Navigácie Mio s novým promo autom a tvárou reklamnej kampane

Jeden z veľkých hráčov na poli navigácií predstavil, v súvislosti s uvedením novej série produktov Moov na Slovensku, ich najnovšie zbrane v reklamnej kampani.

(Zdroj: Autor)

Nová séria produktov Moov je prvým výsledkom fúzie spoločností Mio a Navman. Od predchádzajúcich produktov spoločnosti Mio sa odlišuje tým, že je vybavená vlastným navigačným softvérom. Niet preto divu, že pri tejto veľkej udalosti sa rozhodol slovenský distribútor tretej najpredávanejšej značky navigácií na svete zapojiť do reklamnej kampane hneď dve silné zbrane.

Prvou z nich je nová tvár značky Mio na Slovensku, v poslednej dobe veľmi populárny Tomáš Maštalír. Herca, známeho z dabingu, televízie a divadla budeme môžeme vidieť, aj počuť v rozsiahlej reklamnej kampani na megaboardoch, v printových médiách, na internete a v rádiách.

Pre motoristických nadšencov bude ale rozhodne zaujímavejším nástrojom kampane nové promo auto, na mieru upravená Toyota MR2 z roku 1991. Klasický športiak s motorom uloženým v strede a pohonom zadných kolies dostal pozmenené nárazníky, bočné prahy, krídlo, 18“ kolesá z ľahkých zliatin a znížený podvozok. Exteriér, vo firemných farbách značky Mio, zdobí matný čierny lak s oranžovými pásmi, rovnako farebne zladený je aj interiér. Motoru s objemom 2,2 litra a výkonom 117kW pomáha upravené výfukové potrubie.

 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Záujem o Jarabinky rastie, lákajú na zaujímavé prvenstvo
  2. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
  3. Rezidenčná štvrť bez betónových plotov
  4. Škola fantázie v Tatralandii. Keď učenie dokáže baviť
  5. SME.sk môžete teraz čítať aj bez reklamy
  6. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu
  7. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
  8. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  9. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  10. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  1. Záujem o Jarabinky rastie, lákajú na zaujímavé prvenstvo
  2. SME.sk môžete teraz čítať aj bez reklamy
  3. Škola fantázie v Tatralandii. Keď učenie dokáže baviť
  4. Brieždenie pod lomenicou
  5. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu
  6. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
  7. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
  8. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  9. Zlatý mok čapujú najlepšie v Prešove. Šarišským Majstrom výčapu
  10. Rezidenčná štvrť bez betónových plotov
  1. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 17 777
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 13 246
  3. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov 10 579
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov? 7 374
  5. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 5 544
  6. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska! 4 967
  7. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 4 373
  8. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste 3 909
  9. Najužitočnejšia appka 2 897
  10. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy 2 848

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Je Rybanič whistleblower? Odborníci sa nezhodli

Rybanič chce názor Súdneho dvora Európskej únie.

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Kam chodíte, aj keď hovoríte opak

Ako sa ázijské bistrá zmenili za posledných dvadsať rokov.

Komentár Zuzany Kepplovej

Na Dankovom diplome vlastne nezáleží

Bol by to prezident, v ktorom by nejeden našinec spoznal vlastný príbeh.

PRIMÁR

Šesť rád, ktoré vás môžu ochrániť pred chrípkou

Pripravte sa na chrípkovú sezónu.

Neprehliadnite tiež

Peugeot rozšíri ponuku o hybridné modely, dostanú aj pohon všetkých kolies

Najprv vznikne plug-in hybrid z Peugeotu 3008 a 508.

Test: Zabudnite na A8, Q8 je nová vlajková loď Audi

Je najlepšie preto, že je najnovšie.