Automobilka nechce prienik do strednej triedy nijako uponáhľať. Predzvesťou sériového modelu, ktorý by do predaja na severoamerickom trhu mal prísť v roku 2010, je trojica štúdií Kizashi. Koncept Suzuki Kizashi sa predstavil na minuloročnom frankfurtskom autosalóne. Pod kapotou päťdverového hatchbacku, s dĺžkou 4650 mm, sa ukrýval dvojlitrový turbodiesel. Jeho pokračovanie s názvom Kizashi 2 ako prví videli návštevníci autosalónu v Tokiu. Tentoraz išlo o atraktívne tvarovaný crossover so zážihovým šesťvalcom 3,6 l.
„Najväčší" motor v histórii
Na newyorskom autosalóne mala premiéru v poradí tretia verzia konceptu Suzuki Kizashi 3, ktorá podľa slov zástupcov automobilky má najbližšie k pripravovanému sériovému modelu. Koncept s rozmermi 4650 x 1900 x 1450 mm a rázvorom náprav dosahujúcim 2800 mm využíva rovnakú techniku ako Kizashi 2 – 3,6-litrový šesťvalec s usporiadaním do V, ale na rozdiel od predošlých dvoch štúdií ide o štvordverový sedan. Zaujímavosťou je, že vozidlo poháňa „najväčší" motor, aký kedy automobilka Suzuki namontovala do osobného automobilu. Jeho výkon 221 kW (300 k) sa prostredníctvom šesťstupňovej automatickej prevodovky, s možnosťou radenia pádlami pod volantom, prenáša na všetky štyri kolesá obuté do pneumatík s priemerom 21 palcov.