SUZUKI KIZASHI 3

Prienik do strednej triedy

Japonská automobilka, povzbudená úspechom svojich malých modelov, by sa rada presadila aj vyššie, konkrétne v strednej triede. Štúdia Suzuki Kizashi 3 už veľmi reálne naznačuje, ako bude vyzerať jej zástupca v tomto segmente.

(Zdroj: Suzuki)


Automobilka nechce prienik do strednej triedy nijako uponáhľať. Predzvesťou sériového modelu, ktorý by do predaja na severoamerickom trhu mal prísť v roku 2010, je trojica štúdií Kizashi. Koncept Suzuki Kizashi sa predstavil na minuloročnom frankfurtskom autosalóne. Pod kapotou päťdverového hatchbacku, s dĺžkou 4650 mm, sa ukrýval dvojlitrový turbodiesel. Jeho pokračovanie s názvom Kizashi 2 ako prví videli návštevníci autosalónu v Tokiu. Tentoraz išlo o atraktívne tvarovaný crossover so zážihovým šesťvalcom 3,6 l.

„Najväčší" motor v histórii

Na newyorskom autosalóne mala premiéru v poradí tretia verzia konceptu Suzuki Kizashi 3, ktorá podľa slov zástupcov automobilky má najbližšie k pripravovanému sériovému modelu. Koncept s rozmermi 4650 x 1900 x 1450 mm a rázvorom náprav dosahujúcim 2800 mm využíva rovnakú techniku ako Kizashi 2 – 3,6-litrový šesťvalec s usporiadaním do V, ale na rozdiel od predošlých dvoch štúdií ide o štvordverový sedan. Zaujímavosťou je, že vozidlo poháňa „najväčší" motor, aký kedy automobilka Suzuki namontovala do osobného automobilu. Jeho výkon 221 kW (300 k) sa prostredníctvom šesťstupňovej automatickej prevodovky, s možnosťou radenia pádlami pod volantom, prenáša na všetky štyri kolesá obuté do pneumatík s priemerom 21 palcov.

 

 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  2. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  3. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  4. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  5. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  6. Najužitočnejšia appka
  7. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách
  8. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej
  9. V O2 to s dátami poriadne prehnali
  10. Zužitkovaním biologického odpadu šetríme prírodu aj náklady
  1. Polus Market – trh v srdci nákupného centra
  2. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  3. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  4. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  5. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  6. Bratislava dostane o rok nový mestský bulvár
  7. Dexis Slovakia má nového generálneho riaditeľa
  8. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  9. Stavebná fakulta hostila medzinárodnú konferenciu CSASC
  10. Cestárske kariérne dni 2018 na SvF
  1. Najužitočnejšia appka 16 127
  2. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 15 257
  3. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 13 701
  4. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 12 793
  5. V O2 to s dátami poriadne prehnali 10 573
  6. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 218
  7. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu 7 182
  8. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 030
  9. Čerstvosť je o správnom skladovaní. Reportáž zo skladu Kauflandu 4 420
  10. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu 2 398

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Dievča vraj obťažoval gréckokatolícky biskup z Košíc

Biskup Chautur obvinenie odmieta. Podrobil sa vyšetrovaniu polície.

ŠPORT

Slovan skončil s debaklom 1:20. Urobí Trnava v Európe zázrak?

Trnava začína Európsku ligu proti Anderlechtu.

Neprehliadnite tiež

Peugeot zabalil budúcnosť do minulosti a predstavuje koncept e-Legend

Elektromobil zrýchli z nuly na sto pod štyri sekundy.

Doručovateľské dodávky chce Renault zmeniť na inteligentný vlak

Najnovší koncept EZ-PRO je jednou z vízií o preprave tovaru v budúcnosti.

Už si len tak nezatiahnete. Z áut sa vytráca ručná brzda

Mechanickú brzdu majú len malé lacné autá.

Boli sme na premiére Seatu Tarraco. Aké sú prvé dojmy?

Ak nepotrebujete tretí rad sedadiel, kufor zhltne 760 litrov.