RÝCHLO A ÚSPORNE ZÁROVEŇ

Audi TT Quattro TDI

Audi s výrobou superšportu R8 V12 TDI predstaveného na autosalóne v Detroite neráta. „Cenou útechy“ pre zákazníkov bude sériová produkcia kupé TT poháňaného naftovým motorom 2,0 TDI a pohonom všetkých kolies quattro.

Vznetové Audi TT vyprodukuje 140 g CO2 na kilometer jazdy.(Zdroj: Audi)


Úspechy špeciálu Audi R10 poháňaného vznetovým motorom v Le Mans i na iných vytrvalostných pretekoch by značka rada pretavila do úspešných predajov modelu TT TDI. K dispozícii budú obe karosárske verzie - kupé i roadster. Dvojlitrový prepĺňaný agregát s priamym vstrekovaním nafty common-rail disponuje maximálnym výkonom 125 kW (170 k) pri 4200 ot/min a najvyšším krútiacim momentom 350 Nm v rozmedzí 1750 - 2500 ot/min. Výkon je prostredníctvom 6-stupňovej manuálnej prevodovky prenášaný na všetky štyri kolesá.
Kupé TT 2,0 TDI zrýchli z 0 na 100 km/h za 7,5 sekundy a vyvinie maximálnu rýchlosť 226 km/h. To všetko pri priemernej spotrebe 5,3 litra nafty na 100 km. Vznetové Audi TT vyprodukuje 140 g CO2 na kilometer jazdy. Verzia roadster zaostáva vo všetkých parametroch iba minimálne. Šprint z 0 na 100 km/h zvládne za 7,7 sekundy, dosiahne najvyššiu rýchlosť 223 km/h a v priemere spotrebuje 5,5 litra nafty na 100 kilometrov.

Emisie CO2 v prípade Audi TT Roadster TDI dosahujú 145 g/km.
V základnej výbave bude Audi TT TDI stáť na 16-palcových diskoch z ľahkých zliatin s pneumatikami 225/55 R16, k dispozícii bude aj podvozok s adaptívnymi tlmičmi, ktorých tuhosť sa prispôsobuje štýlu jazdy. Vodič má k dispozícii dve základné nastavenia - Normal a Sport.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  1. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake
  10. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  1. Moskva alebo Petrohrad? 12 726
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 929
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 113
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 832
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 678
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 445
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 099
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 020
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 855
  10. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené? 471

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

KOMENTÁRE

Úrad, ktorý by Slovensku zdvihol reputáciu

To, že prípadný úspech vláda zneužije na marketing, je rub príbehu.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.