SME

V očakávaní novej homologácie

Po sľubnom vstupe do najvyššej kategórie WRC sa továrenský tím Suzuki trápi s technickými problémami a spoľahlivosťou svojich vozidiel. Napriek tomu v tíme panuje optimizmus a všetci už nedočkavo čakajú na novú homologáciu, ktorá by mala priniesť veľa výz

(Zdroj: Suzuki a autor)

Po sľubnom vstupe do najvyššej kategórie WRC, ôsmym miestom P.G.Anderssona v Monte Carle a siedmou priečkou Gardemeistera vo Švédsku, sa továrenský tím Suzuki trápi s technickými problémami a spoľahlivosťou svojich vozidiel. Napriek tomu v tíme panuje optimizmus. Všetci už nedočkavo čakajú na novú homologáciu, ktorá by mala priniesť veľa významných technických zmien. O situácii v tíme sme sa rozprávali s manažérom Paulom Wildingom.

Vzhľadom na slabé výsledky tímu Suzuki sa množia špekulácie o ročnej pauze v šampionáte. Môžete tieto informácie potvrdiť alebo vyvrátiť?
Ja som o ničom takom nepočul.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Ako ďaleko je vývoj vozidla kategórie S2000?
Úprimne povedané, projektom WRC som vyťažený natoľko, že nemám čas sa venovať iným veciam. O tomto projekte nič neviem. Posledná informácia, ktorú som zachytil znela, že pokračujeme vo vývoji špeciálov WRC. To je všetko, čo viem.

Zostanete pri súčasnej zostave jazdcov?
Tieto rozhodnutia nezáležia na mne. Ale ak by som bol za túto oblasť zodpovedný, obaja jazdci si dobre robia svoju prácu, takže nemôžem im zatiaľ nič vyčítať.

Nerozmýšľate nad nasadením tretieho vozidla v budúcnosti?
Nikto nevie, čo prinesie budúcnosť. Musíme napredovať krok za krokom. Tento rok je pre nás veľmi významný, pretože je to prvá kompletná sezóna v najvyššej kategórii a najprv musíme pokročiť s vývojom tohto auta, zrýchliť ho a urobiť konkurencieschopnejším a potom môžeme premýšľať nad budúcnosťou.

SkryťVypnúť reklamu

Môžete prezradiť niečo bližšie k pripravovanej novej homologácii?
Práve na nej pracujeme, ale nemôžem vám povedať viac, pretože nie som technik. Šéf tímu je momentálne práve kvôli tomu v Japonsku, kde dohliada na posledné úpravy, aby sme boli hotoví k 1.7. a s novými komponentami mohli odštartovať už vo Fínsku.

Kedy budete schopní vystúpiť na pódium?
Dúfam, že v blízkej budúcnosti, ale v rely nikdy neviete.



Manažér tímu Paul Wilding
Dvojnásobný juniorský šampión Per-Gunnar Andersson so spolujazdcom Jonasom Anderssonom (vľavo) počas servisnej pauzy.
Toni Gardemeister
Andersson vyjazdil pre Suzuki na Sardínii bod do hodnotenia tímov.


SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 15 531
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 410
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 062
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 157
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 781
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 629
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 588
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 024
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Viktor Pamula: Pieseň IMT Smile je stále aktuálnejšia
  2. Milan Buno: Prečo odovzdávame moc zlým a skazeným ľuďom?! | 7 knižných tipov
  3. Aleksander Prętnicki: Cena úspechu - Bratislavský expres
  4. Vladimír Bojničan: Malé zamyslenie sa na “Veľkú noc”
  5. Ladislav Kucharik: Rio 01 - Holé zadky v meste hriechu, pod rukami Krista
  6. Juraj Ondruška: PRIPOMIEKY LETISKO VAJNORY DO 22.4.2025
  7. Eva Gallova: Slávny maliar Raffael Santi bol pochovaný dvakrát
  8. Peter Kuchár: Venuje sa narkomanom a prostitútkam. Konvertujú však aj celebrity...
  1. Martin Ondráš: Slintačka a krívačka - prečo to celé nesedí 39 262
  2. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný? 30 701
  3. Michael Achberger: Revolučný trik na chudnutie: Ženy si ho pochvaľujú, trvá len 5 minút denne 21 376
  4. Vlado Jakubkovič: Otvorený list Generálnemu prokurátorovi 19 814
  5. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 19 325
  6. Viera Gáliková: Pelíšky - prečo tri pokusy o samovraždu 11 084
  7. Miroslav Ferkl: Magor Magor Magor 10 472
  8. Ján Šeďo: Pomoc "bezradnému MUDr. Kotlárovi", apel na s. "precedu". 8 505
  1. Věra Tepličková: Komu svieti Slnko v sieti?
  2. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
  3. Radko Mačuha: Kotlár je génius, objavil Tučík.
  4. Marcel Rebro: Fico potvrdil účasť na májových oslavách v Moskve. Prispejme mu na letenku
  5. Věra Tepličková: Predveľkonočné pašie alebo Aký štát, také Turínské plátno
  6. Radko Mačuha: Prejav Roberta Fica v Moskve. ( fikcia)
  7. Marcel Rebro: Raketový útok v Sumoch je aktom štátneho terorizmu
  8. Radko Mačuha: Čurilla? Veď to je magor.
SkryťZatvoriť reklamu