Cadillac chce zaujať novým kombi CTS

Rýchle a dobre vyzerajúce kombi sú stále v móde. Do partie pribudol nový Cadillac CTS wagon. V ponuke bude pohon všetkých kolies.

Americké kombi si drží svojské črty zabalené do európskeho štýlu. Dôkazom úmyslu predávať v Európe je naftový motor.(Zdroj: Cadillac)

Cadillac CTS wagon s príťažlivým dizajnom má byť alternatívou pre všetkých nerozhodných zákazníkov. Podľa automobilky je nový CTS wagon na pol ceste medzi klasickým kombi a SUV. Rodinné auto využíva rovnaký rázvor 2 880 mm ako sedan CTS sport, ale je o 7 mm kratší.

Plne naložený odvezie za zadnými sedadlami veľa batožiny alebo športového náradia. Objem kufra vyjadrený v číslach je 720 l. Z radu komfortných prvkov možno spomenúť dnes už často používané elektrické otváranie piatych dverí.

Štýlový

CTS Sport Wagon, podobne ako sedan ponúkne pohon všetkých kolies, 40 GB hard drive s vysúvateľným displejom, navigáciou a ručne šité čalúnenie s drevenými prvkami Sapele wood.

Jednou z najzaujímavejších integrácií formy a funkčnosti je hladký systém strešných nosičov. Na rozdiel od obvyklých prvkov strešných nosičov, systém použitý v CTS Sport wagon splýva s líniou strechy a nenarušuje jej vzhľad.

Interiér verzie Sport wagon je spoločný so sport sedanom, vrátane prúdnicovo tvarovaných prístrojov, LED- osvetlenia a ručne šitých prvkov s francúzskym stehovaním.

Pohony

Na vrchole ponuky výkonu aj ceny stojí motor 3,6 l V6 s priamym vstrekovaním benzínu a výkonom 227 kW (304 koní). Základný benzínový motor 3,6 l VVT má výkon 196 kW (263 k) a krútiaci moment 343 Nm. V Európe bude zrejme najžiadanejší turbodiesel s objemom 2,9 l.

Nový šesťvalec má dva vačkové hriadele v hlave so štyrmi ventilmi na valec a pochádza z rodiny dieselových motorov GM. Vďaka použitej technológii vyvinie výkon 184 kW (250 k). Zameranie na rôzne typy zákazníkov je zrejmé aj z ponuky šesťstupňových prevodoviek. Jedna je automatická a druhá manuálna. Na želanie bude k dispozícii verzia s pohonom všetkých kolies.

Cadillac CTS SPORT WAGON – technické údaje

Karoséria päťdverová, kombi
Pohon zadné alebo všetky kolesá
Rázvor (mm) 2880
Dĺžka (mm) 4859
Šírka (mm) 1842
Výška (mm) 1502
Motory 3.6L VVT V-6 (263 k / 196 kW)
- 3.6L V-6 VVT DI (304 k / 227 kW)
Prevodovky Aisin 6 st. Manuál, Hydra-Matic 6L50 6 st. automat

 

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  7. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  8. Kam do tepla v januári?
  9. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Alarica – new business project in the market of shoes
  3. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  7. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  8. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  9. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  10. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 18 646
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 8 252
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 396
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 154
  5. Kam do tepla v januári? 1 790
  6. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 543
  7. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 414
  8. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 1 401
  9. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 911
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 906

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Štefunko: Nešiel by som do toho, keby som mal byť bezvýznamný hráč

Predseda novej strany Progresívne Slovensko si trúfa vo voľbách na 15 percent. Kandidátov chce nasadiť už do tohtoročných komunáliek.

ŠPORT

Nechcel som, aby Nasťa odišla. Dnes to chápem, tvrdí jej brat

Ako je možné, že Kuzminová vyhráva, a naši nie, čudujú sa Rusi.

KOMENTÁRE

Štefunkov test politických zákonitostí

Vyzerá to, ako keby cielene trolovali voličov nezaujímavými témami.

Neprehliadnite tiež

Volvo XC60 je pre vodiča upokojujúcou terapiou (test)

Kvalitou interiéru poráža aj nemeckú prémiu.

Peugeot čaká elektrifikácia aj návrat do USA

Do roku 2025 bude mať každý model elektrickú verziu.

Pred 40 rokmi Volkswagen vyrobil v Nemecku posledný Chrobák

Na berlínskom autosalóne ho predstavil Adolf Hitler.

Kia Forte prezrádza dizajn nového Cee’du

Európska verzia kompaktnej Kie sa predstaví na jar v Ženeve.