M3 - vylepšený interiér a nový „zadok“ pre sedan
Najpopulárnejšie a najpredávanejšie „eMkové“ BMW je model M3. Aktuálne sa vyrába v troch karosárskych prevedeniach - ako tradičný 4-dverový sedan, kupé a kabriolet. Všetky tri verzie poháňa zážihový osemvalec s objemom 4,0 l a výkonom 309 kW (420 k) dosahovaným pri divokých 8300 ot./min. Zákazník si má možnosť vybrať medzi 6-stupňovou manuálnou alebo 7-stupňovou dvojspojkovou automatickou prevodovkou. Modernizácia sa však techniky nedotkla. Novinkou sú prepracované aktívne opierky hlavy na predných sedadlách, automobily dostanú aktuálnu verziu ovládača iDrive, pozmenený stredový panel, chrómované tlačidlo určené na spúšťanie motora, či širšiu paletu lakov karosérie. Verziu sedan navyše ozdobia nové koncové svetlá, veko batožinového priestoru a nárazník tvarom nadväzujúce na nedávno faceliftované BMW radu 3.
M5 a M6 - šetrnejšie a ekologickejšie
Sedan M5 aj kupé M6 poháňa rovnaký motor - desaťvalec s objemom 5 l. Vozidlá modelového roku 2009 budú sériovo vybavené balíčkom EfficientDynamics. Jeho súčasťou je alternátor so schopnosťou rekuperácie elektrickej energie pri brzdení, ložiská zadnej nápravy s nižším trením a odpojiteľný kompresor klimatizácie. Jedinou zmenou na karosérii sú nové spätné zrkadlá. Aj v interiéroch M5 a M6 bude tróniť najnovšia generácia ovládača iDrive. Oba modely navyše dostanú systém BMW ConnectedDrive umožňujúci okrem iného aj pripojenie na internet. Špecialitou pre kupé M6 je športový podvozok, ktorý si zákazníci budú môcť objednať za príplatok. Ešte kvalitnejšie jazdné vlastnosti konštruktéri dosiahli použitím tlmičov s odlišnou charakteristikou v porovnaní so sériovými, ale aj znížením svetlej výšky vozidla vpredu o 12, vzadu o 10 mm. Súčasťou upraveného podvozka sú nové dvojdielne kované disky kolies.
Prekvapenie na záver - X5 a X6 „M“
Hoci sa predstavitelia automobilky BMW športovým verziám odvodeným od vozidiel typu SUV dlho bránili, napokon sa modely X5 a X6 dočkajú výkonnejších derivátov. Testovacie prototypy už jazdia po legendárnom okruhu Nürburgring, ale zákazníci sa ich tak skoro nedočkajú. Ludwig Willisch, šéf BMW M GmbH uviedol, že prvé ostré SUV má z ich dielní výjsť až v závere budúceho roka. Technické detaily nie sú známe, Willich však rezolútne odmietol špekulácie, že by sa pod kapotou niektorej z pripravovaných noviniek mal objaviť vznetový motor.