SME

Peugeot Partner Tepee

Nový Partner prichádza opäť v dvoch verziách, osobnej aj úžitkovej. Priestranné rodinné a podnikateľské auto využíva výborný základ predchodcu avšak v podstatne modernejšej podobe.

Nový Partner prichádza opäť v dvoch verziách, osobnej aj úžitkovej. Priestranné rodinné a podnikateľské auto využíva výborný základ predchodcu avšak v podstatne modernejšej podobe.

S dĺžkou 4,38 m, šírkou 1,81 m a výškou 1,80 m ponúka Partner Tepee veľký vnútorný priestor. Napríklad šírka v priestore lakťov (vpredu) dosahuje až 148 cm. Osobná verzia označená Tepee využíva množstvo odkladacích priestorov (výplň strechy, skrinky, zásuvky pod prednými sedadlami, atd.). Približne 76 litrov otvoreného alebo uzavretého priestoru možno použiť na ukladanie máp, fliaš s vodou, plechoviek, nástrojov alebo drobností pre deti. Partner Tepee má vzadu 3-mietsnu lavicu deliteľnú v pomere (2/3 – 1/3), ktorá sa dá kompletne zložiť alebo úplne vybrať. Za príplatok možno Partner Tepee vybaviť tromi samostatnými sklápacími vyberateľnými sedadlami, podobne ako v Škode Roomster.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Tri kubíky
Partner poskytne základný objem kufra pod krytom 505 dm3 (norma VDA), ktorý postupne po úpravách vzrastie na 3000 litrov. Ďalšou zaujímavosťou nového modelu bude Strecha Zenith s úložnými priestormi objemu 80l štyrmi presklennými časťami.

Partner Tepee – motory

1,6 16 v 66 kW~ 90 k
1,6 16 v 80 kW~ 110 k
1,6 HDi 55 kW ~ 75 k
1,6 HDi 66 kW ~ 90 k
1,6 HDi FAP 66 kW ~ 90 k
1,6 HDi FAP 80 kW~110 k

Úžitková verzia
Uvedením nového Partnera uzatvára Peugeot kompletné rozšírenie a obnovenie úžitkových vozidiel, ktoré odštartovalo v júni 2006 a siaha od najmenšej novinky Bipper, až po veľký Boxer. Partner bol uvedený na trh v roku 1995 vo verzii ľahkého úžitkového vozidla s celkovou produkciou 1 332 000 vozidiel. Z tohto počtu pripadlo na úžitkovú verziu 761 000 vozidiel.

Dlhá verzia
Nový Partner existuje v dvoch dĺžkach 4,38 m alebo 4,63 m a s objemom úložného priestoru od 3,3 m3 a celkovou užitočnou hmotnosťou 850 kg. V dlhej verzii tento objem vzrástol na 3,7 m3 pri užitočnej dĺžke až 3,25 m. Šírka medzi vnútornými blatníkmi kolies 1,23 m umožňuje v obidvoch verziách naložiť jednu europaletu.

SkryťVypnúť reklamu

Autor: rch

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok
  2. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  3. IMPERIAL Gold… viac ako zlato...
  4. Čakala voľnosť, prišla prázdnota. Ako ženy zvládajú odchod detí?
  5. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  6. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  7. Keď sa z brigády stane kariéra
  8. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky
  1. Po oslavách storočnice sa košický maratón pozerá do budúcnosti
  2. TIPOS pokračuje v spolupráci s Bratislavou
  3. IMPERIAL Gold… viac ako zlato...
  4. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  5. Čakala voľnosť, prišla prázdnota. Ako ženy zvládajú odchod detí?
  6. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok
  7. Rezidencia Rúrky: Prvý bytový dom skolaudovali, ďalší už stavajú
  8. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  1. Čakala voľnosť, prišla prázdnota. Ako ženy zvládajú odchod detí? 5 797
  2. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood 3 631
  3. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s 3 302
  4. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne 2 024
  5. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov 1 992
  6. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky 1 757
  7. Bez nich by elektrina netiekla. 1 727
  8. Keď sa z brigády stane kariéra 1 688
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Marek Mačuha: Zmena ústavy - nič prekvapivé
  2. Jozef Kurty: Keď väčšina rozhoduje, menšina trpí. To je demokracia
  3. Človek v ohrození: Libanon: každodennosť v krajine polykrízy
  4. Jozef Varga: Protestami máme šancu oslabiť FicoSMER natoľko...
  5. Ján Valchár: Niečo k situácii v Slavjansku a ruským ponorkám
  6. Adam Austera: Ako môže bežný investor profitovať z miliardových výnosov Ligy majstrov?
  7. Peter Vernarec: Kedy má zamestnanec nárok na odstupné a odchodné?
  8. Věra Tepličková: Viac šťastia ako rozumu
  1. Ivan Čáni: Súdruh Fico, ďakujem! Vďaka vám nezomriem sprostý ani naivný. 15 844
  2. Peter Franek: Zlá správa pre Uhríka s Mazurekom. 14 323
  3. Rado Surovka: Kto zožral Ficovu návnadu ? 13 652
  4. Radko Mačuha: Muž, ktorý nehajloval. 12 202
  5. Martin Ondráš: Zákon čo legalizuje podvod? Alebo ako Slovensko stratí kontrolu nad pôdou 11 088
  6. Daniel Guľaš: Všetko dobré, Ľuboš. 9 972
  7. Otilia Horrocks: Keď Monika Beňová moralizuje z miesta pre ZŤP 9 283
  8. Ivan Čáni: Kolaborant a vlastizradca Blaha sa už aj strihá kvôli Rusom. 8 715
  1. Věra Tepličková: Viac šťastia ako rozumu
  2. Marian Nanias: Problémy na maďarskej jadrovej elektrárni Paks II.
  3. Marian Nanias: Nezvyčajná jadrová investícia – Maďarská JE Paks II.
  4. Anna Brawne: Džemy, hady, nebojte sa, dobre bude!
  5. Radko Mačuha: Muž, ktorý nehajloval.
  6. Marian Nanias: Problémy na tureckej JE Akkuyu.
  7. Radko Mačuha: Začnú nás stíhať za porušovanie národnej identity?
  8. Radko Mačuha: Už aj Verejné záchody chráni Ústava Slovenskej Republiky.
SkryťZatvoriť reklamu