ĎALŠIA VÝZNAMNÁ PREMIÉRA NA AUTOSALÓNE V PEKINGU

Mercedes-Benz GLK

Hoci fotografie Mercedes-Benz GLK už dlhší čas kolujú po internete a prototyp sme mali možnosť vidieť na viacerých autosalónoch, jeho definitívna podoba sa širokej motoristickej verejnosti premiérovo ukáže na práve začínajúcom autosalóne v čínskom Pekingu

(Zdroj: Mercedes-Benz)

.

Zdanie klame

Novinka s trojcípou hviezdou v znaku vyzerá „terénnejšie“ než v skutočnosti je. Ostro rezané rysy hranatej karosérie GLK opticky približujú k pravému off-roadu - triede G. Skutočnosť je ale iná. Ide o tradičného zástupcu segmentu kompaktných SUV, čo dokazuje svetlá výška 187 mm, brodivosť do 300 mm a nájazdové uhly - predný s hodnotou 21, zadný 25 stupňov. Prekvapujúco má tak papierovo k terénu bližšie konkurenčné Audi Q5 (svetlá výška 200 mm, brodivosť do 500 mm, nájazdový uhol vpredu 31, resp. 25 stupňov vzadu), než tento, na prvý pohľad off-roadovejšie pôsobiaci, Mercedes. Základnými rozmermi 4530 x 1840 x 1690 a rázvorom osí kolies dosahujúcim 2570 mm je GLK o málo väčší než jeho konkurent z Wolfsburgu - VW Tiguan. Batožinový priestor má v základnom usporiadaní 450 l, po sklopení zadných sedadiel 1550 litrov.

Sériovo s prevodovkou 7G Tronic

Výrobca mieni do Mercedes-Benz GLK montovať zatiaľ štyri pohonné jednotky. Milovníkov benzínu oslovia dva zážihové 6-valce, trojliter s výkonom 170 kW (231 k) a 3,5 l 200 kW (272 k), tí šetrnejší siahnu po niektorom zo vznetových agregátov. Na výber je 4-valec 2,2 l dosahujúci 125 kW (170 k) a silnejší 6-valec 3,0 l 165 kW (224 k). Štandardom pre všetky motorizácie je prevodovka 7G Tronic a pohon všetkých kolies 4Matic. Výrobca však počíta aj s verziou s jednou poháňanou nápravou. Novinka príde do predaja na jeseň tohto roka.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  4. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  5. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  6. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  7. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  8. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  9. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  10. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  1. Štýlové osvetlenie do obývačky: Rozhoduje i to, ako žijete
  2. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  3. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  4. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  5. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  7. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  8. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  10. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  1. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime 8 970
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 5 805
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 3 113
  4. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 2 498
  5. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 2 302
  6. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej 1 197
  7. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 1 121
  8. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra 1 031
  9. Ako na refinancovanie hypotéky 1 008
  10. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu 997

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Smer opäť prevalcuje župy a opozícia je v pohode

V jednom sa Josif Vissarionovič Džugašvili nemýlil: kádre rozhodujú o všetkom.

SVET

Český komentátor pre SME: Naša demokracia Babiša prežije

Babiš nerozumie demokracii, tvrdí Jindřich Šidlo.

Neprehliadnite tiež

Prešli sme sa pohrebiskom klasických áut uprostred švédskej prírody

Vraky sú dnes spomienkou na majiteľa aj domovom lesných zvierat.

Nové Audi A7 Sportback dostane ku všetkým motorom hybrid

Predaj odštartuje so šesťvalcovým motorom 3,0 TFSI.

Takmer tretina nových áut nemá rezervné koleso

Pri defekte sa musia vodiči spoliehať na lepiacu sadu.