Jachta na kolesách
Tradične elegantné krivky prezrádzajú, že ani Peugeot 308 CC nemá ambície stať sa športovým autom. Pokiaľ predná časť je takmer na nerozoznanie od hatchbacku 308, vzadu pribudli nové zvislé koncové svetlá a nárazník ukončený v spodnej časti difúzorom. Tradičným prvkom pre aktuálny dizajnový jazyk Peugeotu sú dlhé previsy karosérie. Skladba pohonných jednotiek zatiaľ nebola odhalená, ale je takmer isté, že sa pod prednou kapotou objaví aj vydarený benzínový turbomotor 1,6 THP s výkonmi 110 kW (150 k), alebo 128 kW (174 k), vyvinutý koncernom PSA a automobilkou BMW. Chýbať zrejme nebude ani dvojlitrový turbodiesel HDI dosahujúci 103 kW (140 k).
Dostatok priestoru pre štyroch
Na oficiálne informácie k novému modelu sú Francúzi skúpi. Isté je len to, že do auta by sa mala pohodlne zmestiť štvorčlenná posádka. Krk a chrbát pasažierov na predných sedadlách môže zohrievať teplý vzduch, prúdiaci z operadiel vďaka systému Airwawe. Pevná sklápacia strecha je ovládaná plne automaticky prostredníctvom elektromotorov. Prechod z jednej koncovej polohy do druhej, otvorenie a zatvorenie, jej trvá asi 20 sekúnd. V prípade zatvorenej strechy ponúkne batožinový priestor objem slušných 403 litrov, po jej otvorení sa kapacita zmenší na 226 l. Oficiálnu výstavnú premiéru Peugeot 308 CC absolvuje na jesennom autosalóne v Paríži.