Z Eagle sa v budúcnosti stane celý modelový rad, keď verziu s usporiadaním sedadiel 2+2 doplní dvojmiestne prevedenie a spyder. Niektorí skalní priaznivci značky možno zostanú sklamaní, lebo Lotus Eagle nie je len „podvozok, ľahký motor, riadenie a dve sedadlá“. V jeho útrobách nájdeme bohatú výbavu, vrátane stabilizačného systému ESP. Výrobca tvrdí, že novým prístupom reaguje na požiadavky trhu.
Praktický a dobre vybavený
Eagle má ponúknuť adrenalínovú jazdu štyrom pasažierom, hoci vzadu miesta na rozdávanie nebude. Konštruktéri však mysleli aj na praktickú stránku auta, preto sú obe zadné sedadlá štandardne vybavené systémom ISOFIX pre ukotvenie detskej sedačky. Súčasťou bohatej výbavy môže byť multimediálny systém vyvinutý špeciálne pre Lotus. Pochádza od spoločnosti Alpine a obsahuje výkonný audiosystém, rozhranie Bluetooth, nechýba ani USB port či satelitná navigácia s informáciami zobrazujúcimi sa na sedempalcovej dotykovej obrazovke.
Japonská technika
Pre vozidlá Lotus typické hliníkové šasi sa v Eagle spája s japonskou technikou. Novinku poháňa šesťvalec z dielní automobilky Toyota. Motor s objemom 3,5 l disponuje inteligentným variabilným časovaním ventilov VVT-i. Aj vďaka nemu dosahuje maximálny výkon na úrovni 206 kW (280 k). O prevodovke sa výrobca zatiaľ nezmienil, orientačné dynamické parametre však prezradil. Podľa odhadov konštruktérov zvládne Lotus Eagle šprint z 0 na 100 km/h za menej než 5 sekúnd a vyvinie maximálnu rýchlosť asi 256 km/h. Výrobca perspektívne počíta aj s produkciou ešte rýchlejšieho prevedenia s výkonnejším motorom pod kapotou.
Oficiálnu výstavnú premiéru novinka zažije 22. júla na autosalóne v Londýne. Do predaja má prísť začiatkom budúceho roka. Cena zatiaľ nie je známa.