Peugeot 407 v novom kabáte

Automobilka Peugeot aspoň čiastočne odpovedá na spŕšku nových modelov v strednej triede modernizovaným modelom 407. Jedná sa o kozmetické zmeny, vylepšené motory a pár nových detailov.

Na pohľad sa zmenila čelná maska, zadné svetlá sú masívnejšie a zmenami prešiel zadný nárazník. Interiér dostane kvalitnejšie materiály, viac ozdobných líšt a zrejme širšiu ponuku farieb.(Zdroj: Peugeot)

Limuzína strednej triedy s levom v prednej maske vyvolala svojím príchodom pred štyrmi rokmi značný rozruch. Dlhý predný previs, extrémne veľké čelné sklo a dravý predok časom predsa len zovšedneli. Najmä ak konkurenti v triede priniesli kompletne nové autá. Napríklad koncernový brat Citroen C5 prichádza v úplne inom svetle, s novou filozofiou a štýlom. Peugeot je práve vo fáze, kedy si musí na ďalších pár rokov vystačiť s decentnými úpravami a modernizáciou. Situáciu však sťažuje skutočnosť, že nové modely ako Ford Mondeo, Renault Laguna, Audi A4, Citroen C4 a Mazda 6 prišli v úplne novej podobe s novými technológiami a veľkolepým vnútorným priestorom.

Ekológia

Nový Peugeot 407 bude ťažiť z drobných kozmetických zmien a modernizovaného motora 2,0 HDi. Úsporný motor so zvýšeným výkonom bude spĺňať emisnú normu EURO 5, čím si Peugeot šplhne u zákazníkov v krajinách s daňovými úľavami na ekologické motory. Ponuku benzínových motorov doplní dvojliter Bioflex schopný fungovať na palivo E85.

Dozreté ovocie

Na pohľad sa zmenila čelná maska, zadné svetlá sú masívnejšie a zmenami prešiel zadný nárazník. Interiér dostane kvalitnejšie materiály, viac ozdobných líšt a zrejme širšiu ponuku farieb. Viacerými farbami a novými odtieňmi lakov zaihrá karoséria, ktorej proporcie sa v podstate nemenia. To znamená, že Peugeot 407 bude mať dlhý predný previs a dlhú palubnú dosku na úkor miesta vzadu a objemu batožinového priestoru. Naproti tomu Peugeot ponúkne vyzreté auto s výbornými naftovými motormi a agresívnou cenovou politikou. Objektívne treba priznať, že aj napriek veku ide o veľmi pozoruhodne tvarované auto strednej triedy.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  4. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  5. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  6. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  7. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  8. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  9. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  10. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  1. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  2. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  3. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  4. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  5. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  6. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  7. Nová michalovská nemocnica otvorí brány: toto musíte vidieť!
  8. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  9. Mladí vodiči preferujú čoraz silnejšie autá
  10. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  1. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 14 584
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 9 574
  3. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 4 641
  4. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 3 655
  5. Ako sa zbaviť chladnej podlahy 2 976
  6. Moskva alebo Petrohrad? 2 166
  7. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 1 966
  8. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 797
  9. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 1 715
  10. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 1 541

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Na náramok treba myslieť, Rusko nemôže zájsť ani na viedenské vianočné trhy

Pavol Rusko je siedmym občanom, ktorý dostal monitorovací náramok bez odsúdenia.

EKONOMIKA

Futej predáva strojárne v Detve, keď SNS chystá výrobu transportérov

Oslovili záujemcov z Česka a Slovenska.

Neprehliadnite tiež

Ako správne používať hmlovky? Zapínať ich môžete, ale nemusíte

Predné a zadné hmlové svetlá plnia rôzne funkcie, treba nad nimi premýšľať osobitne

Vedec, ktorý vyvíja palivá: Motory majú problémy, aké sme roky nevideli

Benzíny a nafty sa musia vyvíjať s motormi, hovorí Andreas Schäfer.

Volkswagen Polo opäť dvihlo latku vo svojej triede (test)

Trojvalec 1,0 TSI v Pole funguje najlepšie zo všetkých áut koncernu.

Do dražby evidenčných čísel sa v Emirátoch zapojil aj 12-ročný chlapec

Kúpa je dobrou investíciou do budúcnosti a mnohí neváhajú zaplatiť milióny.

Nový Aston Martin Vantage je ľahší, silnejší a rýchlejší

Najmenší model v ponuke dostane 510 koní a nový elektronický diferenciál.