SME

Začína sa Tempus rally 2008 – jazdecké obsadenie

Prípravy na tohtoročnú sezónu TEMPUS Rally 2008 – Majstrovstvá Slovenska vrcholia. Využili sme testovanie vozidiel v Košiciach a vyspovedali prítomné posádky. Otázky kto, s kým a s akou technikou vyštartuje do sezóny sú zodpovedané.

Posádka denníka SME odštartuje v zložení Chvála-LieskovcováPosádka denníka SME odštartuje v zložení Chvála-Lieskovcová (Zdroj: Adrián Forrai)

Jozef Béreš jr.:

„U nás je zatiaľ situácia taká, že ideme Eger na Fiat Abarth Grande Punto S2000 od zlínskeho J.M.Engennering. Auto som ešte nevidel a samozrejme som v ňom ešte ani nesedel. Dúfam, že pred prvou súťažou budem mať možnosť aspoň na pár kilometrov vyskúšať ako funguje. Spolujazdec bude Róbert Muller.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jozef Béreš st.:

„Pripravujem jedno neskutočné „delo“, ktoré diváci na Slovensku ešte nikdy nevideli. Priznávam, že osobne som ešte ani ja nevidel také auto jazdiť. V Egri štartujeme ešte zo starým Opel Ascona, ale v Rožňave už s Audi S Sport. Je to jeho krátka verzia. Nádherné auto, len dúfam, že to do rally v Rožňave stihneme dokončiť.“

SkryťVypnúť reklamu

Rasťo Chvála:

„Pôjdeme na Suzuki Ignis Sport a spolujazdec bude Zuzka Lieskovcová, s ktorou som išiel aj poslednú súťaž v minulej sezóne. Ignis je auto, s ktorým sme jazdili aj v minulej sezóne. Mne sa na tom aute dobre jazdilo. Nemá nejaký veľký výkon, ale ja by som sa rád s ním naučil čo najlepšie jazdiť a postupne sa dopracovať k tomu aby som z neho „vyrástol“. V priebehu sezóny sa predstavíme so Suzuki Swift.“

Jozef Hošťák:

„U nás je všetko po starom. Spolujazdec ostáva, auto tiež. Je to osvedčený Peugeot 206, s ktorým nás už diváci poznajú.“

Ivan Mutňanský:

„Spolujazdec Oto Slezák, auto Mitsubishi Lancer EVO VIII, možno v priebehu roka presedláme na EVO IX, ale to je samozrejme ešte otvorené. Na Egri asi ešte nebudeme štartovať.“

SkryťVypnúť reklamu

Róbert Baran:

„Rally Eger vypúšťame, staviame nové auto. Ale od Rožňavy samozrejme štartujeme. Prvú polovicu sezóny ešte na starom aute, ale potom už by sme radi predstavili nové Subaru Impreza N14. Ale určite pôjdeme celé majstrovstvá Slovenska.“

Mário Csente:

„Samozrejme zostávame osvedčená dvojica s Igorom Bacigálom a vozidlo Subaru Impreza. Pôjdeme v triede A8. Ale je to len taká polovičná A8 skombinovaná s N4 brzdami. Ambície? Zrýchľovať, zrýchľovať a zrýchľovať. Radi by sme boli na konci sezóny v prvej desiatke.“

Peter Gavlák:

„Pôjdeme s Milošom Hulkom na minuloročnom osvedčenom Mitsubishi Lancer EVO IX, ktoré je po kompletnom repase. Plán - komplet majstrovstvá Slovenska ako aj majstrovstvá Čiech.“

Ivan Kapušanský:

„Neviem ešte v podstate nič. Asi to bude nejaká striedačka medzi Škodou Fabia TDi a N1.“

SkryťVypnúť reklamu

Igor Drotár:

