Laguna GT sa navonok od ostatných verzií líši novými nárazníkmi, z nich predný dostal väčší otvor pre prívod vzduchu, špeciálnymi kolesami z ľahkých zliatin s pneumatikami 225/45 R18 a čiernymi spätnými zrkadlami. Agresívnejší výraz autu dodávajú predné svetlomety s novou grafikou a tiež zatmavené zadné svetlá. Emblém „GT“ na B-stĺpikoch i čalúnení sedadiel upozorní, že nejde o bežnú Lagunu.
Pohonné jednotky ladila športová pobočka francúzskej automobilky - Renault Sport. Na výber budú dva štvorvalcové motory, oba s objemom 2,0 l. Turbodiesel dCi dosahuje maximálny výkon 131 kW pri 3750 ot./min. a najvyšší krútiaci moment 400 Nm je k dispozícii od hranice 2000 ot./min. Výkonnejší zážihový agregát ponúka výkonové maximum 150 kW pri 5000 ot./min. a krútiaci moment 300 Nm pri 3000 ot./min.
Systém riadenia všetkých kolies
Zásadným odlíšením sa Laguny GT od konkurencie má byť systém riadenia všetkých kolies Active Drive. Zadné kolesá sa v závislosti od rýchlosti natáčajú spolu s prednými v rovnakom, alebo opačnom smere, čím sa podľa francúzskych inžinierov dosiahne lepšie ovládanie napríklad pri otáčaní či parkovaní . Vo vyšších rýchlostiach zase lepšie jazdné vlastnosti a reakcie auta na zmenu polohy volantu.