Príjemnejšia cesta autom ...

Príjemnejšia cesta nielen pre vodičov cestujúcich naprieč Slovenskom. Tak o toto sa snaží aj spoločnosť OMV, ktorá bližšie predstavila inovovanú značku VIVA a my sme pri tom nechýbali: OMV, vedúca spoločnosť v strednej Európe v oblasti ropy a

Príjemnejšia cesta nielen pre vodičov cestujúcich naprieč Slovenskom. Tak o toto sa snaží aj spoločnosť OMV, ktorá bližšie predstavila inovovanú značku VIVA a my sme pri tom nechýbali:

OMV, vedúca spoločnosť v strednej Európe v oblasti ropy a plynu, mení na svojich čerpacích staniciach obchody VIVA. Nový koncept, ktorého cieľom je poskytnúť najvyššie štandardy v príjemnosti prostredia, kvalite, službách a čistote, je vytvorený tak, aby zodpovedal potrebám zákazníkov, ktorí cestujú. OMV sa týmto krokom jednoznačne odlíši od konkurencie - napríklad vysokou kvalitou kávy, ktorá sa vyrovná káve podávanej v kaviarňach, a čerstvosťou podávaných jedál. Do roku 2010 bude na každej druhej z 2,518 čerpacích staníc OMV v strednej Európe vytvorený obchod VIVA podľa tohto nového konceptu.

Gerhard Roiss, OMV Deputy CEO, uviedol: "Nový koncept VIVA odráža prirodzený vývoj OMV ako lídra v oblasti kvality. Pre naše čerpacie stanice sú prvoradí ľudia."
Na Slovensku už prešlo zmenou dizajnu prvých 8 čerpacích staníc spomedzi 68 tých, na ktorých sa nachádzajú VIVA obchod a reštaurácia. Do konca roku 2008 by sa mal počet takto zmenených predajných miest zvýšiť o polovicu.

Pokiaľ ide o občerstvenie, VIVA sa usiluje poskytnúť pôžitok zákazníkom obľubujúcim kávu. Káva je vyrobená zo 100 % prvotriednej kvality kávových zŕn typu Arabica. Jej ponuka zahŕňa 6 druhov kávy - od espressa a cappuccina až po latte macchiato. Okrem toho si ich zákazník môže dochutiť ďalšími štyrmi príchuťami.
V ponuke je pre zákazníkov k dispozícii aj najnovšia novinka - široký výber čerstvo pripravovaných sendvičov priamo na čerpacej stanici. Okrem toho je na výber množstvo studených aj teplých snackov a jedál pripravovaných tiež priamo na čerpacej stanici. Všetky ponúkané snacky a nápoje sú určené na cestu so sebou, tzv. "to-go", a to v baleniach vhodných pre zákazníkov, ktorí preferujú vziať si jedlo na cestu alebo domov.

V obchodoch VIVA na čerpacích staniciach OMV si môžu zákazníci vybrať vysokú kvalitu, z prehľadne vystaveného sortimentu, ktorý tvorí 1.500 základných položiek.
Tí, ktorí hľadajú zdravé potraviny, majú teraz už na výber z dvoch druhov čerstvých šalátov, výberu mliečnych výrobkov a ovocných štiav.

Architektonicky stavia nový VIVA dizajn na otvorenosti. Rozšírením podlahovej plochy až na 120 metrov štvorcových vytvára priestor, ktorý maximalizuje pohodlie pre zákazníka. Zjednotil sa priestor určený pre nákup a pre občerstvenie. Inovatívny osvetľovací systém vytvára vo vnútri podmienky zodpovedajúce dennému svetlu, pričom otvorené, pozdĺžne umiestnené chladiace priestory umožňujú zákazníkom jednoduchý a priamy prístup k potravinám aj nápojom.

Súčasťou nového konceptu je rozsiahly vzdelávací program, ktorý bude obsahovať šesť tréningových tém týkajúcich sa VIVA. Partnerom a pracovníkom na čerpacích staniciach bude poskytnutý špeciálny tréning, ktorý sa zameria na celkovú filozofiu konceptu VIVA, ponuku produktov a kvalitu služieb. Celkovo sa program bude skladať z 12 tréningových dní pre partnerov a 10 dní pre trénerov čerpacích staníc. Rozsiahlosťou svojich vzdelávacích programov patrí OMV medzi lídrov v oblasti tréningov a rozvoja.

VIVA sa v súčasnosti nachádza na 900 z približne 2,500 čerpacích staníc OMV na území 13 krajín v strednej Európe. Do roku 2010 bude každá druhá z čerpacích staníc OMV ponúkať zážitok z pohodlného nakupovania a občerstvenia v novom koncepte obchodov VIVA.

S celkovým obratom 18,97 miliardy EUR a 40 993 zamestnancami v roku 2006, ako aj trhovou hodnotou asi 15 miliárd EUR je OMV Aktiengesellschaft najväčšou rakúskou obchodovateľnou priemyselnou spoločnosťou. Ako vedúci ropný a plynárenský koncern strednej Európy je OMV v segmente rafinácie a marketingu - Refining and Marketing (R&M) - aktívny v 13 krajinách. V oblasti prieskumu a ťažby - Exploration and Production (E&P) - je OMV zastúpená v 21 krajinách na piatich kontinentoch. OMV predáva ročne viac ako 14 miliárd m3 plynu. Rakúsky plynárenský uzol OMV Baumgarten prepraví ročne približne 47 mld. m3 plynu a patrí medzi tri najväčšie v Európe.

