SME

Peugeot 407 v novom kabáte

Automobilka Peugeot aspoň čiastočne odpovedá na spŕšku nových modelov v strednej triede modernizovaným modelom 407. Jedná sa o kozmetické zmeny, vylepšené motory a pár nových detailov.

Na pohľad sa zmenila čelná maska, zadné svetlá sú masívnejšie a zmenami prešiel zadný nárazník. Interiér dostane kvalitnejšie materiály, viac ozdobných líšt a zrejme širšiu ponuku farieb.Na pohľad sa zmenila čelná maska, zadné svetlá sú masívnejšie a zmenami prešiel zadný nárazník. Interiér dostane kvalitnejšie materiály, viac ozdobných líšt a zrejme širšiu ponuku farieb. (Zdroj: Peugeot)

Limuzína strednej triedy s levom v prednej maske vyvolala svojím príchodom pred štyrmi rokmi značný rozruch. Dlhý predný previs, extrémne veľké čelné sklo a dravý predok časom predsa len zovšedneli. Najmä ak konkurenti v triede priniesli kompletne nové autá. Napríklad koncernový brat Citroen C5 prichádza v úplne inom svetle, s novou filozofiou a štýlom. Peugeot je práve vo fáze, kedy si musí na ďalších pár rokov vystačiť s decentnými úpravami a modernizáciou. Situáciu však sťažuje skutočnosť, že nové modely ako Ford Mondeo, Renault Laguna, Audi A4, Citroen C4 a Mazda 6 prišli v úplne novej podobe s novými technológiami a veľkolepým vnútorným priestorom.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Ekológia

Nový Peugeot 407 bude ťažiť z drobných kozmetických zmien a modernizovaného motora 2,0 HDi. Úsporný motor so zvýšeným výkonom bude spĺňať emisnú normu EURO 5, čím si Peugeot šplhne u zákazníkov v krajinách s daňovými úľavami na ekologické motory. Ponuku benzínových motorov doplní dvojliter Bioflex schopný fungovať na palivo E85.

Dozreté ovocie

Na pohľad sa zmenila čelná maska, zadné svetlá sú masívnejšie a zmenami prešiel zadný nárazník. Interiér dostane kvalitnejšie materiály, viac ozdobných líšt a zrejme širšiu ponuku farieb. Viacerými farbami a novými odtieňmi lakov zaihrá karoséria, ktorej proporcie sa v podstate nemenia. To znamená, že Peugeot 407 bude mať dlhý predný previs a dlhú palubnú dosku na úkor miesta vzadu a objemu batožinového priestoru. Naproti tomu Peugeot ponúkne vyzreté auto s výbornými naftovými motormi a agresívnou cenovou politikou. Objektívne treba priznať, že aj napriek veku ide o veľmi pozoruhodne tvarované auto strednej triedy.

SkryťVypnúť reklamu

Autor: rch

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  2. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  3. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  5. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  6. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  7. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  8. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  2. Prečo sú dovolenky na obrích výletných lodiach lacné?
  3. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  4. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  5. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  7. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  8. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  1. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 6 072
  2. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 4 398
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 627
  4. Prečo sú dovolenky na obrích výletných lodiach lacné? 3 283
  5. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 2 804
  6. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 799
  7. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých 2 274
  8. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 1 800
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Otilia Horrocks: Keď sa spomienky rozsvietia v novinových titulkoch
  2. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (4. - 10.7.1925)
  3. Tomáš Hrubý: Saturn je bližšie, než sa zdá
  4. František Kukura: Politické metafory národa: 1989 – 2025
  5. Janka Bittó Cigániková: Klamstvá o interrupciách. Naleteli ste aj vy?
  6. Milan Removčík: Poludnica
  7. Ján Valchár: Poslušne hlásim, som doma!
  8. Jozef Huljak: Partneri alebo rivali? EÚ a Čínu čaká dôležitý samit.
  1. Ivan Čáni: Všetci držme huby a nechajme Roberta Fica pracovať! Lebo len on JEDINÝ vie, čo je najlepšie. 26 461
  2. Janka Bittó Cigániková: Cirkev na gynekológii? Žiaľ, Cigániková nepreháňala 18 330
  3. Michael Achberger: Prestaňte držať diéty! Týchto 7 návykov vám predĺžia život aj zlepšia postavu 17 562
  4. Dušan Koniar: V roku 1989 mala ČSSR 3315 vlastných tankov 8 425
  5. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú. 6 229
  6. Janka Bittó Cigániková: Zdravotníctvo má liečiť, nie financovať cirkev 5 799
  7. Vladimír Bojničan: Z Devína sa stáva festival kléro-fašistických príšer 4 827
  8. Otilia Horrocks: Tzv. lokálpatrioti ukázali občanom prostredník. 4 359
  1. Roman Kebísek: Kuzmány, Radlinský, Štúr, Pauliny-Tóth chceli ruštinu ako spoločný jazyk Slovanov
  2. Post Bellum SK: Nicholas Winton zomrel pred desiatimi rokmi. Jeho príbeh zostáva inšpiráciou dodnes
  3. Roman Kebísek: Britka objavila hrob Adele Harms, modelky maliara Schieleho
  4. Věra Tepličková: Čím väčšia škola, tým lepšie výsledky...
  5. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú.
  6. Věra Tepličková: Šok v Martine alebo Alimachalala a 40 lúpežníkov(voľné pokračovanie Šoku v Levoči a Šoku v Bratislave)
  7. Radko Mačuha: Prezident bol v SNG podporiť kolabujúci rezort Šimkovičovej
  8. Věra Tepličková: Tri čisté okresy? Volám po vyvodení zodpovednosti!
SkryťZatvoriť reklamu