Začína sa Tempus rally 2008 – jazdecké obsadenie

Prípravy na tohtoročnú sezónu TEMPUS Rally 2008 – Majstrovstvá Slovenska vrcholia. Využili sme testovanie vozidiel v Košiciach a vyspovedali prítomné posádky. Otázky kto, s kým a s akou technikou vyštartuje do sezóny sú zodpovedané.

Posádka denníka SME odštartuje v zložení Chvála-Lieskovcová(Zdroj: Adrián Forrai)

Jozef Béreš jr.:

„U nás je zatiaľ situácia taká, že ideme Eger na Fiat Abarth Grande Punto S2000 od zlínskeho J.M.Engennering. Auto som ešte nevidel a samozrejme som v ňom ešte ani nesedel. Dúfam, že pred prvou súťažou budem mať možnosť aspoň na pár kilometrov vyskúšať ako funguje. Spolujazdec bude Róbert Muller.“

Jozef Béreš st.:

„Pripravujem jedno neskutočné „delo“, ktoré diváci na Slovensku ešte nikdy nevideli. Priznávam, že osobne som ešte ani ja nevidel také auto jazdiť. V Egri štartujeme ešte zo starým Opel Ascona, ale v Rožňave už s Audi S Sport. Je to jeho krátka verzia. Nádherné auto, len dúfam, že to do rally v Rožňave stihneme dokončiť.“

Rasťo Chvála:

„Pôjdeme na Suzuki Ignis Sport a spolujazdec bude Zuzka Lieskovcová, s ktorou som išiel aj poslednú súťaž v minulej sezóne. Ignis je auto, s ktorým sme jazdili aj v minulej sezóne. Mne sa na tom aute dobre jazdilo. Nemá nejaký veľký výkon, ale ja by som sa rád s ním naučil čo najlepšie jazdiť a postupne sa dopracovať k tomu aby som z neho „vyrástol“. V priebehu sezóny sa predstavíme so Suzuki Swift.“

Jozef Hošťák:

„U nás je všetko po starom. Spolujazdec ostáva, auto tiež. Je to osvedčený Peugeot 206, s ktorým nás už diváci poznajú.“

Ivan Mutňanský:

„Spolujazdec Oto Slezák, auto Mitsubishi Lancer EVO VIII, možno v priebehu roka presedláme na EVO IX, ale to je samozrejme ešte otvorené. Na Egri asi ešte nebudeme štartovať.“

Róbert Baran:

„Rally Eger vypúšťame, staviame nové auto. Ale od Rožňavy samozrejme štartujeme. Prvú polovicu sezóny ešte na starom aute, ale potom už by sme radi predstavili nové Subaru Impreza N14. Ale určite pôjdeme celé majstrovstvá Slovenska.“

Mário Csente:

„Samozrejme zostávame osvedčená dvojica s Igorom Bacigálom a vozidlo Subaru Impreza. Pôjdeme v triede A8. Ale je to len taká polovičná A8 skombinovaná s N4 brzdami. Ambície? Zrýchľovať, zrýchľovať a zrýchľovať. Radi by sme boli na konci sezóny v prvej desiatke.“

Peter Gavlák:

„Pôjdeme s Milošom Hulkom na minuloročnom osvedčenom Mitsubishi Lancer EVO IX, ktoré je po kompletnom repase. Plán - komplet majstrovstvá Slovenska ako aj majstrovstvá Čiech.“

Ivan Kapušanský:

„Neviem ešte v podstate nič. Asi to bude nejaká striedačka medzi Škodou Fabia TDi a N1.“

Igor Drotár:

„Už sa neviem dočkať. V podstate nemáme nič nové. Ostáva auto aj spolujazdec. Jediná novinka je, že sa nám podarilo zabezpečiť Škodu Octavia WRC len pre nás na celú sezónu, čo znamená, že nebude prenajímaná nikomu inému, len nám. Auto je po kompletnom repase, bolo rozobrané do poslednej skrutky a dúfam, že to na ňom bude aj cítiť. Je to v podstate komplet nové auto. Okrem rally by som s ním rád absolvoval aj kompletné majstrovstvá v pretekoch automobilov do vrchu. Ambície? Umiestňovať sa stále čo najlepšie a najvyššie.“

Martin Vaško:

„Bude to tá istá zostava ako na Košiciach. Spolujazdec Robo Boroš, auto Honda Civic v triede N2. Ak by náhodou „zapracovali“ sponzori, možno by sme auto vymenili za niečo silnejšie. Rozhodujeme sa medzi trojicou ponúkaných áut.“

Pavol Nagy:

„U nás je to všetko po starom, akurát prestupujeme do najnižšej triedy a pôjdeme so Škodou Fabia v triede N1.“

Jaro Homola:

„Citroen C2 S1600 a spolujazdec Alex Štefuca.“

Tomáš Ondrej:

„O tom, s čím pôjdeme rozhodne šéf tímu, ale Marek Podobník ostáva ako spolujazdec.“

Augustín Podhájecký:

„Staré auto sme predali a teraz pripravujeme nové. Na ktorej súťaži sa s ním ukážeme ešte presne neviem.“

Grzegorz Grzyb:

„Zmena techniky – Fiat Abarth Grande Punto S2000. Spolujazdec Przemyslav Mazur.“

 

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások.
  4. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  5. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  6. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  7. Moskva alebo Petrohrad?
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  9. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  10. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  1. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások.
  2. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  3. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  4. Zóna Nové Nivy splnila kvalifikačné podmienky pre registráciu
  5. Dekan ocenil študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  6. Application of GDPR with respect to the size of the enterprise
  7. Modern luxury next to the Blue Church
  8. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  9. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  10. Moskva alebo Petrohrad?
  1. Moskva alebo Petrohrad? 7 454
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 4 321
  3. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 957
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 122
  5. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 1 555
  6. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 1 451
  7. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 360
  8. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 243
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 092
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 071

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Štátna firma ukázala, ako by sa dalo obísť zvyšovanie príplatkov

Najväčší súkromní zamestnávatelia zhodne tvrdia, že také kroky, ako chystá železničné Cargo, neplánujú.

DOMOV

Dobré ráno: My sme les? Kto v spore o slovenské lesy klame

Kultúrny súboj sa najnovšie vedie o lesy.

EKONOMIKA

Peugeot prehodnotil plány, v Trnave chce vyrábať inovatívny model

PSA tu vyrába Citroën C3 a Peugeot 208.

Neprehliadnite tiež

Renault po cestách už jazdí s autom pre rok 2023

Experimentálny koncept ukazuje, ako budú vyzerať Renaulty o niekoľko rokov.

Londýnske autobusy budú jazdiť na kávu

Už dnes jazdia na použitý olej na varenie či loj zo spracovaného mäsa.

Ford predstavil šiltovku pre kamionistov, ktorá má zachraňovať životy

Keď je vodič unavený, šiltovka zabliká a zavibruje.

Britskí vodiči sa neboja šoférovať so zhoršeným zrakom

Oční lekári navrhujú povinné vyšetrenia.