G37
Základným modelom Infiniti ponúkaným na starom kontinente bude model G37 vo verziách sedan a kupé. Zástupca strednej triedy vychádza z modelu G35 predstaveného ešte v roku 2003. Pred jeho uvedením bol upravený v európskom vývojovom centre automobilky Nissan, aby spĺňal kritériá náročných európskych zákazníkov. Zmeny sa dotkli najmä naladenia podvozku, ktorý je v porovnaní s americkou verziou tuhší. Pre sedan i dvojdverové kupé s usporiadaním 2+2 bude k dispozícii jediná pohonná jednotka a to zážihový šesťvalec 3,7 l s variabilným časovaním ventilov. Ten dosahuje najvyšší výkon 228 kW a krútiaci moment 350 Nm. V ponuke je 6-stupňová manuálna prevodovka, alebo 7-stupňový automat. K technickým lahôdkam, ktoré majú prilákať zákazníkov od konkurenčných značiek, patrí systém riadenia všetkých štyroch kolies 4WAS. Chýbať nebude ani inteligentný pohon 4x4.
EX37
Malé SUV postavené na platforme sedanu G37 sa má stať postrachom BMW X3, či nového Mercedesu GLK. Infiniti EX37 patrí podľa výrobcu k najľahším v segmente. Konštruktéri dokázali znížiť hmotnosť automobilu, vďaka použitiu hliníka na výrobu niektorých komponentov podvozku, kapota a piate dvere sú z plastového kompozitu. Dizajn karosérie vychádza z vlajkovej lode značky, modelu FX. O pohon SUV EX37 sa stará rovnaký zážihový motor V6 s variabilným časovaním ventilov a objemom 3,7 l, aký poháňa sedan a kupé G37. Do štandardnej výbavy automobilu bude patriť aj inteligentný pohon všetkých štyroch kolies. Za bežných adhéznych podmienok sa výkon prenáša na obe nápravy v pomere 50:50, ak si to situácia vyžiada, môže elektronika až 100% výkonu poslať na zadnú nápravu.
FX
Druhá generácia majestátneho SUV FX absolvovala svetovú výstavnú premiéru na prebiehajúcom autosalóne v Ženeve. Spočiatku bude k dispozícii iba špičková verzia FX50, poháňaná benzínovým osemvalcom s objemom 5,0 l. Výkon 287 kW a najvyšší krútiaci moment 500 Nm je štandardne prenášaný na všetky štyri kolesá prostredníctvom 7-stupňovej automatickej prevodovky. Podobne ako sedan a kupé G37, má aj model FX na palube ovládanie kolies aj zadnej nápravy. Neskôr do ponuky pribudne tiež lacnejšia šesťvalcová verzia.