SME
Piatok, 30. júl, 2021 | Meniny má LibušaKrížovkyKrížovky

Renault Laguna GT - aj ako kombi

Špičková verzia Renaultu Laguna dostane označenie GT, agresívnejšiu fazónu, výkonnejšie motory a systém riadenia všetkých kolies.

Natáčanie zadných kolies nie je žiadnou novinkou. V minulosti s podobných systémom experimentovala aj značka Porsche.Natáčanie zadných kolies nie je žiadnou novinkou. V minulosti s podobných systémom experimentovala aj značka Porsche. (Zdroj: Renault)



Laguna GT sa navonok od ostatných verzií líši novými nárazníkmi, z nich predný dostal väčší otvor pre prívod vzduchu, špeciálnymi kolesami z ľahkých zliatin s pneumatikami 225/45 R18 a čiernymi spätnými zrkadlami. Agresívnejší výraz autu dodávajú predné svetlomety s novou grafikou a tiež zatmavené zadné svetlá. Emblém „GT“ na B-stĺpikoch i čalúnení sedadiel upozorní, že nejde o bežnú Lagunu.
Pohonné jednotky ladila športová pobočka francúzskej automobilky - Renault Sport. Na výber budú dva štvorvalcové motory, oba s objemom 2,0 l. Turbodiesel dCi dosahuje maximálny výkon 131 kW pri 3750 ot./min. a najvyšší krútiaci moment 400 Nm je k dispozícii od hranice 2000 ot./min. Výkonnejší zážihový agregát ponúka výkonové maximum 150 kW pri 5000 ot./min. a krútiaci moment 300 Nm pri 3000 ot./min.

Systém riadenia všetkých kolies

Zásadným odlíšením sa Laguny GT od konkurencie má byť systém riadenia všetkých kolies Active Drive. Zadné kolesá sa v závislosti od rýchlosti natáčajú spolu s prednými v rovnakom, alebo opačnom smere, čím sa podľa francúzskych inžinierov dosiahne lepšie ovládanie napríklad pri otáčaní či parkovaní . Vo vyšších rýchlostiach zase lepšie jazdné vlastnosti a reakcie auta na zmenu polohy volantu.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Osviežujúci skúter legendárnej talianskej značky
  2. Vyberte sa na výlet s cyklobusom
  3. Jeden deň na Bratislavu nestačí
  4. Dovolenka v Turecku: Skvelé hotely na leto 2021
  5. Work-life balance: Technológie pre život v rovnováhe
  6. Ako dlho skladovať kukuricu a hrach, aby ostali sladké?
  7. Čítajte SME.sk odomknuté a bez reklamy
  8. Túžite sa konečne zbaviť dioptrií, ale bráni vám v tom strach?
  9. Lenivý brunch s Muchom
  10. Úchvatná Petra: Stovky rokov zabudnutá v jordánskej púšti
  1. Košická štvrť je súčasťou odpadového experimentu.
  2. Kúpa vozidla cez inzerát či od malého predajcu je rizikovejšia
  3. Dovolenka v Turecku: Skvelé hotely na leto 2021
  4. Vyberte sa na výlet s cyklobusom
  5. Nepodceňujte rozmiestnenie zásuviek a vypínačov
  6. Hrotka: Sporiteľne ťahajú za kratší koniec. Musíme reagovať
  7. Slováci čoraz viac nakupujú pivo vo vratných fľašiach
  8. Čučoriedky - dokážu ochrániť váš zrak?
  9. Work-life balance: Technológie pre život v rovnováhe
  10. Jeden deň na Bratislavu nestačí
  1. Úchvatná Petra: Stovky rokov zabudnutá v jordánskej púšti 8 252
  2. Osviežujúci skúter legendárnej talianskej značky 3 925
  3. Prečo by ste si nemali odoprieť balenú bagetu? 3 889
  4. Nová sála i námestie. Trnavské Mýto sa stane novým centrom 3 405
  5. Túžite sa konečne zbaviť dioptrií, ale bráni vám v tom strach? 3 397
  6. Ako nájsť dobrý jogurt? Ak neobsahuje toto, ani ho nekupujte 3 327
  7. Najzelenšie nákupné centrum na Slovensku otvorí druhú etapu 3 209
  8. Ako dlho skladovať kukuricu a hrach, aby ostali sladké? 2 573
  9. Jeden deň na Bratislavu nestačí 2 182
  10. Ako sa nepripraviť o zákazníkov bez hotovosti 2 019
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Volkswagen Taigo

Osloviť chce športovejšími líniami aj veľkým kufrom.


29. júl
Hyundai Kona

Na prvých miestach sú kórejské značky.


28. júl
Renault Arkana E-Tech

Výrobcovi sa podaril zaujímavý hybrid s nízkou spotrebou.


27. júl
Koncept elektrického Mercedesu Vision EQXX spoznáme budúci rok.

Po roku 2025 budú nové platformy už len pre elektromobily.


26. júl