Volvo XC60 je na svete!

Na autosalóne v Detroite sa predstavil ešte ako štúdia a v Ženeve sa už môžeme tešiť na svetovú premiéru sériovej verzie. Najmenší z rodu SUV modelov švédskej prémiovej automobilky Volvo oslávi debut bok po boku koncernového brata Ford Kuga.

Budúci rok by mal ponuku rozšíriť základný turbodiesel 2.4D v kombinácii iba s predným pohonom, nižšou spotrebou paliva a spĺňajúci emisnú normu Euro5.(Zdroj: Volvo)

Na autosalóne v Detroite sa predstavil ešte ako štúdia a v Ženeve sa už môžeme tešiť na svetovú premiéru sériovej verzie. Najmenší z rodu SUV modelov švédskej prémiovej automobilky Volvo oslávi debut bok po boku koncernového brata Ford Kuga.

Bolo preto asi naivné sa domnievať, že po technickej stránke nebudú mať nič spoločné. Odhadujeme, že deliť sa budú minimálne o podlahovú plošinu a ďalšie technické prvky.
Novinka vzhľadovo veľmi pripomína zmenšený model XC90, aj keď treba povedať, že kompaktnejší brat s podstatne menším zadným previsom pôsobí oveľa atletickejším, športovejším dojmom a určite tak aj bude jazdiť.

Interiér neprináša po štylistickej stránke nič zásadne nové. Len stredový panel je trochu viac natočený na vodiča a displej navigačného systému sa už nevysúva z palubnej dosky, ale je integrovaný do stredového panelu. V oblasti pohonných jednotiek sa Volvo spolieha na vlastné zdroje. Paletu päťvalcových turbodieselov 2.4D (120 kW/163 k) a D5 (136 kW/185 k) doplní zážihový radový šesťvalec 3.0 (210 kW/286 k).

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  3. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  4. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  5. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  6. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  7. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  8. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  9. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  10. Rastie nám pokrivená generácia?
  1. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  2. FSEV UK v Bratislave: Prax je súčasťou študijných programov
  3. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  4. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  5. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  6. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  7. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  8. Detské zúbky sú veda
  9. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  10. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 7 326
  2. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to) 3 143
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 3 136
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 635
  5. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 1 873
  6. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 1 176
  7. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 122
  8. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 118
  9. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 1 038
  10. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície? 930

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Milióny na jeho plat? Výskumy ukázali, že Sagan sa oplatí

Tím Bora-Hansgrohe má za sebou prvú sezónu v najvyššej lige. Očakávali sme viac, ale nebolo to zlé, hovorí šéf tímu Ralph Denk.

KOMENTÁRE

Menej rande, alkoholu aj sexu. Súčasná doba predlžuje dospievanie

Vek 25 rokov je akoby 18 z minulosti.

Neprehliadnite tiež

Dopravná hádanka: Absolvovali by ste túto skúšku v autoškole?

Dá sa zaradiť do odbočovacieho pruhu, keď je v ňom veľa áut?

Dopravná hádanka: Absolvovali by ste túto skúšku v autoškole? (riešenie)

Dá sa zaradiť do odbočovacieho pruhu, keď je v ňom veľa áut?

Nový vynález môže výrazne zlepšiť opravu výtlkov

Mestá by ušetrili na drahej údržbe ciest aj na čase opráv.

Autá z emisnej kauzy ročne spôsobujú 5-tisíc úmrtí, hovorí nová štúdia

Štyrom pätinám úmrtí by sa dalo zabrániť, keby sme jazdili na benzín.