnd a dosahuje maximálnu rýchlosť 265 km/h. K všetkým modelom je štandardne dodávaná 5-stupňová automatická prevodovka Autostick®.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Leto na ostrove Malta: desať najkrajších miest
  2. Pán Králiček: Aj keď predávate „len“ kávu, musíte inovovať
  3. Pomoc z prírody pri infekcii covid-19
  4. Nové medzinárodné príležitosti vo vzdelávaní 2021 – 2027
  5. Novinka, ktorá sa neodmieta: Niké predstavuje Bonus bez limitu
  6. Krvou a železom: Ako Bismarck pred 150 rokmi zjednotil Nemecko
  7. Výber žiarovky môže mať vplyv na celkové zdravie
  8. Ako zasiahnu zmeny vo svete pneumatík bežných vodičov?
  9. Úspech predali Američanom. Ako sa zrodil slovenský 3D sen?
  10. Veľkonočné inšpirácie, rozhovor so Zuzanou Šebovou
  1. Virtuálny Suptech workshop o Blockchain technológiách
  2. Ranný rituál plný zdravia pre celú rodinu
  3. Koľko ovocia by ste mali denne zjesť? Máme odpoveď
  4. Wüstenrot poisťovňa dosiahla čistý zisk 1,8 milióna eur
  5. Leto na ostrove Malta: desať najkrajších miest
  6. Skúšanie a monitorovanie technických systémov na FVT
  7. Prekonalo Vaše dieťa COVID-19?
  8. Za 16 rokov pomohli Prešovskému kraju získať milióny eur
  9. Slovník investora 04: Kto môže investovať
  10. Na čo si dať pozor pri zateplení fasády
  1. Telefóny čaká zásadná zmena. Z dnešných nezostane takmer nič 28 602
  2. Slovákom hrozia malé dôchodky. V čom je problém? 27 784
  3. Ako zasiahnu zmeny vo svete pneumatík bežných vodičov? 22 744
  4. Úspech predali Američanom. Ako sa zrodil slovenský 3D sen? 20 641
  5. Veľkonočné inšpirácie, rozhovor so Zuzanou Šebovou 13 828
  6. Krvou a železom: Ako Bismarck pred 150 rokmi zjednotil Nemecko 13 483
  7. Plánujete dovolenku na leto? Toto sú najkrajšie pláže Turecka 12 750
  8. Aj sladkosti môžu byť zdravé. Viete, ako ich spoznáte? 9 014
  9. Leto na ostrove Malta: desať najkrajších miest 7 022
  10. Najprv eštebák, potom oligarcha. Aká bola Širokého éra? 6 414
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Ospravedlňujeme sa za dočasnú nedostupnosť archívnych diskusií. Náš diskusný systém vylepšujeme do novej podoby a všetky diskusné vlákna budú dostupné v priebehu nasledujúcich dní.

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Eva Petričková na sociálnych sieťach ukazuje, že aj autistické deti vedia byť fantastické.

Deťom chýbajú terapie, rodičom oddych.

9. apr
Vizualizácia projektu Metropolis.

Metropolis zapadol prachom.

13 h
Dnes píše Matúš Ritomský

Dovoľme si hovoriť o konci pandémie

Publicista Matúš Ritomský.

Na prekonanie poslednej fázy pandémie potrebujeme rozumný optimizmus.

8. apr

Ako vidí spätne reláciu s Cibulkovou?

9. apr

Neprehliadnite tiež

Tatra 128 prichádza do nového múzea.

Nákladiaky naštartovali po rokoch.

9. apr
Hyundai v uplynulom štvrťroku ťažil z dopredaju starej a nástupu novej generácie Tucsonu.

Skokanmi sú Peugeot 2008 aj Hyundai Tucson.

8. apr
Mazda MX-30 Edition 100

Menší dojazd kompenzuje veľkým kufrom.

8. apr
Toyota GR86

Narozdiel od Subaru BRZ sa s ním stretneme aj u nás.

7. apr