Navigácie Mio s novým promo autom a tvárou reklamnej kampane

Jeden z veľkých hráčov na poli navigácií predstavil, v súvislosti s uvedením novej série produktov Moov na Slovensku, ich najnovšie zbrane v reklamnej kampani.

(Zdroj: Autor)

Nová séria produktov Moov je prvým výsledkom fúzie spoločností Mio a Navman. Od predchádzajúcich produktov spoločnosti Mio sa odlišuje tým, že je vybavená vlastným navigačným softvérom. Niet preto divu, že pri tejto veľkej udalosti sa rozhodol slovenský distribútor tretej najpredávanejšej značky navigácií na svete zapojiť do reklamnej kampane hneď dve silné zbrane.

Prvou z nich je nová tvár značky Mio na Slovensku, v poslednej dobe veľmi populárny Tomáš Maštalír. Herca, známeho z dabingu, televízie a divadla budeme môžeme vidieť, aj počuť v rozsiahlej reklamnej kampani na megaboardoch, v printových médiách, na internete a v rádiách.

Pre motoristických nadšencov bude ale rozhodne zaujímavejším nástrojom kampane nové promo auto, na mieru upravená Toyota MR2 z roku 1991. Klasický športiak s motorom uloženým v strede a pohonom zadných kolies dostal pozmenené nárazníky, bočné prahy, krídlo, 18“ kolesá z ľahkých zliatin a znížený podvozok. Exteriér, vo firemných farbách značky Mio, zdobí matný čierny lak s oranžovými pásmi, rovnako farebne zladený je aj interiér. Motoru s objemom 2,2 litra a výkonom 117kW pomáha upravené výfukové potrubie.

 

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  2. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  7. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  8. Kam do tepla v januári?
  9. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  1. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  2. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  3. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  4. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  5. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  6. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  7. Tipy pre atraktívne poprsie po dojčení. Plastike povedzte nie
  8. Stanovisko spoločnosti Advokátska kancelária JUDr. Radomír Bžán
  9. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  10. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur
  1. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur 10 643
  2. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 5 774
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 5 122
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 3 986
  5. Kam do tepla v januári? 2 533
  6. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 2 344
  7. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 2 334
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 2 239
  9. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 1 314
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život 1 098

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Bitkári v škole v Demandiciach skončili, spolužiaci naďalej pykajú

Žiaci z obcí Lontov a Ipeľský Sokolec naďalej chodia do Demandíc, hoci si musia preplácať cestu sami.

EKONOMIKA

Diskriminácia, sťažujú sa veriaci na nový poplatok za sobáš

Za cirkevný sobáš sa doteraz matričný poplatok neplatil.

Neprehliadnite tiež

V Kalifornii dostanú autá digitálne evidenčné tabuľky

Okrem povinných údajov môžu zobrazovať aj reklamu.

V Európe sa vlani predalo vyše 15 miliónov áut, prvýkrát za desať rokov

Predaje rástli v Taliansku a Španielsku, Británia prepadla.

Fisker sa po bankrote vracia. Trúfa si na Teslu aj nemeckú prémiu

Zákazníkov priláka netradičným otváraním dverí aj rýchlym nabíjaním.