Akvizíciou majoritného podielu v Petrome, najväčšej rumunskej ropnej a plynárenskej spoločnosti, sa OMV stala najväčšou ropnou a plynárenskou skupinou v strednej Európe so zásobami ropy a zemného plynu asi 1,3 miliardy boe, dennou produkciou okolo 320 000 boe a ročnou spracovateľskou kapacitou 26,4 mil. metrických ton. OMV má teraz 2 528 čerpacích staníc v 13 krajinách. Trhový podiel skupiny v segmente R&M je v dunajskom regióne približne 20%.

OMV si ešte upevnila svoju vedúcu pozíciu v európskom rastovom kruhu akvizíciou 36,4 % Petrol Ofisi - vedúcej tureckej spoločnosti v obchodnom segmente čerpacích staníc a doplnkových služieb.

Skupina OMV založila v júni 2006 OMV Future Energy Fund, 100%-nú pobočku pre podporu projektov obnoviteľných zdrojov energie, s investíciou viac ako 100 mil. EUR. Projekty majú iniciovať zmenu z čisto ropnej a plynárenskej skupiny na energetickú skupinu, ktorá má v portfóliu obnoviteľné zdroje energie.


OMV sa aktívne angažuje v oblastiach, vytýčených v jej Kódexe správania. Tieto zahŕňajú silný pocit zodpovednosti smerom k sociálnemu a prírodnému prostrediu v ekonomicky slabých regiónoch. OMV vyvíja veľkú snahu, aby všetky ekonomické, environmentálne a sociálne problémy, týkajúce sa jej aktivít, boli transparentné. Jej CSR aktivity sú v plnej miere zverejňované v dvojročných výsledkových správach v súlade s pravidlami Global Reporting Initiative.


OMV pôsobí na slovenskom trhu od roku 1991. OMV Slovensko, s.r.o. má sídlo v Bratislave a medzi hlavné oblasti jeho podnikania patrí predaj ropných produktov prostredníctvom 92 čerpacích staníc na celom Slovensku, s trhovým podielom 18.5%. OMV Slovensko zamestnáva priamo 117 pracovníkov a nepriamo 1,100 pracovníkov v rámci svojich čerpacích staníc.

Okrem poskytovania vysokokvalitných pohonných hmôt a kompletnej ponuky OMV olejov a mazív sú všetky čerpacie stanici multifunkčnými servisnými centrami, vrátane umývacích služieb. VIVA shopy v súčasnosti zákazníkom ponúkajú svoju prehľadne usporiadanú ponuku výrobkov pre dennú potrebu vrátane čerstvých výrobkov, snackov a občerstvenia.

OMV Group má vedúcu pozícii v oblasti podnikania s ropou a plynov v Strednej Európe a pôsobí v 13 stredoeurópskych krajinách.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Naše mobilné bankovníctvo si prišli vyskúšať novinári z Rakúska
  2. Týchto 8 kritérií by mal kvalitný kolagén spĺňať
  3. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  4. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  5. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou
  6. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  7. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  8. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  9. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  10. Top First moment dovolenky na leto 2018
  1. Auto ako vianočný darček, rastie záujem o zánovné vozidlá
  2. Vianočný bázar chalaňov
  3. Vianočné mecheche 2017
  4. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  5. Študentskou osobnosťou Slovenska Ing. Martina Majorošová
  6. Majstrovstvá Stavebnej fakulty STU v Bratislave v plávaní 2017
  7. Týchto 8 kritérií by mal kvalitný kolagén spĺňať
  8. Beam Suntory zaznamenal silný rast predaja po zmene distribútora
  9. Zamestnanci a študenti EU v BA darovali radosť a vyčarili úsmev
  10. Rekonštrukcia v zime? Prečo nie?
  1. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou 7 357
  2. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém 6 116
  3. Naše mobilné bankovníctvo si prišli vyskúšať novinári z Rakúska 3 876
  4. Venujte na Vianoce darček plný informácií! 2 313
  5. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 2 197
  6. Top First moment dovolenky na leto 2018 2 013
  7. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám 1 906
  8. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní 1 761
  9. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť 1 649
  10. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté 1 319

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

S elektronickým receptom riskuje pacient tour po lekárňach

Čítačku kariet, ktorú potrebujú, aby sa pripojili do elektronického systému receptov, stále nemá 40 percent lekárnikov. Termíny už tlačia.

Neprehliadnite tiež

Citroen C3 a Aircross sa podobajú iba naoko (test)

Cenový rozdiel medzi oboma autami je 3 000 eur.

Študenti z STU postavili auto so zrýchlením superšportu

Cenový odhad tohtoročného modelu je vyše 120-tisíc eur.

Fiat Punto dostal nula hviezdičiek za bezpečnosť, najhoršie hodnotenie v histórii

Sklamali aj viaceré modely, ktoré v základnej výbave dostali iba tri z piatich hviezdičiek za bezpečnosť.

Autá dostanú novú povinnú výbavu: núdzové volanie eCall

Každé auto si bude vedieť privolať sanitku v prípade nehody.