Ford Fiesta S prichádza z Pekingu

Cieľom predstaviteľov Fordu je, aby sa nová Fiesta predávala v rôznych kútoch sveta. A aby upútala viac pozornosti, konštruktéri ju obdarili športovým paketom a písmenom "S" v názve.

(Zdroj: Ford)

Nová Fiesta má byť podľa predstaviteľov automobilky Ford takzvaným globálnym automobilom, predávaným v rôznych kútoch sveta. Okrem iného aj v Číne, kde sa tento model prvýkrát predstavil na prebiehajúcom pekingskom autosalóne. A aby Fiesta upútala viac pozornosti, konštruktéri ju obdarili športovým paketom a písmenom "S" v názve.

S = športový štýl

Ťažko jednoznačne určiť, či naozaj ide iba o snahu znovu pritiahnuť pozornosť médií k modelu, ktorý „zvyšok sveta“ mal možnosť premiérovo vidieť na marcovom autosalóne v Ženeve, alebo sa pozeráme na akýsi „odvar“ budúcej športovej Fiesty ST. Ford Fiesta S má v porovnaní s bežným päťdverovým modelom predné svetlomety s odlišnou grafikou, hmlovky dostali chrómované lemy, zadný nárazník zase náznak difúzora. K športovému štýlu prispieva aj chrómovaná koncovka výfuku, veľký spojler na piatych dverách a disky kolies z ľahkých zliatin á la ST. Pod zušľachteným kabátom sa zrejme ukrýva sériová technika.

Dva športové modely?

Neoficiálne sa hovorí o tom, že sa do sériovej výroby dostanú obe športové verzie - S aj ST. Civilnejšie S-ko bude zákazníkom k dispozícii ako troj- i päťdverový hatchback, pričom auto nemá byť až „brutálne“ výkonné. Špičkový model ST by mal existovať iba v trojdverovom prevedení a malo by ísť o nekompromisne športové auto s prepĺňaným zážihovým motorom 1,6 l a výkonom 175 - 200 konských síl. Podobný ťah využil aj Opel pri malej Corse, z ktorej existujú dve športové verzie - civilnejšia GSi a „divokejšia“ OPC.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 17 599
  2. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 7 021
  3. Moskva alebo Petrohrad? 5 657
  4. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 3 328
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 423
  6. S odletmi z Košíc leto nekončí. A tie ceny! 1 947
  7. Chcela vyliečiť syna, vyvinula prírodnú kozmetiku Ťuli a Ťuli 1 885
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 807
  9. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 1 792
  10. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 346

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Beblavý predstavil plány, vznikajúca strana začala zbierať podpisy

Do roka chcú pripraviť programové tézy.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.