„Už sa neviem dočkať. V podstate nemáme nič nové. Ostáva auto aj spolujazdec. Jediná novinka je, že sa nám podarilo zabezpečiť Škodu Octavia WRC len pre nás na celú sezónu, čo znamená, že nebude prenajímaná nikomu inému, len nám. Auto je po kompletnom repase, bolo rozobrané do poslednej skrutky a dúfam, že to na ňom bude aj cítiť. Je to v podstate komplet nové auto. Okrem rally by som s ním rád absolvoval aj kompletné majstrovstvá v pretekoch automobilov do vrchu. Ambície? Umiestňovať sa stále čo najlepšie a najvyššie.“

Martin Vaško:

„Bude to tá istá zostava ako na Košiciach. Spolujazdec Robo Boroš, auto Honda Civic v triede N2. Ak by náhodou „zapracovali“ sponzori, možno by sme auto vymenili za niečo silnejšie. Rozhodujeme sa medzi trojicou ponúkaných áut.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pavol Nagy:

„U nás je to všetko po starom, akurát prestupujeme do najnižšej triedy a pôjdeme so Škodou Fabia v triede N1.“

Jaro Homola:

„Citroen C2 S1600 a spolujazdec Alex Štefuca.“

Tomáš Ondrej:

„O tom, s čím pôjdeme rozhodne šéf tímu, ale Marek Podobník ostáva ako spolujazdec.“

Augustín Podhájecký:

„Staré auto sme predali a teraz pripravujeme nové. Na ktorej súťaži sa s ním ukážeme ešte presne neviem.“

Grzegorz Grzyb:

„Zmena techniky – Fiat Abarth Grande Punto S2000. Spolujazdec Przemyslav Mazur.“

 

Autor: Miroslav Majláth

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 12 767
  2. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 5 821
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 5 394
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 3 303
  5. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 143
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 820
  7. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 2 665
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy? 2 436
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (18. - 24.4.1925)
  2. Ján Škerko: Popriem všetko čím som žil a čomu som veril, len sa mi vráť
  3. Vladimír Bojničan: Prečo je Západ vyspelý, Rusko zaostalé a my uviaznutí na polceste
  4. Ján Valchár: Ropa ako nenabitá zbraň II.
  5. Štefan Šturdzík: Rakovina
  6. Viktor Pamula: Máme konsenzus v zahraničnej politike ?
  7. Rado Surovka: Pomáhať a chrániť ?
  8. Aleksander Prętnicki: Posledná audiencia - Bratislavský expres
  1. Martin Ondráš: Slintačka a krívačka - prečo to celé nesedí 45 910
  2. Vlado Jakubkovič: Otvorený list Generálnemu prokurátorovi 19 541
  3. Michael Achberger: Revolučný trik na chudnutie: Ženy si ho pochvaľujú, trvá len 5 minút denne 19 185
  4. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 17 907
  5. Marcel Rebro: Armádny kaplán: všetci chlapci sú mŕtvi. Pošlite drony, nech ich pomstíme 13 496
  6. Rado Surovka: Keby blbosť kvitla 12 914
  7. Viktor Pamula: Rozklad ministerstva zahraničných vecí pokračuje 10 530
  8. Viera Gáliková: Pelíšky - prečo tri pokusy o samovraždu 10 298
  1. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
  2. Radko Mačuha: Kotlár je génius, objavil Tučík.
  3. Marcel Rebro: Fico potvrdil účasť na májových oslavách v Moskve. Prispejme mu na letenku
  4. Věra Tepličková: Predveľkonočné pašie alebo Aký štát, také Turínské plátno
  5. Radko Mačuha: Prejav Roberta Fica v Moskve. ( fikcia)
  6. Marcel Rebro: Raketový útok v Sumoch je aktom štátneho terorizmu
  7. Radko Mačuha: Čurilla? Veď to je magor.
  8. Věra Tepličková: Opäť bližšie ku snu stať sa policajtom
reklama
SkryťZatvoriť reklamu