SME
reklama

Peugeot Partner Tepee

Nový Partner prichádza opäť v dvoch verziách, osobnej aj úžitkovej. Priestranné rodinné a podnikateľské auto využíva výborný základ predchodcu avšak v podstatne modernejšej podobe.

Nový Partner prichádza opäť v dvoch verziách, osobnej aj úžitkovej. Priestranné rodinné a podnikateľské auto využíva výborný základ predchodcu avšak v podstatne modernejšej podobe.

S dĺžkou 4,38 m, šírkou 1,81 m a výškou 1,80 m ponúka Partner Tepee veľký vnútorný priestor. Napríklad šírka v priestore lakťov (vpredu) dosahuje až 148 cm. Osobná verzia označená Tepee využíva množstvo odkladacích priestorov (výplň strechy, skrinky, zásuvky pod prednými sedadlami, atd.). Približne 76 litrov otvoreného alebo uzavretého priestoru možno použiť na ukladanie máp, fliaš s vodou, plechoviek, nástrojov alebo drobností pre deti. Partner Tepee má vzadu 3-mietsnu lavicu deliteľnú v pomere (2/3 – 1/3), ktorá sa dá kompletne zložiť alebo úplne vybrať. Za príplatok možno Partner Tepee vybaviť tromi samostatnými sklápacími vyberateľnými sedadlami, podobne ako v Škode Roomster.

Tri kubíky
Partner poskytne základný objem kufra pod krytom 505 dm3 (norma VDA), ktorý postupne po úpravách vzrastie na 3000 litrov. Ďalšou zaujímavosťou nového modelu bude Strecha Zenith s úložnými priestormi objemu 80l štyrmi presklennými časťami.

Partner Tepee – motory

1,6 16 v 66 kW~ 90 k
1,6 16 v 80 kW~ 110 k
1,6 HDi 55 kW ~ 75 k
1,6 HDi 66 kW ~ 90 k
1,6 HDi FAP 66 kW ~ 90 k
1,6 HDi FAP 80 kW~110 k

Úžitková verzia
Uvedením nového Partnera uzatvára Peugeot kompletné rozšírenie a obnovenie úžitkových vozidiel, ktoré odštartovalo v júni 2006 a siaha od najmenšej novinky Bipper, až po veľký Boxer. Partner bol uvedený na trh v roku 1995 vo verzii ľahkého úžitkového vozidla s celkovou produkciou 1 332 000 vozidiel. Z tohto počtu pripadlo na úžitkovú verziu 761 000 vozidiel.

Dlhá verzia
Nový Partner existuje v dvoch dĺžkach 4,38 m alebo 4,63 m a s objemom úložného priestoru od 3,3 m3 a celkovou užitočnou hmotnosťou 850 kg. V dlhej verzii tento objem vzrástol na 3,7 m3 pri užitočnej dĺžke až 3,25 m. Šírka medzi vnútornými blatníkmi kolies 1,23 m umožňuje v obidvoch verziách naložiť jednu europaletu.

Autor: rch

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

reklama

Komerčné články

  1. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu
  2. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  3. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  6. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  7. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  8. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  1. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  2. E-recept, evolúcia v zdravotnej starostlivosti
  3. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  4. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  5. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  6. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  8. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  1. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 18 805
  2. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 554
  3. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 11 076
  4. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 934
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 637
  6. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 9 057
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 8 128
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 058
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Ivan Čáni: Keď sa hanbí dôchodca za iného dôchodcu – blogera.
  2. Reštartnisa, o.z.: Skúsili ste už kolobežku ako terapeutický nástroj?
  3. Viktor Pamula: Dvadsať rokov v NATO.
  4. Ivan Mlynár: Nácek Tomáš Taraba : „Medveď hnedý, vinný vo všetkých bodoch obžaloby“.
  5. Jozef Varga: Krkavci / 48. /
  6. Marek Strapko: Aj za čias Ježiša žili dezoláti
  7. Ondřej Havelka: Starý zákon pohledem poutníka. Bible jako nejstarší cestopis odhalující smysl Cesty 10/11
  8. Rado Surovka: Chameleón prezidentom ?
  1. Ivan Čáni: Korčok vybuchol – Pellegrini ho zožral zaživa. 47 387
  2. Ivan Mlynár: Fašistický sajrajt Tomáš Taraba, je už zamotanejší, ako nová telenovela. 13 690
  3. Peter Bolebruch: Každa rodina bola podvedená o 80 tisíc v priemere. Ako podviedli vidiek a ožobráčili ľudí o role a pozemky? Kto je pozemková mafia? 13 496
  4. Juraj Kumičák: Kolaborant 11 599
  5. Miroslav Galovič: Nezalepený dopis víťazovi prezidentských volieb 8 438
  6. Michael Achberger: Vitamínový prevrat, o ktorom lekári mlčia: Ako lipozomálne vitamíny menia pravidlá! 8 399
  7. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat 7 348
  8. Janka Bittó Cigániková: Drucker to vyhlásil 1. februára, Dolinková to stále zdržiava. Stáť nás to môže zdravie a životy 7 051
  1. Pavol Koprda: Demografia a voľby - čo sa zmenilo od roku 1999
  2. Jiří Ščobák: Ivan Korčok aktuálně zvítězil ve facebookové diskusi nad Petrem Pellegrinim!
  3. Jiří Ščobák: Velikonoce jsou výborné na podporu Korčoka na sociálních sítích! Pojďme do toho! ❤
  4. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 76. - Arkdída - Vilkitský a Ušakov, ktorí sa zaslúžili o posledné arktické objavy
  5. Yevhen Hessen: Teroristický útok v Moskve a mobilizácia 300 000 Rusov
  6. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat
  7. Monika Nagyova: Synom, ktorí svoje matky nešibú
  8. Yevhen Hessen: Postup pri zdaňovaní príjmov pre odídencov z Ukrajiny
SkryťZatvoriť reklamu