Prvé kusy do Ameriky
Sériové prevedenie sa od konceptu líši iba minimálne. Atraktívna karoséria má dĺžku 4666 mm, šírku 1902 mm a výšku iba 1394 mm. Rázvor náprav dosahuje 2819 mm. Atletickú „postavu“ zvýrazňujú 20-palcové disky kolies s pneumatikami rozmeru 255/35 vpredu a 275/35 vzadu. Dizajn vznikal za veľkou mlákou. Pre Genesis Coupé je to zároveň aj najdôležitejší trh. Jeho predaj sa predpokladá aj v Európe. Prvé kusy sa v USA k zákazníkom dostanú začiatkom budúceho roka, Európania si budú musieť nejaký ten mesiac počkať.
300 koní a samosvorný diferenciál
Oficiálne odhalenie auta príde s otvorením autosalónu v New Yorku 21. marca. Vtedy by mala byť známa aj technika, ukrytá pod kapotou. Podľa nepotvrdených informácií bude základnou pohonnou jednotkou štvorvalcový dvojliter, alebo motor 2,4 l s výkonom 160 kW (217 k). Skutočné zážitky za volantom však prinesie výkonnejšia pohonná jednotka - celohliníkový šesťvalec 3,8 l s usporiadaním do V a variabilným časovaním ventilov, produkujúci maximálny výkon 221 kW (300 k) a najvyšší krútiaci moment 340 Nm. Motor bude prostredníctvom 6-stupňovej manuálnej prevodovky a samosvorného diferenciálu poháňať zadné kolesá. S výkonnejším agregátom zvládne Hyundai Genesis Coupé šprint z 0 na 100 km/h za menej ako 6 sekúnd.