Ani tento týždeň nečakáme zmenu cien PHM

Ani tento týždeň neočakávame pohyb cien pohonných hmôt na čerpacích staniciach. Aj napriek tomu, že týždňové priemerné ceny benzínov a nafty na svetových trhoch boli minulý týždeň o niekoľko dolárov za tonu vyššie, než predminulý. Najväčší predajca

Ani tento týždeň neočakávame pohyb cien pohonných hmôt na čerpacích staniciach. Aj napriek tomu, že týždňové priemerné ceny benzínov a nafty na svetových trhoch boli minulý týždeň o niekoľko dolárov za tonu vyššie, než predminulý.
Najväčší predajca pohonných hmôt na Slovensku, Slovnaft, podľa ktorého upravuje svoje maloobchodné ceny PHM väčšina čerpacích staníc, minulý týždeň neupravoval ani veľkoobchodné a ani maloobchodné ceny PHM. Pritom, ceny benzínov na burze v Rotterdame dosahovali predminulý týždeň najnižšie hodnoty v tomto roku. Držali sa väčšinu siedmeho týždňa tohto roku pod cenou 500 dolárov za tonu. No a priemerné týždňové ceny, o ktoré sa Slovnaft, pri určovaní svojich cien pohonných hmôt, opiera tiež, boli v siedmom týždni nižšie, než týždeň predtým. Cena nafty sa dlhodobo pohybuje okolo úrovne 550 dolárov za tonu.

Ak by sme mali porovnať týždňové priemerné ceny pohonných hmôt na svetových burzách za posledné tri týždne, teda šiesty, siedmy a minulý, po poklese cien benzínov predminulý týždeň, sa priemerné ceny dostali približne na úroveň priemerných cien šiesteho týždňa tohto roka. To znamená, ak minulý týždeň Slovnaft nereagoval na informácie z burzy úpravami cien smerom nadol, podľa nás nie je dôvod robiť tak ani tento týždeň.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  3. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  4. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  5. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  6. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  7. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  8. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  9. Rastie nám pokrivená generácia?
  10. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  1. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  2. FSEV UK v Bratislave: Prax je súčasťou študijných programov
  3. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  4. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  5. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  6. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  7. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  8. Detské zúbky sú veda
  9. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  10. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 7 213
  2. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to) 3 313
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 3 138
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 625
  5. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 1 856
  6. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 1 190
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 115
  8. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 111
  9. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 1 061
  10. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície? 936

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Milióny na jeho plat? Výskumy ukázali, že Sagan sa oplatí

Tím Bora-Hansgrohe má za sebou prvú sezónu v najvyššej lige. Očakávali sme viac, ale nebolo to zlé, hovorí šéf tímu Ralph Denk.

KOMENTÁRE

Menej rande, alkoholu aj sexu. Súčasná doba predlžuje dospievanie

Vek 25 rokov je akoby 18 z minulosti.

Neprehliadnite tiež

Dopravná hádanka: Absolvovali by ste túto skúšku v autoškole?

Dá sa zaradiť do odbočovacieho pruhu, keď je v ňom veľa áut?

Dopravná hádanka: Absolvovali by ste túto skúšku v autoškole? (riešenie)

Dá sa zaradiť do odbočovacieho pruhu, keď je v ňom veľa áut?

Nový vynález môže výrazne zlepšiť opravu výtlkov

Mestá by ušetrili na drahej údržbe ciest aj na čase opráv.

Autá z emisnej kauzy ročne spôsobujú 5-tisíc úmrtí, hovorí nová štúdia

Štyrom pätinám úmrtí by sa dalo zabrániť, keby sme jazdili na benzín.