SME
Utorok, 27. október, 2020 | Meniny má SabínaKrížovkyKrížovky

Slovensko má 6. najdrahšiu naftu v EU

Slovensko kleslo z jedenásteho miesta na dvanáste v rebríčku cien benzínov v krajinách Európskej únie. V porovnaní s prvým Estónskom máme benzíny drahšie o 8.80 Sk/liter, čo je o 40 halierov horšie, ako minulý týždeň. Aj v tabuľke cien nafty sme

klesli o jedno miesto - na 20-te, pričom na prvé Estónsko strácame 8.80 Sk/liter (o 30 halierov viac oproti predchádzajúcemu týždňu). Vyplýva to z údajov Európskej komisie platné k 29.10.2007, ktoré na portáli Natankuj.sk nájdete zoradené v tabuľke v rubrike Cestovanie.

V porovnaní s okolitými členmi EU máme naďalej najdrahšiu naftu - o 1.70 Sk/liter (Česko - 16. miesto) až o 2.70 (Maďarsko - 11. miesto). Benzíny majú lacnejšie v Česku (na desiatom mieste), o 0.60 Sk/liter a v Maďarsku (na deviatom mieste), o 0.80 Sk/liter.

Z okolitých štátov máme najnižšie ceny benzínov bez daní. V celoeurópskom meradle je však Slovensko v porovnaní cien benzínov bez daní deviate najlacnejšie (rovnako, ako minulý týždeň), o 1.30 Sk/liter drahšie, než prvé Estónsko. V tabuľke cien nafty bez daní (17.98 Sk/liter) sme na 8. mieste (o jedno miesto horšie, než pred týždňom), pričom prvá Veľká Británia je lacnejšia o 1.15 Sk/liter. Z okolitých členov EU majú naftu bez daní lacnejšiu len v Rakúsku - o 0.19 Sk/liter.

Najdrahšie benzíny tankujú v Holandsku, najdrahšiu naftu vo Veľkej Británii.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  2. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  3. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  4. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  5. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  6. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  7. Pomáhajte čítaním
  8. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  9. Šiesty titul Auto roka: komu sa podaril tento historický úspech?
  10. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy
  1. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  2. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  3. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  4. Pomáhajte čítaním
  5. Duálnu prax v dm nahradilo počas pandémie online vzdelávanie
  6. Chief of Slovak Telekom: We care about the future of Slovakia
  7. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  8. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  9. Šiesty titul Auto roka: komu sa podaril tento historický úspech?
  10. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 27 649
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 21 966
  3. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 16 231
  4. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 12 686
  5. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 12 500
  6. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 11 857
  7. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 835
  8. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 985
  9. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 769
  10. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte? 10 326
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Vláda si tlieska. Testy však mnohých neodhalili, varujú experti

Falošne zdravých považuje za problém aj minister Krajčí.

Premiér Igor Matovič a minister zdravotníctva Marek Krajčí.
Podcast Dobré Ráno.
KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Čo vám zabudli povedať o testovaní

Zatlieskali sme si a teraz k faktom.

Peter Tkačenko

Navrhli odvolať rektora STU Fikara, na rokovaní bola polícia

Akademici si odhlasovali koniec Miroslava Fikara.

Rektor Slovenskej technickej univerzity (STU) Miroslav Fikar.

Neprehliadnite tiež

Peugeot sa stal štvrtou najpredávanejšou značkou aj vďaka úspechu novej 208.

Fiat 500e dostal jedny dvere naviac a názov 3+1

Auto je navrhnuté pre dobre zarábajúce mladé rodiny.

Fiat 500 3+1

Bratislavský Volkswagen odštartoval výrobu ďalšej Škody

Ročne vznikne v desiatkach tisíc kusov.

Začiatok výroby Škody Karoq na Slovensku.
Po nastúpení do auta chytáme pri zatváraní dverí vnútornú kľučku. Na jej čistenie nepoužívajte agresívnu chémiu.