otku.
Krajší kabát a nový motor
Po stránke dizajnu zaznamenala najdramatickejšie zmeny predná časť s úplne novým nárazníkom. Väčšie otvory pre prívod vzduchu, zaujímavo tvarované oterové lišty a chrómovaná lišta, lemujúca novú masku chladiča, majú Citroën C2 po takmer päťročnej produkcii opticky priblížiť k najnovším modelom francúzskej značky. Aj naďalej zostáva v ponuke pätica benzínových motorov, z nich štvorvalec 1,4 16V (66 kW/90 k) je aktuálne k dispozícii aj so systémom Start/Stop šetriacim palivo, aj životné prostredie. Novinkou pod kapotou C-dvojky je najvýkonnejšia vznetová pohonná jednotka 1,6 HDI (81 kW/110 k), ktorá v ponuke pribudne k slabšej 1,4 HDI (50 kW/68 k). S najvýkonnejším dieselom pod kapotou spotrebuje Citroën C2 podľa meraní výrobcu v priemere 4,4 litra nafty/100 km a vyprodukuje 119 g CO2 na km. Pre montáž nového agregátu bol upravený posilňovač riadenia, aj charakteristika podvozku.