Nová séria produktov Moov je prvým výsledkom fúzie spoločností Mio a Navman. Od predchádzajúcich produktov spoločnosti Mio sa odlišuje tým, že je vybavená vlastným navigačným softvérom. Niet preto divu, že pri tejto veľkej udalosti sa rozhodol slovenský distribútor tretej najpredávanejšej značky navigácií na svete zapojiť do reklamnej kampane hneď dve silné zbrane.
Prvou z nich je nová tvár značky Mio na Slovensku, v poslednej dobe veľmi populárny Tomáš Maštalír. Herca, známeho z dabingu, televízie a divadla budeme môžeme vidieť, aj počuť v rozsiahlej reklamnej kampani na megaboardoch, v printových médiách, na internete a v rádiách.
Pre motoristických nadšencov bude ale rozhodne zaujímavejším nástrojom kampane nové promo auto, na mieru upravená Toyota MR2 z roku 1991. Klasický športiak s motorom uloženým v strede a pohonom zadných kolies dostal pozmenené nárazníky, bočné prahy, krídlo, 18“ kolesá z ľahkých zliatin a znížený podvozok. Exteriér, vo firemných farbách značky Mio, zdobí matný čierny lak s oranžovými pásmi, rovnako farebne zladený je aj interiér. Motoru s objemom 2,2 litra a výkonom 117kW pomáha upravené výfukové potrubie.