V očakávaní novej homologácie

Po sľubnom vstupe do najvyššej kategórie WRC sa továrenský tím Suzuki trápi s technickými problémami a spoľahlivosťou svojich vozidiel. Napriek tomu v tíme panuje optimizmus a všetci už nedočkavo čakajú na novú homologáciu, ktorá by mala priniesť veľa výz

(Zdroj: Suzuki a autor)

Po sľubnom vstupe do najvyššej kategórie WRC, ôsmym miestom P.G.Anderssona v Monte Carle a siedmou priečkou Gardemeistera vo Švédsku, sa továrenský tím Suzuki trápi s technickými problémami a spoľahlivosťou svojich vozidiel. Napriek tomu v tíme panuje optimizmus. Všetci už nedočkavo čakajú na novú homologáciu, ktorá by mala priniesť veľa významných technických zmien. O situácii v tíme sme sa rozprávali s manažérom Paulom Wildingom.

Vzhľadom na slabé výsledky tímu Suzuki sa množia špekulácie o ročnej pauze v šampionáte. Môžete tieto informácie potvrdiť alebo vyvrátiť?
Ja som o ničom takom nepočul.

Ako ďaleko je vývoj vozidla kategórie S2000?
Úprimne povedané, projektom WRC som vyťažený natoľko, že nemám čas sa venovať iným veciam. O tomto projekte nič neviem. Posledná informácia, ktorú som zachytil znela, že pokračujeme vo vývoji špeciálov WRC. To je všetko, čo viem.

Zostanete pri súčasnej zostave jazdcov?
Tieto rozhodnutia nezáležia na mne. Ale ak by som bol za túto oblasť zodpovedný, obaja jazdci si dobre robia svoju prácu, takže nemôžem im zatiaľ nič vyčítať.

Nerozmýšľate nad nasadením tretieho vozidla v budúcnosti?
Nikto nevie, čo prinesie budúcnosť. Musíme napredovať krok za krokom. Tento rok je pre nás veľmi významný, pretože je to prvá kompletná sezóna v najvyššej kategórii a najprv musíme pokročiť s vývojom tohto auta, zrýchliť ho a urobiť konkurencieschopnejším a potom môžeme premýšľať nad budúcnosťou.

Môžete prezradiť niečo bližšie k pripravovanej novej homologácii?
Práve na nej pracujeme, ale nemôžem vám povedať viac, pretože nie som technik. Šéf tímu je momentálne práve kvôli tomu v Japonsku, kde dohliada na posledné úpravy, aby sme boli hotoví k 1.7. a s novými komponentami mohli odštartovať už vo Fínsku.

Kedy budete schopní vystúpiť na pódium?
Dúfam, že v blízkej budúcnosti, ale v rely nikdy neviete.



Manažér tímu Paul Wilding
Dvojnásobný juniorský šampión Per-Gunnar Andersson so spolujazdcom Jonasom Anderssonom (vľavo) počas servisnej pauzy.
Toni Gardemeister
Andersson vyjazdil pre Suzuki na Sardínii bod do hodnotenia tímov.


Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 100 %-nú hypotéku môžete dostať aj na mestský apartmán
  2. Od septembra opäť po starom
  3. Mama taxi: Koľko najazdí rodič mesačne kvôli svojim deťom?
  4. ENERGOFÓRUM® 2017 spojí elektrinu a plyn pod jednu strechu
  5. Získajte prístup k zamknutým článkom už o niekoľko sekúnd
  6. Návod, ako si s kreditkou užijete dovolenku a ešte aj ušetríte
  7. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  8. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  9. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  10. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  1. 10 vecí, ktoré môžete dostať od zdravotnej poisťovne zadarmo
  2. Úspech na Majstrovstvách sveta v Quadrathlone
  3. Mama taxi: Koľko najazdí rodič mesačne kvôli svojim deťom?
  4. Od septembra opäť po starom
  5. Máte doma retro kúsky spojené s pivom Šariš?
  6. ENERGOFÓRUM® 2017 spojí elektrinu a plyn pod jednu strechu
  7. 100 %-nú hypotéku môžete dostať aj na mestský apartmán
  8. Business Smartphones Connected to Public Wi-Fi Can Be in Danger
  9. Získajte prístup k zamknutým článkom už o niekoľko sekúnd
  10. Poslanec Borguľa žiada o uvoľnenie parkoviska pre rezidentov
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 6 943
  2. Získajte prístup k zamknutým článkom už o niekoľko sekúnd 4 213
  3. Od septembra opäť po starom 4 181
  4. Mama taxi: Koľko najazdí rodič mesačne kvôli svojim deťom? 2 115
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 838
  6. Návod, ako si s kreditkou užijete dovolenku a ešte aj ušetríte 1 715
  7. Ako sme jazdili v socializme 1 457
  8. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 277
  9. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 113
  10. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 089

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

O 13. a 14. plate už nahlas hovorí aj Smer. Kto, kedy a ako ho dostane

Koaličné strany sa zrejme dohodnú na úľavách pre firmy, ktoré vyplácajú ľuďom trináste a štrnáste platy.

KULTÚRA

Rytmus bude nadávať, orchester hrať

Ľahší primitivizmus a ukáznenosť vraj idú dokopy.

Blog Roberta Redhammera

Vráťme školstvu racionalitu

V utorok bolo 240. výročie vydania nariadenia o reorganizácii školstva na našom území.

Neprehliadnite tiež

Ferrari nečakane nahrádza Californiu modelom Portofino

Maximálna rýchlosť sa zvýšila na 320 kilometrov za hodinu.

Legendárny mikrobus od Volkswagenu sa vráti do výroby

Prví zákazníci sa ho dočkajú v roku 2022 v podobe elektromobilu.

Apple už nechce vyrobiť autonómne vozidlo

Spoločnosť sa chce sústrediť na samotnú technológiu autonómneho riadenia.

Čínska automobilka chce kúpiť americký Jeep

Great Wall má ambíciu byť najväčším výrobcom SUV na svete.