SME

Príjemnejšia cesta autom ...

Príjemnejšia cesta nielen pre vodičov cestujúcich naprieč Slovenskom. Tak o toto sa snaží aj spoločnosť OMV, ktorá bližšie predstavila inovovanú značku VIVA a my sme pri tom nechýbali: OMV, vedúca spoločnosť v strednej Európe v oblasti ropy a

Príjemnejšia cesta nielen pre vodičov cestujúcich naprieč Slovenskom. Tak o toto sa snaží aj spoločnosť OMV, ktorá bližšie predstavila inovovanú značku VIVA a my sme pri tom nechýbali:

OMV, vedúca spoločnosť v strednej Európe v oblasti ropy a plynu, mení na svojich čerpacích staniciach obchody VIVA. Nový koncept, ktorého cieľom je poskytnúť najvyššie štandardy v príjemnosti prostredia, kvalite, službách a čistote, je vytvorený tak, aby zodpovedal potrebám zákazníkov, ktorí cestujú. OMV sa týmto krokom jednoznačne odlíši od konkurencie - napríklad vysokou kvalitou kávy, ktorá sa vyrovná káve podávanej v kaviarňach, a čerstvosťou podávaných jedál. Do roku 2010 bude na každej druhej z 2,518 čerpacích staníc OMV v strednej Európe vytvorený obchod VIVA podľa tohto nového konceptu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Gerhard Roiss, OMV Deputy CEO, uviedol: "Nový koncept VIVA odráža prirodzený vývoj OMV ako lídra v oblasti kvality. Pre naše čerpacie stanice sú prvoradí ľudia."
Na Slovensku už prešlo zmenou dizajnu prvých 8 čerpacích staníc spomedzi 68 tých, na ktorých sa nachádzajú VIVA obchod a reštaurácia. Do konca roku 2008 by sa mal počet takto zmenených predajných miest zvýšiť o polovicu.

Pokiaľ ide o občerstvenie, VIVA sa usiluje poskytnúť pôžitok zákazníkom obľubujúcim kávu. Káva je vyrobená zo 100 % prvotriednej kvality kávových zŕn typu Arabica. Jej ponuka zahŕňa 6 druhov kávy - od espressa a cappuccina až po latte macchiato. Okrem toho si ich zákazník môže dochutiť ďalšími štyrmi príchuťami.
V ponuke je pre zákazníkov k dispozícii aj najnovšia novinka - široký výber čerstvo pripravovaných sendvičov priamo na čerpacej stanici. Okrem toho je na výber množstvo studených aj teplých snackov a jedál pripravovaných tiež priamo na čerpacej stanici. Všetky ponúkané snacky a nápoje sú určené na cestu so sebou, tzv. "to-go", a to v baleniach vhodných pre zákazníkov, ktorí preferujú vziať si jedlo na cestu alebo domov.

SkryťVypnúť reklamu

V obchodoch VIVA na čerpacích staniciach OMV si môžu zákazníci vybrať vysokú kvalitu, z prehľadne vystaveného sortimentu, ktorý tvorí 1.500 základných položiek.
Tí, ktorí hľadajú zdravé potraviny, majú teraz už na výber z dvoch druhov čerstvých šalátov, výberu mliečnych výrobkov a ovocných štiav.

Architektonicky stavia nový VIVA dizajn na otvorenosti. Rozšírením podlahovej plochy až na 120 metrov štvorcových vytvára priestor, ktorý maximalizuje pohodlie pre zákazníka. Zjednotil sa priestor určený pre nákup a pre občerstvenie. Inovatívny osvetľovací systém vytvára vo vnútri podmienky zodpovedajúce dennému svetlu, pričom otvorené, pozdĺžne umiestnené chladiace priestory umožňujú zákazníkom jednoduchý a priamy prístup k potravinám aj nápojom.

Súčasťou nového konceptu je rozsiahly vzdelávací program, ktorý bude obsahovať šesť tréningových tém týkajúcich sa VIVA. Partnerom a pracovníkom na čerpacích staniciach bude poskytnutý špeciálny tréning, ktorý sa zameria na celkovú filozofiu konceptu VIVA, ponuku produktov a kvalitu služieb. Celkovo sa program bude skladať z 12 tréningových dní pre partnerov a 10 dní pre trénerov čerpacích staníc. Rozsiahlosťou svojich vzdelávacích programov patrí OMV medzi lídrov v oblasti tréningov a rozvoja.

VIVA sa v súčasnosti nachádza na 900 z približne 2,500 čerpacích staníc OMV na území 13 krajín v strednej Európe. Do roku 2010 bude každá druhá z čerpacích staníc OMV ponúkať zážitok z pohodlného nakupovania a občerstvenia v novom koncepte obchodov VIVA.

