Peugeot Partner Tepee

Nový Partner prichádza opäť v dvoch verziách, osobnej aj úžitkovej. Priestranné rodinné a podnikateľské auto využíva výborný základ predchodcu avšak v podstatne modernejšej podobe.

Nový Partner prichádza opäť v dvoch verziách, osobnej aj úžitkovej. Priestranné rodinné a podnikateľské auto využíva výborný základ predchodcu avšak v podstatne modernejšej podobe.

S dĺžkou 4,38 m, šírkou 1,81 m a výškou 1,80 m ponúka Partner Tepee veľký vnútorný priestor. Napríklad šírka v priestore lakťov (vpredu) dosahuje až 148 cm. Osobná verzia označená Tepee využíva množstvo odkladacích priestorov (výplň strechy, skrinky, zásuvky pod prednými sedadlami, atd.). Približne 76 litrov otvoreného alebo uzavretého priestoru možno použiť na ukladanie máp, fliaš s vodou, plechoviek, nástrojov alebo drobností pre deti. Partner Tepee má vzadu 3-mietsnu lavicu deliteľnú v pomere (2/3 – 1/3), ktorá sa dá kompletne zložiť alebo úplne vybrať. Za príplatok možno Partner Tepee vybaviť tromi samostatnými sklápacími vyberateľnými sedadlami, podobne ako v Škode Roomster.

Tri kubíky
Partner poskytne základný objem kufra pod krytom 505 dm3 (norma VDA), ktorý postupne po úpravách vzrastie na 3000 litrov. Ďalšou zaujímavosťou nového modelu bude Strecha Zenith s úložnými priestormi objemu 80l štyrmi presklennými časťami.

Partner Tepee – motory

1,6 16 v 66 kW~ 90 k
1,6 16 v 80 kW~ 110 k
1,6 HDi 55 kW ~ 75 k
1,6 HDi 66 kW ~ 90 k
1,6 HDi FAP 66 kW ~ 90 k
1,6 HDi FAP 80 kW~110 k

Úžitková verzia
Uvedením nového Partnera uzatvára Peugeot kompletné rozšírenie a obnovenie úžitkových vozidiel, ktoré odštartovalo v júni 2006 a siaha od najmenšej novinky Bipper, až po veľký Boxer. Partner bol uvedený na trh v roku 1995 vo verzii ľahkého úžitkového vozidla s celkovou produkciou 1 332 000 vozidiel. Z tohto počtu pripadlo na úžitkovú verziu 761 000 vozidiel.

Dlhá verzia
Nový Partner existuje v dvoch dĺžkach 4,38 m alebo 4,63 m a s objemom úložného priestoru od 3,3 m3 a celkovou užitočnou hmotnosťou 850 kg. V dlhej verzii tento objem vzrástol na 3,7 m3 pri užitočnej dĺžke až 3,25 m. Šírka medzi vnútornými blatníkmi kolies 1,23 m umožňuje v obidvoch verziách naložiť jednu europaletu.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  2. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  5. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  6. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  7. Kam do tepla v januári?
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  9. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru?
  1. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  2. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  3. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  5. Tipy pre atraktívne poprsie po dojčení. Plastike povedzte nie
  6. Stanovisko spoločnosti Advokátska kancelária JUDr. Radomír Bžán
  7. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  8. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur
  9. Denník SME oslavuje 25 rokov rekordným počtom predplatiteľov
  10. Najinzerovanejšie zánovné auto roku 2017? Mnohých to prekvapí
  1. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur 16 534
  2. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 6 176
  3. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 5 429
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 731
  5. Kam do tepla v januári? 2 475
  6. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 2 426
  7. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 2 378
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 2 139
  9. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 1 298
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život 1 044

Hlavné správy zo Sme.sk

BLOG TOMÁŠA BILLIKA

Mal som dosť komfortu EÚ, odišiel som na stáž do Ruska

Rozdiel medzi Ruskom a EÚ je, že bežného človeka majú všetci spravidla na háku.

Neprehliadnite tiež

V Kalifornii dostanú autá digitálne evidenčné tabuľky

Okrem povinných údajov môžu zobrazovať aj reklamu.

V Európe sa vlani predalo vyše 15 miliónov áut, prvýkrát za desať rokov

Predaje rástli v Taliansku a Španielsku, Británia prepadla.

Fisker sa po bankrote vracia. Trúfa si na Teslu aj nemeckú prémiu

Zákazníkov priláka netradičným otváraním dverí aj rýchlym nabíjaním.

Športový Peugeot potrebuje pevnú ruku skúseného vodiča (test)

Modelu 308 GTi chýba šťava, ale nie rýchlosť.