Dlhší a vyšší
Na prvý pohľad sa zdá, že zmeny na karosérii sa obmedzili iba na jej predĺženie. Opak je však pravdou. Qashqai+2 je so svojim menším a starším bratom zhodný iba po A-stĺpiky. Rázvor osí kolies vzrástol o 135 mm na konečných 2765 mm, čím sa zväčšila aj celková dĺžka vozidla na 4526 mm (o 211 mm). Cestujúci budú mať viac miesta nad hlavami (vpredu o 16 mm, v druhom rade sedadiel o 10 mm) vďaka nárastu celkovej výšky vozidla na 1643 mm. Sedemmiestny Qashqai+2 je v porovnaní s klasickým Qashqaiom, ponúkajúcim päť miest na sedenie, o 100 kg ťažší.
Dozadu iba deti
Dosť bolo čísiel. Realita je taká, že na sedadlá v treťom rade si pohodlne sadnú iba deti. Dospelí len s výškou nepresahujúcou 1,60 m. Napriek tomu, cestujúci v druhom rade pocítia zreteľný nárast priestorovej ponuky a pohodlnejšie nastupovanie vďaka dlhším dverám. Zadné sedadlá je možné sklopiť do podlahy. Nissan Qashqai+2 ponúka v päťmiestnom prevedení batožinový priestor s objemom 500 litrov, o 90 viac než klasický Qashqai.
Novinku môžu poháňať štyri motory známe aj z päťmiestnej verzie - dva zážihové (1,6 a 2,0 l) a dva vznetové (1,5 dCI a 2,0 dCI), pričom obidva dvojlitre budú k dispozícii aj vo verzii s pohonom všetkých štyroch kolies a automatickou prevodovkou. Nissan Qashqai+2 absolvuje výstavnú premiéru na autosalóne v Londýne.