S celkovým obratom 18,97 miliardy EUR a 40 993 zamestnancami v roku 2006, ako aj trhovou hodnotou asi 15 miliárd EUR je OMV Aktiengesellschaft najväčšou rakúskou obchodovateľnou priemyselnou spoločnosťou. Ako vedúci ropný a plynárenský koncern strednej Európy je OMV v segmente rafinácie a marketingu - Refining and Marketing (R&M) - aktívny v 13 krajinách. V oblasti prieskumu a ťažby - Exploration and Production (E&P) - je OMV zastúpená v 21 krajinách na piatich kontinentoch. OMV predáva ročne viac ako 14 miliárd m3 plynu. Rakúsky plynárenský uzol OMV Baumgarten prepraví ročne približne 47 mld. m3 plynu a patrí medzi tri najväčšie v Európe.

SkryťVypnúť reklamu

Akvizíciou majoritného podielu v Petrome, najväčšej rumunskej ropnej a plynárenskej spoločnosti, sa OMV stala najväčšou ropnou a plynárenskou skupinou v strednej Európe so zásobami ropy a zemného plynu asi 1,3 miliardy boe, dennou produkciou okolo 320 000 boe a ročnou spracovateľskou kapacitou 26,4 mil. metrických ton. OMV má teraz 2 528 čerpacích staníc v 13 krajinách. Trhový podiel skupiny v segmente R&M je v dunajskom regióne približne 20%.

OMV si ešte upevnila svoju vedúcu pozíciu v európskom rastovom kruhu akvizíciou 36,4 % Petrol Ofisi - vedúcej tureckej spoločnosti v obchodnom segmente čerpacích staníc a doplnkových služieb.

Skupina OMV založila v júni 2006 OMV Future Energy Fund, 100%-nú pobočku pre podporu projektov obnoviteľných zdrojov energie, s investíciou viac ako 100 mil. EUR. Projekty majú iniciovať zmenu z čisto ropnej a plynárenskej skupiny na energetickú skupinu, ktorá má v portfóliu obnoviteľné zdroje energie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


OMV sa aktívne angažuje v oblastiach, vytýčených v jej Kódexe správania. Tieto zahŕňajú silný pocit zodpovednosti smerom k sociálnemu a prírodnému prostrediu v ekonomicky slabých regiónoch. OMV vyvíja veľkú snahu, aby všetky ekonomické, environmentálne a sociálne problémy, týkajúce sa jej aktivít, boli transparentné. Jej CSR aktivity sú v plnej miere zverejňované v dvojročných výsledkových správach v súlade s pravidlami Global Reporting Initiative.


OMV pôsobí na slovenskom trhu od roku 1991. OMV Slovensko, s.r.o. má sídlo v Bratislave a medzi hlavné oblasti jeho podnikania patrí predaj ropných produktov prostredníctvom 92 čerpacích staníc na celom Slovensku, s trhovým podielom 18.5%. OMV Slovensko zamestnáva priamo 117 pracovníkov a nepriamo 1,100 pracovníkov v rámci svojich čerpacích staníc.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Okrem poskytovania vysokokvalitných pohonných hmôt a kompletnej ponuky OMV olejov a mazív sú všetky čerpacie stanici multifunkčnými servisnými centrami, vrátane umývacích služieb. VIVA shopy v súčasnosti zákazníkom ponúkajú svoju prehľadne usporiadanú ponuku výrobkov pre dennú potrebu vrátane čerstvých výrobkov, snackov a občerstvenia.

OMV Group má vedúcu pozícii v oblasti podnikania s ropou a plynov v Strednej Európe a pôsobí v 13 stredoeurópskych krajinách.

Autor: Natankuj.sk / OMV

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  2. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  7. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  8. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 77 330
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 20 375
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 10 076
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 444
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 7 062
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 203
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 199
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 262
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Radko Mačuha: Fico vymenil Troškovú za Bombica.
  2. Ján Škerko: Prečo vláda nezvládla slintačku a krívačku? Lebo sama je ňou postihnutá
  3. Teodor Dlužanský: Vážení zamestnanci okrem verejného sektora – štát ďakuje!
  4. Juraj Tušš: Intelektuáli, blogeri, na slovíčko prosím – Zmysluplné využitie umelej inteligencie "ChatGPT" v dnešnej dobe.
  5. Matúš Radusovsky: Ohrozenia včiel a ako im môžeme pomôcť
  6. Štefan Šturdzík: Čurillovci.
  7. Otilia Horrocks: Bože, ako hlboko vie jeden klesnúť...
  8. Jaroslav Karahuta: Boj veľkých proti malým neskončil ani po 21 rokoch od vstupu do EÚ. Čaká nás kolonizácia vidieka ?
  1. Rado Surovka: Raši dostal padáka 80 604
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 554
  3. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 54 098
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 399
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 15 337
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 949
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 10 619
  8. Martina Paulenová: Dozvedeli sme sa zlú správu 9 419
  1. Radko Mačuha: Fico vymenil Troškovú za Bombica.
  2. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  3. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  4. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  5. Tupou Ceruzou: Businessman
  6. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  7. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  8. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
SkryťZatvoriť reklamu