Nissan Pickup sa vracia

Legendárny Nissan Pickup hlási návrat do showroomov. V porovnaní s imidžovou a drahšou Navarou ide skôr o spoľahlivého pracanta do ťažkého terénu, ako auto predurčené na predvádzanie sa.

Vďaka tradičnej rámovej konštrukcii s nezávisle zavesenými kolesami vpredu a tuhou zadnou nápravou má auto v teréne skvelé jazdné vlastnosti.(Zdroj: Nissan)

Výrobca ho pri príležitosti znovuuvedenia na trh modernizoval. V rámci faceliftu sa tvary karosérie ani interiéru nezmenili, automobil ale dostal nové meno - NP300. Vozidlo je k dispozícii s tromi druhmi kabíny - dvojmiestny Single Cab (od 647.000 Sk bez DPH) má ložnú plochu s rozmermi 2235 x 1465 mm. King Cab (od 667.000 Sk bez DPH) rovnako odvezie iba dvojicu pasažierov, ale za sedadlami ukrýva rozmerný úložný priestor. Jeho o čosi skromnejšiu korbu charakterizujú miery 1865 x 1390 mm. Double Cab (od 686.900 Sk bez DPH) má štvoro dverí a odvezie až päť osôb. Z trojice verzií disponuje najmenšou ložnou plochou s rozmermi 1485 x 1390 mm. V závislosti od zvoleného modelu Nissan NP300 znesie užitočné zaťaženie v rozmedzí 955 - 1115 kg a utiahne príves o hmotnosti 2800 až 3000 kg.

301_nissan_big.jpg

Modernizovaná pohonná jednotka spĺňa emisnú normu Euro4, vyznačuje sa priaznivou spotrebou a servisnú prehliadku vyžaduje vždy až po 30 000 km.

Klasická kombinácia

Najväčšiu novinku ukrýva staro-nový pickup pod prednou kapotou. Modernizovaný štvorvalcový turbodiesel 2,5 l vybavený priamym vstrekovaním nafty common-rail dáva výkon 95 kW (129 k) pri 4000 ot/min a najvyšší krútiaci moment 294 Nm pri otáčkach 2000/min. Agregát spĺňa emisnú normu Euro4. Všetky verzie sú štandardne vybavené 5-stupňovou manuálnou prevodovkou s redukciou a pohonom 4x4. Na ceste si auto vystačí iba s poháňanou zadnou nápravou. V teréne vodič pákou pripojí prenos sily aj na predné kolesá. Konštrukcia podvozka zostáva po rokoch nezmenená. Jeho základ tvorí masívny rebrinový rám, nezávislé zavesenie kolies vpredu a tuhá náprava s listovými pružinami vzadu.

302_nissan_big.jpg

Jednoducho pojaté stvárnenie interiéru sa k pracovnému naturelu Nissanu NP300 hodí. Za príplatok ho je možné doplniť o niektoré prvky luxusu.

Zrodený pre terén

Nezaťažená zadná časť automobilu má tendenciu poskakovať. O to lepšie sa Nissan NP300 cíti v teréne. Svetlá výška 230 mm, predný a zadný nájazdový uhol s hodnotou 31°, 25-stupňový prejazdový uhol, či brodivosť do 450 mm dokazujú, že NP300 je pravý off-road. V interiéri nemožno čakať prebytočný luxus. Palubná doska zostavená z tvrdých a šedivých plastov sa ľahko udržiava. Základná výbava je vzhľadom na poslanie auta veľkorysá a jej súčasťou sú dva airbagy, ABS, výškovo nastaviteľný volant, digitálne hodiny i príprava pre montáž rádia s dvomi reproduktormi. Za príplatok je možné objednať si aj elektrické ovládanie okien a manuálnu klimatizáciu. Na vozidlo sa vzťahuje záruka 3 roky alebo 100.000 najazdených kilometrov a 6-ročná garancia na prehrdzavenie karosérie. Výrobca v rámci modernizácie predĺžil servisné intervaly na 30.000 km.

Nissan NP 300

Motor 2,5 TD
Zdvihový objem [cm3] 2488
Výkon [kW/k] 95/129
pri otáčkach [1/min] 4000
Krútiaci moment [Nm] 294
pri otáčkach [1/min] 2000
Maximálna rýchlosť [km/h] N/A
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h [s] N/A
Udávaná spotreba [l/100 km] 9,1
Cena od [Sk] 647.000 bez DPH

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou
  2. Anketa: Čo je pre Slovákov dôležité pri nákupoch?
  3. Úspešní Slováci radia: Presadiť sa dá vždy, snívať nestačí
  4. Váš otec má dnes sviatok. Máme pre vás tip na darček
  5. Mesto ukryté v jordánskych skalách. Spoznajte Petru
  6. Koľko stojí zdravé bývanie? Lacná rekonštrukcia môže vyjsť draho
  7. Tento týždeň je Deň otcov. 5 skvelých nápadov na darčeky
  8. Arca Brokerage House s výrazným nárastom aktív pod správou
  9. Od výplaty k výplate? Ale kdeže, sporíme s 2% úrokom
  10. Nepodceňujte bolesť chrbta, môže ísť o zápalové ochorenie
  1. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou
  2. MiddleCap Equity Partners a Mayfair Assets ukončili fúziu
  3. Súboj olympionikov na Malom Dunaji
  4. 5 tipov ako využiť ľahké priečky pri rekonštrukcii bytu
  5. Dvojitý diplom medzi EU v Bratislave a UNWE v Sofii
  6. Ustanovujúce valné zhromaždenie Alumni klubu EU v Bratislave
  7. Kreditná karta – áno alebo nie
  8. Nemusím sa na nikoho spoliehať
  9. Štátny tajomník envirorezortu: Na sucho musíme byť pripravení.
  10. Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina?
  1. Úspešní Slováci radia: Presadiť sa dá vždy, snívať nestačí 27 079
  2. Anketa: Čo je pre Slovákov dôležité pri nákupoch? 9 248
  3. Koľko stojí zdravé bývanie? Lacná rekonštrukcia môže vyjsť draho 8 213
  4. Kreditná karta – áno alebo nie 7 996
  5. Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina? 5 709
  6. Mesto ukryté v jordánskych skalách. Spoznajte Petru 5 268
  7. Váš otec má dnes sviatok. Máme pre vás tip na darček 5 268
  8. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou 5 217
  9. Tento týždeň je Deň otcov. 5 skvelých nápadov na darčeky 4 614
  10. Od výplaty k výplate? Ale kdeže, sporíme s 2% úrokom 3 964

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Dlhy by mal štát odpúšťať budúci rok. Náklady vyčísľujú

Šéf SNS Andrej Danko spomína aj ďalší generálny pardon v Sociálnej poisťovni. Komore exekútorov sa to nepáči.

PODCAST DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Liek existoval, aj tak ho takmer nechali umrieť

Príbeh, ktorý opisuje slovenské zdravotníctvo.

ŠPORT

Takto Sagana často neuvidíte. Čudoval sa aj Svorada

Trojnásobný majster sveta získal šiesty národný titul skvelým spôsobom.

ŽENA

Rozkvitnutá krása: Ako udržať rezané kvety čerstvé čo najdlhšie?

Rezané kvety sú krásne, no nie trvácne.

Neprehliadnite tiež

Nové Volvo S60 má americký pôvod a žiaden diesel

Dvorná divízia Polestar vyladí výkon nového Volva na 415 koní.