Hovoríme o legendárnom Mercedese-Benz triedy G.
Ďalšie drobné retuše
„Géčko“ využívajú armády viac ako 22 krajín celého sveta. Patrí k tým vyvoleným automobilom, ktoré vozili pápeža. Jeho hranaté tvary dokážu dodnes upútať, hoci základné línie karosérie vznikli ešte v roku 1979. Verzia modelového roku 2009 dostala iba mierne korekcie dizajnu v podobe modifikovanej masky chladiča s trojicou lamiel a nových 18-palcových diskov kolies. Tri karosárske verzie (3, 5-dverová, kabriolet) môže poháňať zážihový alebo vznetový motor. V kombinácii s benzínovým 8-valcom objemu 5,5 l (285 kW/388 k) sa z triedy G stáva šprintér, ktorý zahanbí nejedno športové auto. Veď zrýchlenie z 0 na 100 km/h zvládne za menej než 6 sekúnd. Úspornejšiu alternatívu tvorí 6-valcový turbodiesel 3,0 l (165 kW/224 k). Obe pohonné jednotky spolupracujú s prevodovkou 7G Tronic. Nadpriemerné jazdné vlastnosti v teréne automobil dosahuje vďaka stálemu pohonu všetkých kolies s uzávierkami na všetkých troch diferenciáloch.
Viac zábavy v interiéri
Z pôvodne pracovného stroja sa dnes stáva imidžová záležitosť. Výrobca preto v rámci modernizácie doplnil výbavu auta o nové multimediálne zariadenia. Súčasťou najlepšie vybavenej verzie je odteraz systém Comand APS obsahujúci satelitnú navigáciu s harddiskom pre zaznamenávanie nových, ešte nedigitalizovaných trás, menič na 6 DVD diskov, špičkový audiosystém,… To všetko s novým hlasovým ovládaním Linguatronic. Za príplatok ho je možné doplniť napríklad o TV tuner, či výkonnejší audiosystém Harman Kardon Logic7 s 12 reproduktormi a výkonom 450 W.