Toyota má, podobne ako iné automobilky, svoj vlastný systém hodnotenia, motivácie a vzdelávania dílerov. Každoročne sleduje prostredníctvom prieskumu spokojnosti zákazníkov prácu 2500 predajcov v celej Európe. Medzi 35 ocenenými bola aj žilinská spoločnosť AT.
Chcú byť jednotkou
Predajca z metropoly severného Slovenska získal toto ocenenie už druhýkrát za sebou. Kritériá na udelenie ceny zahŕňali okrem všeobecnej starostlivosti o zákazníkov aj viaceré postupy od privítania zákazníka až po odovzdanie vozidla a všetky súvisiace činnosti. „Naším cieľom je stať sa do roku 2010 na všetkých európskych trhoch jednotkou v spokojnosti zákazníkov," povedal Andrea Formica, viceprezident oddelenia predaja a marketingu Toyota Motor Europe. Toyota v treťom ročníku súťaže Ichiban ocenila väčší počet dílerov ako v minulosti za ich snahu a aktivity vedúce k spokojnosti zákazníka.
Za účasti najvyšších
Na slávnostnom vyhlásení v Londýne prevzali cenu majitelia spoločnosti AT, Jozef Poláček a Stanislav Kucharčík od Tadashi Arashima, prezidenta spoločnosti Toyota Motor Europe, prezidenta spoločnosti Toyota Motor Corporation Katsuaki Watanabeho.
Autor: rch