Renault Laguna GT - aj ako kombi

Špičková verzia Renaultu Laguna dostane označenie GT, agresívnejšiu fazónu, výkonnejšie motory a systém riadenia všetkých kolies.

Natáčanie zadných kolies nie je žiadnou novinkou. V minulosti s podobných systémom experimentovala aj značka Porsche.(Zdroj: Renault)



Laguna GT sa navonok od ostatných verzií líši novými nárazníkmi, z nich predný dostal väčší otvor pre prívod vzduchu, špeciálnymi kolesami z ľahkých zliatin s pneumatikami 225/45 R18 a čiernymi spätnými zrkadlami. Agresívnejší výraz autu dodávajú predné svetlomety s novou grafikou a tiež zatmavené zadné svetlá. Emblém „GT“ na B-stĺpikoch i čalúnení sedadiel upozorní, že nejde o bežnú Lagunu.
Pohonné jednotky ladila športová pobočka francúzskej automobilky - Renault Sport. Na výber budú dva štvorvalcové motory, oba s objemom 2,0 l. Turbodiesel dCi dosahuje maximálny výkon 131 kW pri 3750 ot./min. a najvyšší krútiaci moment 400 Nm je k dispozícii od hranice 2000 ot./min. Výkonnejší zážihový agregát ponúka výkonové maximum 150 kW pri 5000 ot./min. a krútiaci moment 300 Nm pri 3000 ot./min.

Systém riadenia všetkých kolies

Zásadným odlíšením sa Laguny GT od konkurencie má byť systém riadenia všetkých kolies Active Drive. Zadné kolesá sa v závislosti od rýchlosti natáčajú spolu s prednými v rovnakom, alebo opačnom smere, čím sa podľa francúzskych inžinierov dosiahne lepšie ovládanie napríklad pri otáčaní či parkovaní . Vo vyšších rýchlostiach zase lepšie jazdné vlastnosti a reakcie auta na zmenu polohy volantu.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní
  2. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  3. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  4. Top First moment dovolenky na leto 2018
  5. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  6. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté
  7. Toto sú najlepší umelci za uplynulý rok
  8. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a.
  9. Reportáž: Jaternice a klobásy pred jedením netreba šúpať
  10. Slováci triedia lepšie
  1. Accessible Urban Living
  2. RPSP – A good intention ruined by execution
  3. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní
  4. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  5. Riešenia pre hnedú planétu
  6. Veľtrh vzdelávania v Srbsku
  7. Exkurzia študijných programov AKP a PSA SvF STU v Bratislave
  8. Top First moment dovolenky na leto 2018
  9. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  10. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  1. Top First moment dovolenky na leto 2018 17 412
  2. Reportáž: Jaternice a klobásy pred jedením netreba šúpať 6 747
  3. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 5 633
  4. Ako pôjdu vlaky po novom? Mení sa cestovný poriadok 3 142
  5. Toto sú najlepší umelci za uplynulý rok 2 443
  6. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a. 1 945
  7. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 1 774
  8. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté 1 685
  9. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová 1 533
  10. Slováci triedia lepšie 1 179

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Rok 1992: Bleskový rozvod a každý iným smerom. Ako si nás Mečiar s Klausom delili

Rozdelenie Českej a Slovenskej federatívnej republiky nebolo ani zďaleka ľahké.

KOMENTÁRE

SME vás prevedie cez štvrťstoročie

Významné dni si pamätáme aj cez vlastné príbehy.

DOMOV

Dobré ráno: Ľudstvo prehralo, blíži sa zrod Skynetu?

O nových pokrokoch vo vývoji umelej inteligencie.

DOMOV

Mužská neplodnosť? Ešte sme nedostali podnet, vraví Drucker

Počet a kvalita spermií môžu naďalej klesať.

Neprehliadnite tiež

Škoda Superb Sportline je ako klaun v obleku (test)

Vďaka upravenému pruženiu ešte lepšie sedí na cestách.

Londýnske čierne taxíky začali jazdiť na elektrinu

Na jedno nabitie prejdú 130 kilometrov, potom sa zapne vstavaný generátor.

Seat Arona patrí k najlepším malým crossoverom (test)

Malé SUV od Seatu vyniká jazdnou dynamikou v segmente, kde by sme ju väčšinou hľadali len ťažko.

Ako prevážať vianočný stromček na aute, aby neuletel

Pri nesprávnom prevážaní nákladu vám hrozí pokuta vo výške päťdesiat eur.